eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BystraBudowa systemu basenów brodzących wraz z wykonaniem studni głębinowych.



Ogłoszenie z dnia 2022-10-25


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa systemu basenów brodzących wraz z wykonaniem studni głębinowych.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Pulmonologii i Torakochirurgii w Bystrej

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000640923

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: J. Fałata 2

1.5.2.) Miejscowość: Bystra

1.5.3.) Kod pocztowy: 43-360

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: 334991810

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpitalbystra.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalbystra.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

http://www.bip.szpitalbystra.pl/?id=885&mode=0

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa systemu basenów brodzących wraz z wykonaniem studni głębinowych.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9810b32d-3f09-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00407452

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00022061/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa basenów brodzacych wraz z wykonaniem niezbędnych instalacji technologicznych w zabytkowym kompleksie parkowym w ramach zadania "Woda łączy pokolenia"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00367818/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 38/Dz.ZPI/380/18/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu studni głębinowych oraz budowie systemu basenów brodzących w ramach realizacji projektu pn. „Woda łączy pokolenia – wprowadzenie do zabytkowego kompleksu parkowego przy ul. Fałata w Bystrej funkcji rehabilitacji i zabawy wodą dla seniorów, dzieci i ich opiekunów”, dofinansowanego ze środków Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego na 2022 rok
W zakresie części: Budowa systemu basenów brodzących
W zakresie zadania nr 1 należy zrealizować roboty budowlane polegające na budowie systemu basenów brodzących wraz z niezbędnymi instalacjami oraz zagospodarowaniem terenu - w zakresie określonym szczegółowo w przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem (stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ) oraz branżową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ), na warunkach określonych we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ).
1) Wymaga się, aby zakres robót został wykonany z należytą starannością, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.poż., projektem oraz zgodnie z zasadami szeroko pojętej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały i urządzenia muszą być pełnowartościowe i być dopuszczone do obrotu; muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności z Polską Normą, lub inne właściwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga się, by Wykonawca udzielił na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materiały oraz zamontowane urządzenia wyposażenia technologicznego co najmniej 36-miesięcznej gwarancji licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte wykonanie umowy, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady
fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urządzeń), Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie. Wymaga się, by Wykonawca określił w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu w czynnym obiekcie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiający świadczy całodobowo usługi w zakresie ochrony zdrowia oraz usługi hotelarskie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia
odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz systemu organizacji prac gwarantujących pełne bezpieczeństwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiającego, a także wszelkich innych osób poruszających się po terenie należącym do Zamawiającego w obrębie i zasięgu prowadzonych prac budowalnych oraz dróg transportu materiałów i
sprzętu na budowę.
5) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, by została zapewniona możliwość stałego dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zakładu Zamawiającego (oddziałów szpitalnych, poradni, pracowni diagnostycznych, izby przyjęć, itd.). Ponadto, z przyczyn wyżej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, iż roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na obszarze objętym ochroną konserwatorską i na terenie
zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac ze szczególną ostrożnością i dbałością o należyty stan dróg dojazdowych, ścieżek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a także wszystkich elementów tzw. małej architektury oraz uzgadniania na bieżąco z inspektorem nadzoru
inwestorskiego: kolejności prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materiałów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na obiekcie oraz terenie objętym robotami oraz zapewni ochronę znajdującego się tam mienia. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i
prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób celowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawianej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów budowlanych oraz przy użyciu urządzeń zgodnych z wymaganiami SWZ i jej załączników, dostarczonych własnym staraniem i na własny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Wykonawca zobowiązany jest do:
− prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego środowiska, a także osób oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowiska odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu.
11) Zamawiający wyszczególnia poniższe rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usunięcia od momentu zgłoszenia ich Wykonawcy, przy czy kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiający:
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usunięcia niezwłocznie, nie dłużej niż 24 godziny od chwili zgłoszenia
• Awaria/usterka istotna –Wymagany czas usunięcia nie dłużej niż 72 godziny od chwili zgłoszenia
• Awaria/usterka zwykła (utrudnienie) -Wymagany czas usunięcia nie dłużej niż 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45212212-5 - Roboty budowlane w zakresie basenów pływackich

