eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KolbuszowaZadanie nr 1: "Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)". Zadanie nr 2: "Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOLBUSZOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 690581666

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Obrońców Pokoju 21

1.5.2.) Miejscowość: Kolbuszowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 36-100

1.5.4.) Województwo: podkarpackie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL823 - Rzeszowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@ekolbuszowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.ekolbuszowa.logintrade.net

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminne nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-17efa728-1f19-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00060859/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.6 Droga gminna Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)

1.1.8 Przebudowa drogi gminnej nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00346791

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.22.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Zadanie nr 1: „Przebudowa drogi gminnej Kolbuszowa Górna (do byłej mleczarni)”.
Teren inwestycji: działki nr ew.: 1042/17, 4282/11, 1042/15, 4282/5, 1042/13, 4042/11 – obręb nr 9: Kolbuszowa Górna, jednostka ewidencyjna: 180602_5 Kolbuszowa (W) – gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.

Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 1042/17, 4282/11, 1042/15, 4282/5, 1042/13, 4042/11 w miejscowości Kolbuszowa Górna. Długość drogi wynosi ok. 423 m, szerokość projektowanej jezdni asfaltowej wynosi 5,5 m (na długości 150 m) i 3,5 m (na długości 273 m), szerokość umocnionych poboczy 2x0,75 m.

Zakres robót obejmuje:
 wykonanie frezowania (na dowiązaniach) istniejących nawierzchni o powierzchni ok. 47,2 m2,
 poszerzenie korpusu drogowego w km od 0+150 do 0+423:
o wykonanie korytowania na głębokość 20 cm,
o wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 20 cm,
 wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 15 cm – na całej szerokości jezdni w km od 0+150 do 0+423,
 ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) w km od 0+005 do 0+423 na powierzchni 1985,3 m2.
 ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) w km od 0+005 do 0+423 na powierzchni 1943,5 m2.
 umocnienie poboczy o szerokości 2 x 0,75 m warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 10 cm (km od 0+000 do 0+150) i 20 cm (km od 0+150 do 0+423),
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 15 cm na zjazdach o powierzchni ok. 289,90m2,
 regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 8 szt.
 obsługa geodezyjna inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i weryfikacja użytków gruntowych.

Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót dla zadania nr 1.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 334805,63 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania:
Zadanie nr 2: „Przebudowa drogi gminnej nr ew. 198 w Kolbuszowej Dolnej”.
Teren inwestycji: działki nr ew.: 198, 199/21, 199/23, 199/16, 199/15 – obręb nr 6: Kolbuszowa Dolna oraz działka nr ew. 1281/7 obręb nr 12: Zarębki, jednostka ewidencyjna: 180602_5 Kolbuszowa (W) – gmina Kolbuszowa, powiat kolbuszowski.

Zamówienie obejmuje roboty budowlane związane z modernizacją drogi gminnej wewnętrznej położonej na działkach nr ew. 198, 199/21, 199/23, 199/16, 199/15 w miejscowości Kolbuszowa Dolna i działce nr ew. 1281/7 w miejscowości Zarębki. Długość drogi wynosi ok. 245 m, szerokość projektowanej jezdni asfaltowej wynosi 3,0-4,7 m, szerokość umocnionych poboczy 0,5-0,75 m.

Zakres robót obejmuje:
 na odcinku drogi km od 0+000 do 032,4:
o wykonanie frezowania (na dowiązaniach) istniejących nawierzchni o powierzchni ok. 106,1 m2,
o ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014),
o ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) o szerokości 4,7 m.
 na odcinku drogi km od 0+032,4 do 0+245.
o wykonanie korytowania na poszerzeniach na głębokość 20 cm,
o wykonanie podbudowy na poszerzeniach z kruszywa łamanego 0/63 mm o grub. 20 cm,
o wykonanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 10 cm – na całej szerokości jezdni,
o ułożenie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego AC 16 W o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014),
o ułożenie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego AC 11 S o grub. 4 cm dla KR1-2 (WT-2 2014) o szerokości 3,0 m (od 0+032,4 do 0+111) i 3,5 m (od 0+111 do 0+245),
o wykonanie mijanki w km 0+114,9 do 0+145,3.
 umocnienie poboczy warstwą kruszywa łamanego 0-31,5 mm o grub. 20 cm na powierzchni ok. 328,20 m2,
 wykonanie nawierzchni z kruszywa łamanego o grub. 15 cm na zjazdach o powierzchni ok. 148,90 m2,
 regulacja pionowa studni rewizyjnych kanalizacji sanitarnej do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 4 szt.
 regulacja pionowa zasuw wodociągowych do poziomu projektowanej nawierzchni asfaltowej w ilości 1 szt.
 obsługa geodezyjna inwestycji oraz sporządzenie inwentaryzacji powykonawczej i weryfikacja użytków gruntowych.

Szczegółowy zakres robót precyzuje przedmiar robót dla zadania nr 2.

UWAGA: Jeżeli SWZ lub załączniki do SWZ w tym dokumentacja projektowa lub specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót wskazywałaby w odniesieniu do niektórych materiałów i urządzeń znaki towarowe, pochodzenie, normy aprobaty techniczne, patenty, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust 5 ustawy PZP dopuszcza składania „ produktów równoważnych”. Wszelkie „produkty” pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać towary, aby spełnić wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający, przy opisie przedmiotu zamówienia, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i użytkowych. Materiały równoważne muszą być w ofercie wymienione z nazwy, a ciężar udowodnienia o zachowaniu parametrów wymaganych przez Zamawiającego leży po stronie składającego ofertę.
Materiały równoważne w żadnym stopniu nie mogą obniżyć standardu i nie mogą zmienić zasad oraz rozwiązań technicznych przyjętych w dokumentacji projektowej, a tym samym nie mogą powodować konieczności przeprojektowania jakichkolwiek elementów, ani nie mogą pozbawiać Użytkownika żadnych wydajności, funkcjonalności, użyteczności opisanych lub wynikających z dokumentacji projektowej. Wykonawca składający ofertę równoważną będzie zobowiązany do udowodnienia zamawiającemu, że oferowane przez niego urządzenia lub materiały są równoważne w stosunku do zaproponowanych w projekcie. Wykonawca przedstawi niezbędne informacje dotyczące przyjętych do oferty materiałów potwierdzające równoważność oferowanych urządzeń w stosunku do zaproponowanych w projekcie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

4.5.5.) Wartość części: 180388,61 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 334805,63 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 405390,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 334805,63 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 334805,63 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 180388,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 214977,65 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 180388,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Robót Drogowych "DROKAM" Tomasz Wojtas

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641184156

7.3.4) Miejscowość: Piaseczno

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 180388,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 120 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.