Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00356483/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Jasielski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370440258
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 18
1.5.2.) Miejscowość: Jasło
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: inwestycje@powiat.jaslo.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat.jaslo.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiatjaslo.eb2b.com.pl/open-auctions.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa sprzętu komputerowego w ramach grantu „Cyfrowy Powiat”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8f77a96b-3ce7-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407195
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00029334/06/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Dostawy sprzętu komputerowego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Projekt „ Cyfrowy Powiat” finansowany ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa na lata 2014-2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00356483
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IN-II.272.24.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 37079,67 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Zamówienie obejmuje dostawę następującego sprzętu komputerowego:
Zamówienie podstawowe:
Komputer stacjonarny – 7 sztuk;
Komputer przenośny (laptop) – 1 sztuka;
Monitor – 14 sztuk;
Zamówienie w ramach prawa opcji:
Monitory – 10 szt.
2. Wraz z dostawą Wykonawca dostarczy certyfikat ISO 9001 producenta sprzętu, deklarację zgodności CE sprzętu, karty techniczne, instrukcje obsługi oraz dokumenty gwarancyjne producenta.
3. Zamawiający przewiduje zastosowanie prawa opcji, o którym mowa w art. 441 ustawy Pzp, czyli rozszerzenie zamówienia podstawowego o dostawy tożsame z zamówieniem podstawowym. Szczegółową ilość produktów objętych prawem opcji podano w formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SWZ. O skorzystaniu z opcji będzie decydował stopień wykorzystania środków zaplanowanych na realizację zamówienia publicznego.
4. W przypadku nieskorzystania przez zamawiającego z prawa opcji lub skorzystania w niepełnym zakresie wykonawcy nie przysługują roszczenia z tego tytułu.
5. W § 4 umowy zawieranej w wyniku postępowania zostanie wpisane łączne wynagrodzenie wykonawcy w wysokości obejmującej zamówienie podstawowe natomiast w przypadku skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, realizacja przedmiotu zamówienia objętego prawem opcji nastąpi na zasadach określonych dla zamówienia podstawowego oraz po cenach jednostkowych wynikających z oferty Wykonawcy.
6. O woli skorzystania z prawa opcji zamawiający pisemnie poinformuje wykonawcę, składając stosowne oświadczenie.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z opisem minimalnych parametrów, wymagań technicznych i funkcjonalnych oraz ilości został opisany w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego w Jaśle ul. Rynek 18, w godzinach pracy Zamawiającego tj. 7.30 – 15.30 w dni robocze od poniedziałku do piątku.
8. Dostawa przedmiotu zamówienia wraz z transportem będzie się odbywać na koszt i ryzyko wykonawcy.
9. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt:
1) był fabrycznie nowy, wolny od wszelkich wad i uszkodzeń, bez wcześniejszej eksploatacji i nie był przedmiotem praw osób trzecich. Zamawiający wyklucza dostawę sprzętu powystawowego,
2) był kompletny i gotowy do użytkowania bez dodatkowych zakupów oraz kosztów,
3) spełniał wszystkie normy stawiane takim towarom przez prawo polskie,
4) spełniał wszystkie wymagania wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w Polsce.
10. Określone w załączniku parametry, o których mowa w załączniku nr 3 do niniejszej SWZ, dotyczące przedmiotu zamówienia są wymaganiami minimalnymi. Wykonawca musi zaoferować przedmiot zamówienia zgodny z wymogami Zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30213000-5 - Komputery osobiste
30213100-6 - Komputery przenośne
30231300-0 - Monitory ekranowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 33575,31 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 44127,48 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 33575,31 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Alltech spółka jawna Zdzisław Pająk, Artur Pająk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 7740013894
7.3.3) Ulica: ul. Spółdzielcza 33
7.3.4) Miejscowość: Płock
7.3.5) Kod pocztowy: 09-407
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
jakie przetargi wygrała firma
"ALLTECH" - SPÓŁKA JAWNA ZDZISŁAW PAJĄK, ARTUR PAJĄK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 33575,31 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- "Przebudowa dróg gminnych i wewnętrznych na terenie Gminy Jasło"
- Rozbudowa ulicy Hutniczej, rozbudowa skrzyżowania ulicy Kasprowicza z ulicą Piłsudskiego w Jaśle, przebudowa drogi publicznej Nr 113074R
- "Zakup lekkich samochodów ratowniczo - gaśniczych" w ram. proj. "Dopos. jed. OSP KSRG z gminy Jasło w sprzęt oraz pojazdy do prowadzenia akcji ratowniczych i usuwania skutków zjawisk katastrofalnych"
- "Remont drogi powiatowej Nr 1873R Osobnica- Dębowiec w km 2+750-3+507 w miejscowości Łazy Dębowieckie"
- "Wykonanie modernizacji wieży zjeżdżalni na krytej pływalni"
- Wykonanie roboty budowlanej dla zadania pod nazwą: "Przebudowa i doposażenie Szpitalnego Oddziału Ratunkowego Szpitala Specjalistycznego w Jaśle"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i remont (rewitalizacja) budynku Rządcówki z przeznaczeniem na Gminną Bibliotekę w Kąkolewnicy
- "Zwiększenie poziomu bezpieczeństwa informacji w systemach informacyjnych należących do Gminy Drawno i jednostek"
- Dostawa i instalacja stacji opisowej wraz z oprogramowaniem dla DCOPiH we Wrocławiu przy pl. Hirszfelda 12.
- Wyposażenie szkoły w sprzęt i pomoce dydaktyczne niezbędne do realizacji wysokiej jakości kształcenia, w tym cyfryzacja Szkoły Podstawowej nr 8 w Piotrkowie Trybunalskim.
- Zakup pierwszego wyposażenia do żłobka w celu utworzenia nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3, w ramach programu MALUCH+ 2022-2029
- Dostawa wyposażenia, pomocy dydaktycznych, edukacyjnych dla potrzeb uczniów ze specjalnymi potrzebami w tym w szczególności z niepełnosprawnością
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.