Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00346791/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21
1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.ekolbuszowa.logintrade.net1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17efa728-1f19-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407420
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060859/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Droga gminna Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)
1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346791
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.
Teren inwestycji: działki nr ew.: 1042/17, 4282/11, 1042/15, 4282/5, 1042/13, 4042/11 – obręb nr 9: Kolbuszowa Górna, jednostka ewidencyjna: 180602_5 Kolbuszowa (W) – gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.
Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 1042/17, 4282/11, 1042/15, 4282/5, 1042/13, 4042/11 w miejscowości Kolbuszowa Górna. Długość drogi wynosi ok. 423 m, szerokość projektowanej jezdni asfaltowej wynosi 5,5 m (na długości 150 m) i 3,5 m (na długości 273 m), szerokość umocnionych poboczy 2x0,75 m.
Zakres robót obejmuje:
wykonanie frezowania (na dowiązaniach) istniejących nawierzchni o powierzchni ok. 47,2 m2,
poszerzenie korpusu drogowego w km od 0+150 do 0+423:
o wykonanie korytowania na głębokość 20 cm,
o wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 20 cm,
wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 15 cm – na całej szerokości jezdni w km od 0+150 do 0+423,
ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) w km od 0+005 do 0+423 na powierzchni 1985,3 m2.
ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) w km od 0+005 do 0+423 na powierzchni 1943,5 m2.
umocnienie poboczy o szerokości 2 x 0,75 m warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 10 cm (km od 0+000 do 0+150) i 20 cm (km od 0+150 do 0+423),
wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 15 cm na zjazdach o powierzchni ok. 289,90m2,
regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 8 szt.
obsługa geodezyjna inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i weryfikacja użytków gruntowych.
Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót dla zadania nr 1.
UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 334805,63 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminnej nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej”.
Teren inwestycji: działki nr ew.: 198, 199/21, 199/23, 199/16, 199/15 – obręb nr 6: Kolbuszowa Dolna oraz działka nr ew. 1281/7 obręb nr 12: Zarębki, jednostka ewidencyjna: 180602_5 Kolbuszowa (W) – gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.
Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 198, 199/21, 199/23, 199/16, 199/15 w miejscowości Kolbuszowa Dolna i działce nr ew. 1281/7 w miejscowości Zarębki. Długość drogi wynosi ok. 245 m, szerokość projektowanej jezdni asfaltowej wynosi 3,0-4,7 m, szerokość umocnionych poboczy 0,5-0,75 m.
Zakres robót obejmuje:
na odcinku drogi km od 0+000 do 032,4:
o wykonanie frezowania (na dowiązaniach) istniejących nawierzchni o powierzchni ok. 106,1 m2,
o ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014),
o ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) o szerokości 4,7 m.
na odcinku drogi km od 0+032,4 do 0+245.
o wykonanie korytowania na poszerzeniach na głębokość 20 cm,
o wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 20 cm,
o wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 10 cm – na całej szerokości jezdni,
o ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014),
o ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) o szerokości 3,0 m (od 0+032,4 do 0+111) i 3,5 m (od 0+111 do 0+245),
o wykonanie mijanki w km 0+114,9 do 0+145,3.
umocnienie poboczy warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 20 cm na powierzchni ok. 328,20 m2,
wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 15 cm na zjazdach o powierzchni ok. 148,90 m2,
regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 4 szt.
regulacja pionowa zasuw wodociągowych do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 szt.
obsługa geodezyjna inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i weryfikacja użytków gruntowych.
Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót dla zadania nr 2.
UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233140-2 - Roboty drogowe
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
4.5.5.) Wartość części: 180388,61 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334805,63 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405390,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334805,63 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334805,63 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180388,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214977,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180388,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156
7.3.4) Miejscowość: Piaseczno
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180388,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni
INNE PRZETARGI KOLBUSZOWA
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - SP_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025 - P_1"
- "Dostawa artykułów żywieniowych do Jednostki Oświatowej w Gminie Kolbuszowa 2025r - P_3"
- Dostawa samochodu ciężarowego typu "Śmieciarka"
- Budowa recepcji Parku Etnograficznego Muzeum Kultury Ludowej w Kolbuszowej wraz z niezbędną infrastrukturą.
- Dowóz seniorów z terenu Gminy Kolbuszowa do Dziennego Domu "Senior+" w Hucie Przedborskiej
więcej: przetargi KOLBUSZOWA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- REMONT CZĄSTKOWY DRÓG GMINNYCH NA TERENIE GMINY SUSZEC - 2025 R.
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.