Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00440172/01 - Wynik z dnia 2024-08-01
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT WETERYNARII Z/S W KROŚNIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 370443535
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. ks. Piotra Ściegiennego 6A
1.5.2.) Miejscowość: Krosno
1.5.3.) Kod pocztowy: 38-400
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL821 - Krośnieński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: krosno.wiw@wetgiw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.wiw.gov.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Realizacja zadań administracji publicznej z zakresu weterynarii, bezpieczeństwa żywności, zdrowia i ochrony zwierząt, weterynaryjnej ochrony zdrowia publicznego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f2dc05c-a93a-4fb8-aaf5-f0ae69d4f5b6
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407344
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210134/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.7 Dostawy testów diagnostycznych do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://wiwkrosno.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://wiwkrosno.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W niniejszym postępowaniu o
udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między zamawiającym a wykonawcami, w szczególności składanie ofert oraz
oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz informacji odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, za pośrednictwem
Platformy Zakupowej pod adresem: https://wiwkrosno.ezamawiajacy.pl
2. Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
3. Regulamin korzystania z Platformy Zakupowej oraz instrukcje znajdują się na stronie internetowej Platformy Zakupowej pod
adresem: oneplace@marketplanet.pl.
4. Szczegółowe instrukcje dotyczące korzystania z Platformy znajdują się na Platformie w zakładce „Baza wiedzy”.
5. W przypadku problemów technicznych dotyczących pracy Platformy można kontaktować się z serwisem dostępnym codziennie od
poniedziałku do piątku (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy) w godzinach od 9:00 do 17:00, pod numerem tel. (22) 257
22-23 lub pod adresem e-mail: oneplace@marketplanet.pl.
6. Zamawiający podaje, że szczegółowe wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej zostały
określone w dokumentacji zamówienia: Rozdział IX, XIII i XL SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): : Ochrona danych osobowych osób fizycznych i klauzula informacyjna z art. 13
rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy
95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) - informacje zawiera załącznik nr 4 do
SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WIWA.272.12.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 3
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy diagnostyczne do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy diagnostyczne do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Testy diagnostyczne do wykrywania RNA wirusa grypy ptaków
4.2.6.) Główny kod CPV: 33141625-7 - Zestawy diagnostyczne
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający wybiera najkorzystniejszą ofertę na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w dokumentach zamówienia
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin realizacji dostawy
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Nie dotyczy- Zamawiający nie wymaga ich złożenia
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Nie dotyczy- Zamawiający nie wymaga ich złożenia
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
- Zamawiający wymaga dołączenia walidacji pierwotnej producenta testu w języku polskim;- Zamawiający wymaga instrukcji wykonania testu w języku polskim
5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe środki dowodowe podlegające uzupełnieniu po złożeniu oferty:
- Zamawiający wymaga dołączenia walidacji pierwotnej producenta testu w języku polskim;- Zamawiający wymaga instrukcji wykonania testu w języku polskim
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Zaleca się, aby oferta została sporządzona na formularzu, stanowiącym załącznik do niniejszej SWZ - tj. Formularzuofertowym (załącznik nr 1 do SWZ).
Wymaga się, aby oferta zwierała ponadto wypełnione i podpisane formularze asortymentowo -cenowe na oferowany
przedmiot zamówienia, sporządzone wg wzoru określonego w załącznikach nr 5 -7 do SWZ.
Do oferty wykonawca dołącza oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp - Wzór oświadczenia stanowi załącznik nr
2 do SWZ.
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1
Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryteriów selekcji.
Ponadto wykonawca składa wraz z ofertą:- Następujące przedmiotowe środki dowodowe: - Zamawiający wymaga dołączenia walidacji pierwotnej producenta testu w języku polskim;
- Zamawiający wymaga instrukcji wykonania testu w języku polskim
;- Pełnomocnictwo upoważniające do złożenia oferty, o ile ofertę składa pełnomocnik;- Pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia – dotyczy ofert składanych przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia;Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w
postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego;
Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, zobowiązani się złożyć wraz z ofertą stosowne
pełnomocnictwo - nie dotyczy spółki cywilnej, o ile upoważnienie/pełnomocnictwo do występowania w imieniu tej spółki
wynika z dołączonej do oferty umowy spółki bądź wszyscy wspólnicy podpiszą ofertę. Pełnomocnictwo, o którym mowa
powyżej może wynikać albo z dokumentu pod taką samą nazwą, albo z umowy Wykonawców wspólnie ubiegających się o
udzielenie zamówienia;
Zamawiający nie może wymagać od wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiadania
określonej formy prawnej w celu złożenia oferty lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu.