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

43328000-8 - Instalacje hydrauliczne

43324100-1 - Urządzenia do basenów kąpielowych

45111291-4 - Roboty w zakresie zagospodarowania terenu

34953300-5 - Chodniki

4.5.5.) Wartość części: 217000,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na wykonaniu studni głębinowych oraz budowie systemu basenów brodzących w ramach realizacji projektu pn. „Woda łączy pokolenia – wprowadzenie do zabytkowego kompleksu parkowego przy ul. Fałata w Bystrej funkcji rehabilitacji i zabawy wodą dla seniorów, dzieci i ich opiekunów”, dofinansowanego ze środków Marszałkowskiego Budżetu Obywatelskiego na 2022 rok
W zakresie części: Wykonanie dwóch studni głębinowych
W zakresie zadania nr 2 należy zrealizować roboty budowlane polegające na wykonaniu dwóch studni głębinowych wraz z zabezpieczeniem ujęć wody oraz wykonaniem instalacji wodociągowej wraz z podłączeniem do istniejącego zbiornika wody użytkowej - w zakresie określonym szczegółowo w przedmiarze robót (załącznik nr 6 do SWZ), zgodnie z projektem robót geologicznych (stanowiącym załącznik nr 8 do SWZ) oraz branżową specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót (stanowiącą załącznik nr 4 do SWZ), na warunkach określonych we wzorze umowy (stanowiącym załącznik nr 5 do SWZ)
1) Wymaga się, aby zakres robót został wykonany z należytą starannością, zgodnie z wymogami Polskich Norm, przepisami Prawa Budowlanego, bhp, p.poż., projektem oraz zgodnie z zasadami szeroko pojętej sztuki budowlanej.
2) Wszystkie użyte do realizacji zamówienia materiały i urządzenia muszą być pełnowartościowe i być dopuszczone do obrotu; muszą posiadać świadectwa dopuszczenia do obrotu, atesty, certyfikaty, deklaracje zgodności, certyfikaty zgodności z Polską Normą, lub inne właściwe dokumenty, aktualne w dacie ich zakupu.
3) Wymaga się, by Wykonawca udzielił na wykonane roboty budowlane, w tym zabudowane materiały oraz zamontowane urządzenia wyposażenia technologicznego co najmniej 36-miesięcznej gwarancji licząc od daty protokołu końcowego odbioru robót potwierdzającego należyte wykonanie umowy, co oznacza, że jeżeli w okresie gwarancji ujawnią się wady fizyczne wykonanych robót (w tym zamontowanych urządzeń), Wykonawca niezwłocznie je usunie lub na żądanie Zamawiającego całość lub część robót wykona ponownie. Wymaga się, by Wykonawca określił w ofercie okres udzielanej gwarancji - kryterium oceniane.
4) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu w czynnym obiekcie oraz w bezpośrednim sąsiedztwie innych czynnych obiektów, w których Zamawiający świadczy całodobowo usługi w zakresie ochrony zdrowia oraz usługi hotelarskie, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia odpowiednich środków bezpieczeństwa oraz systemu organizacji prac gwarantujących pełne bezpieczeństwo pacjentów, klientów hotelowych oraz pracowników Zamawiającego, a także wszelkich innych osób poruszających się po terenie należącym do Zamawiającego w obrębie i zasięgu prowadzonych prac budowalnych oraz dróg transportu materiałów i sprzętu na budowę.
5) Z uwagi na fakt, że roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na terenie czynnego zakładu Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót w taki sposób, by została zapewniona możliwość stałego dojazdu i dojścia do wszystkich obiektów i jednostek organizacyjnych zakładu Zamawiającego (oddziałów szpitalnych, poradni, pracowni diagnostycznych, izby przyjęć, itd.). Ponadto, z przyczyn wyżej wymienionych, oraz z uwagi na fakt, iż roboty budowlane objęte zakresem zamówienia będą realizowane na obszarze objętym ochroną konserwatorską i na terenie
zabytkowego parku, poddanego kompleksowej rewitalizacji, Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia prac ze szczególną ostrożnością i dbałością o należyty stan dróg dojazdowych, ścieżek parkowych, terenów zielonych, w tym zalesionych, a także wszystkich elementów tzw. małej architektury oraz uzgadniania na bieżąco z inspektorem nadzoru
inwestorskiego: kolejności prowadzenia wszystkich robót, terminów ich wykonywania, sposobu prowadzenia robót, organizacji dróg transportu materiałów budowlanych, oraz wszelkich innych istotnych kwestii.
