Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00406893/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 17
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 277864734
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Płocka 16
1.5.2.) Miejscowość: Gliwice
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-164
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 322701517
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsp17.gliwce.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zsp17.bip.gliwice.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5f8b5703-3932-11ef-880f-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00511160
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00030593/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.3 Dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach w roku szkolnym 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00406893
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZSP17.26.1.3.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 1: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 8830,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 2: Artykuły mleczne, nabiał, jaja1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
03142500-3 - Jaja
4.5.5.) Wartość części: 24530,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 3: Pozostałe artykuły żywnościowe, przyprawy, herbata, tłuszcze roślinne, soki owocowe i warzywne1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15890000-3 - Różne produkty spożywcze i produkty suszone
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15820000-2 - Sucharki i herbatniki; wyroby piekarskie i ciastkarskie o przedłużonej trwałości
15320000-7 - Soki owocowe i warzywne
4.5.5.) Wartość części: 55380,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 4: Produkty zwierzęce, świeże mięso i wędliny1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
4.5.5.) Wartość części: 55160,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 5: Owoce i warzywa1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 53860,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CZĘŚĆ 6: Ryby mrożone i warzywa mrożone1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówki Zespołu Szkolno-Przedszkolnego Nr 17 w Gliwicach przy ul. Płockiej 16 - na zasadach określonych w umowie.
2. Wykonawca oferuje Zamawiającemu dostawę artykułów spożywczych o parametrach i po cenach jednostkowych określonych w załączniku nr 5 - formularz cenowy.
3. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dla każdej części, przedstawiono w załącznikach do niniejszego opisu przedmiotu zamówienia:
3.1. ZAŁĄCZNIK NR 5 SWZ - FORMULARZ CENOWY wraz z wymaganiami ilościowymi i jakościowymi poszczególnych artykułów
3.2. ZAŁĄCZNIK NR 6 SWZ - SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
4. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną, kilka lub na wszystkie części zamówienia.
5. Koszt dostarczenia musi być wliczony w oferowane ceny jednostkowe produktów.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 38990,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:
Zgodnie z art. 255 ust.1 ustawy z dnia 11 września 2019r. - Prawo Zamówień Publicznych (tj. Dz. U. z 2019r. poz. 2019 z póżn. zm.) Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli: nie złożono żadnego wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty.
Uzasadnienie faktyczne:
Do dnia składania ofert nie wpłynęła żadna oferta w postępowaniu dotycząca cz. 1. Wobec powyższego unieważnia się postępowanie cz. 1: Pieczywo, świeże wyroby piekarskie.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 41692,78 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41692,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 41692,78 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 41692,78 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 3
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 47094,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 56086,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 47094,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 47094,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-08-01 do 2024-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 2
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 46671,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 55582,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 46671,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PW Janczar Pokora SJ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6311020522
7.3.3) Ulica: Św. Jacka 21
7.3.4) Miejscowość: Gliwice
7.3.5) Kod pocztowy: 44-100
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁADY PRODUKCJI SPOŻYWCZEJ AMBI, M.KARKUT I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 46671,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 1
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 29673,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29673,53 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 29673,53 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artykuły Rolno-Spożywcze Patyna Sławomir
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9541270046
7.3.3) Ulica: Obroki 130
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-833
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
P.W. "JANCZAR" POKORA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 29673,53 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 4
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33411,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 40440,87 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33411,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakłady Produkcji Spożywczej AMBI M. Karkut i Wspólnicy Sp. J.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6262786341
7.3.3) Ulica: Składowa 11
7.3.4) Miejscowość: Bytom
7.3.5) Kod pocztowy: 41-902
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR
jakie przetargi wygrała firma
ARTYKUŁY ROLNO-SPOŻYWCZE PATYNA SŁAWOMIR
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33411,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-09-01 do 2024-12-31INNE PRZETARGI Z GLIWIC
- Dostawy artykułów żywnościowych do Oddziałów Żłobków Miejskich w Gliwicach
- ZP.261.13.2024 Zakup mebli na potrzeby Sądu Okręgowego w Gliwicach - postępowanie nr 3.
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Przeglądy, konserwacje i wzorcowanie urządzeń laboratoryjnych dla Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej-Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawa klastra HA urządzeń do zabezpieczania ruchu sieciowego w postaci rozwiązania Next Generation FireWall (1 komplet). Znak sprawy: DZPZ.282.97.2024.EO
- Dostawa sprzętu AGD. Znak sprawy DZPZ.282.88.2024.AG
więcej: przetargi w Gliwicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Przedszkola Samorządowego w Celestynowie
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa artykułów spożywczych do stołówki przedszkola
- Dostawa produktów żywnościowych dla Miejskiego Przedszkola nr 17 w Piekarach Śląskich
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych dla Szkoły Podstawowej nr 1 w Nowym Dworze Mazowieckim w 2025 roku
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Starej Wsi
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.