W odniesieniu do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zamawiający może określić wymagania
związane z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych wykonawców, jeżeli jest to
uzasadnione charakterem zamówienia i proporcjonalne do jego przedmiotu; Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się
odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia;
Jeżeli została wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, zamawiający może żądać
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
regulującej współpracę tych wykonawców;
W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców oświadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1,
składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w
postępowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w
postępowaniu; Zamawiający może określić szczególny, obiektywnie uzasadniony, sposób spełniania przez wykonawców
wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia warunków udziału w postępowaniu, jeżeli jest to uzasadnione
charakterem zamówienia i jest proporcjonalne.
Warunek dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o którym mowa w art.
112 ust. 2 pkt 2 Pzp (uwaga: jeżeli występuje i jest postawiony przez zamawiającego w danym postępowaniu) – uważa się
za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada
uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy
lub usługi, do których realizacji te uprawnienia są wymagane;
W odniesieniu do warunków dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia (uwaga: jeżeli
występują i są postawione przez zamawiającego w danym postępowaniu) - wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie
zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych z wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane lub usługi, do realizacji
których te zdolności są wymagane;
W przypadku, o którym mowa w art. 117 ust. 2 i 3 Pzp (jeżeli dot. w danym postępowaniu) wykonawcy wspólnie ubiegający
się o udzielenie zamówienia dołączają odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo do oferty
oświadczenie, z wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni wykonawcy.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonanowyboru Wykonawcy.
2. Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy dopuszcza możliwość zmiany w treści niniejszej umowy w przypadku
ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego, przy czym zmianie ulegnie wyłącznie wynagrodzenie
brutto, wynagrodzenie netto pozostanie bez zmian.
3. Zmiana wysokości wynagrodzenia należnego Wykonawcy w przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub
podatku akcyzowego, będzie odnosić się wyłącznie do części przedmiotu umowy realizowanej, zgodnie z terminami
ustalonymi umową, po dniu wejścia w życie przepisów zmieniających stawkę podatku od towarów i usług lub podatku
akcyzowego oraz wyłącznie do części przedmiotu umowy, do której zastosowanie znajdzie dana zmiana stawki.
4. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT lub podatku akcyzowego zmiana obowiązuje z datą wprowadzenia
jej w życie na podstawie odrębnych przepisów i nie wymaga zawarcia aneksu, natomiast Zamawiający wymaga wskazania
przez Wykonawcę informacji e-mailem z wyszczególnieniem konkretnych pozycji asortymentu, w których nastąpiła zmiana
oraz wysokości kwoty brutto umowy po zmianie.
5. Ponadto, Zamawiający z inicjatywy własnej lub Wykonawcy (po uzyskaniu zgody Zamawiającego), dopuszcza w umowie
zmiany w następujących przypadkach:
1) zmiany zaoferowanego asortymentu na asortyment o wyższej jakości, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
2) zmiany wielkości opakowania zbiorczego zaoferowanego asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
3) zmiany nazewnictwa asortymentu przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
4) zaprzestania produkcji asortymentu umownego przez producenta i wprowadzenia nowego asortymentu, analogicznego
do asortymentu wycofanego z rynku, przy zachowaniu ceny jednostkowej netto;
6. Zmiany niniejszej umowy wymagają dla swojej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności oraz mogą być
dokonywane w zakresie i formie zgodnej z obowiązującymi przepisami.
7. Warunkiem dokonania zmian, o których mowa w ust. 6 jest złożenie pisemnego wniosku, przez stronę inicjującą zmianę,
zawierającego m.in. dokładny opis propozycji zmian, uzasadnienie celowości tych zmian oraz wzoru proponowanego
aneksu.
8. Nie stanowią zmiany umowy w szczególności następujące przypadki:
1) zmiana osobowa w zakresie reprezentacji Stron, a także zmiana osób związanych z obsługą
administracyjnoorganizacyjną
umowy;
2) zmiana danych rejestrowych lub teleadresowych Stron.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-19 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://wiwkrosno.ezamawiajacy.p
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-19 09:15
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-17
INNE PRZETARGI Z KROSNA
- ,,Świadczenie usług pocztowych dla Powiatu Krośnieńskiego w okresie od 1 stycznia 2025 roku do 31 grudnia 2025 roku"
- ,,Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych"
- Zakup wraz z dostawą produktów leczniczych
- ,,Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2024/2025 zlokalizowanych na terenie powiatu krośnieńskiego"
- "Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na sukcesywne dostawy gazu ziemnego wraz z dystrybucją na potrzeby Wojewódzkiego Inspektoratu Weterynarii z/s w Krośnie"
- Doposażenie szkoły w brakujący sprzęt niezbędny do kształcenia na podstawie diagnozy w ramach realizowanego projektu Poprawa jakości kształcenia ogólnego w LO im. M. Konopnickiej w Jedliczu
więcej: przetargi w Krośnie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.