6) Od momentu przejęcia terenu budowy do chwili zrealizowania przedmiotu umowy Wykonawca ponosi odpowiedzialność na zasadach ogólnych za szkody wynikłe na obiekcie oraz terenie objętym robotami oraz zapewni ochronę znajdującego się tam mienia. Wykonawca zobowiązany jest do ochrony przed uszkodzeniem lub zniszczeniem własności publicznej i
prywatnej. Jeżeli w związku z zaniedbaniem, niewłaściwym prowadzeniem robót lub brakiem koniecznych działań ze strony Wykonawcy nastąpi uszkodzenie lub zniszczenie własności publicznej lub prywatnej, to na swój koszt, w sposób celowy i skuteczny, w trybie natychmiastowym, naprawi on lub odtworzy uszkodzoną własność. Stan naprawianej własności powinien być nie gorszy niż przed powstaniem uszkodzenia.
7) Wykonawca wykona przedmiot zamówienia z materiałów, wyrobów budowlanych oraz przy użyciu urządzeń zgodnych z wymaganiami SWZ i jej załączników, dostarczonych własnym staraniem i na własny koszt, wprowadzonych do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami.
8) Wykonawca zobowiązany jest do:
− prowadzenia prawidłowej gospodarki odpadami wytworzonymi w wyniku realizacji przedmiotu umowy oraz do przestrzegania zasad ochrony środowiska (m.in. do zapobiegania powstawaniu odpadów, ograniczenia ich ilości i ich negatywnego oddziaływania na środowisko, zapewnienia ich odzysku oraz prawidłowego unieszkodliwiania);
− prowadzenia robót w sposób uwzględniający ochronę gleby, ziemi, powietrza, ptaków, nietoperzy i stanu akustycznego
środowiska, a także osób oraz w sposób zabezpieczający przed awariami lub incydentami środowiskowymi.
9) Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za naruszenie przepisów dotyczących ochrony środowiska na terenie prowadzonych robót, za zanieczyszczenie powietrza, wody i gruntu, za ochronę ptaków, nietoperzy, drzew i krzewów oraz emisję hałasu w stopniu całkowicie zwalniającym od odpowiedzialności Zamawiającego.
10) Wykonawca zobowiązany jest do wywiezienia na legalne składowiska odpadów materiałów z demontażu, rozbiórek, a dokumenty potwierdzające dokonanie ww. wywozu dostarczy Zamawiającemu.
11) Zamawiający wyszczególnia poniższe rodzaje awarii/usterek - wad przedmiotu umowy i terminy ich usunięcia od momentu zgłoszenia ich Wykonawcy, przy czy kwalifikacji usterek dokonuje Zamawiający:
• Awaria/usterka krytyczna - Wymagany czas usunięcia niezwłocznie, nie dłużej niż 24 godziny od chwili zgłoszenia
• Awaria/usterka istotna –Wymagany czas usunięcia nie dłużej niż 72 godziny od chwili zgłoszenia
• Awaria/usterka zwykła (utrudnienie) -Wymagany czas usunięcia nie dłużej niż 5 dni kalendarzowych od dnia zgłoszenia

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262220-9 - Wiercenie studni wodnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

42122130-0 - Pompy wodne

71311100-2 - Usługi dodatkowe w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.5.) Wartość części: 125000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 379645,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 379645,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 379645,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072819994

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie instalacji elektrycznych, sanitarnych, technologia basenu.
Nazwy firm podwykonawców nie znane na etapie składania ofert


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 379645,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118567,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 118567,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118567,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WODPOL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 072819994

7.3.3) Ulica: ul. Ks. Pr. St. Słonki 24

7.3.4) Miejscowość: Żywiec

7.3.5) Kod pocztowy: 34-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.3.9.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie studni głębinowych. Nazwy firm podwykonawców nie znane na etapie składania ofert


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118567,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2022-12-09

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.