eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków KościelnyBudowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257511286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde8f699-40e3-4893-80af-639bf4953036

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407575

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008347/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postępowaniu odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej.
2. Zamawiający informuje, iż będzie komunikował się z wykonawcami za pomocą Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem:
https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
3. Zgłoszenie do postępowania wymaga zalogowania Wykonawcy do platformy zakupowej na subdomenie Gminy Miastków Kościelny https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
lub https://oneplace.marketplanet.pl
4. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W związku z tym Zamawiający zaleca Wykonawcom uwzględnienie czasu niezbędnego na rejestrację w procesie złożenia Oferty w postaci elektronicznej.
5. Zamawiający informuje, iż w przypadku jakichkolwiek wątpliwości związanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktować się z dostawcą rozwiązania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Miastków Kościelny: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet, tel. +48 22 576 22 23 (infolinia dostępna w dni robocze, w godzinach 9.00-17.00), e-mail: oneplace@marketplanet.pl
6. Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone w pkt. 14, przekazywane w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne.
7. Dokumenty elektroniczne przekazuje się w postępowaniu przy użyciu środków komunikacji elektronicznej wskazanych przez zamawiającego za pomocą Platformy zakupowej znajdującej się pod adresem: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
Zgodnie z zapisami SWZ Część 4.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuję, że:
1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Miastków Kościelny; może Pani/Pan uzyskać informacje o przetwarzaniu Pani/Pana danych osobowych w Urzędzie Gminy w Miastkowie Kościelnym z siedzibą przy ul. Rynek 6, 08-420 Miastków Kościelny, odbiorcą Pani/Pana danych osobowych jest Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzibą w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego, prowadzonego przez Sąd Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako właściciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Miastków Kościelny prowadzi postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, działającą pod adresem: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet
2. Inspektor ochrony danych wyznaczonym przez Wójta Gminy Miastków Kościelny inspektor@cbi24.pl.
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 ustawy Pzp;
Szczegółowy opis znajduje się w Części 19 SWZ.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: I.271.11.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.5.) Wartość zamówienia: 3076509,07 PLN

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II.
Zadanie realizowane przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
Zadanie realizowane na działce nr 46/4 przy ul. Kochanowskiego 6 w miejscowości Miastków Kościelny.
W ramach zadania Zamawiający ogłosił postępowanie przetargowe znak: I.271.10.2024 na Budowę Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap I, w ramach którego zostanie wykonany stan surowy zamknięty obiektu.
Celem etapu II – będącego przedmiotem niniejszego postepowania jest wykonanie robót instalacyjnych i wykończeniowych oraz prac wokół budynku wraz oddaniem obiektu do użytkowania.
Budynek parterowy oparty na planie wieloboku. Budynek zaprojektowany w technologii murowanej. Obiekt przystosowany do świadczenia usług z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. Funkcjonalnie budynek SP ZOZ podzielony na 3 strefy min.: poradnia dzieci zdrowych – odrębne wejście, poradnia pacjentów chorych – odrębne wejście. W obrębie poradni dzieci zdrowych przewiduje się pomieszczenia typu: gabinet lekarski, gabinet zabiegowy, poczekalnię z wydzielonym kącikiem zabaw oraz węzeł sanitarny. W obrębie poradni pacjentów chorych przewiduje się gabinety lekarskie, gabinet zabiegowy, punkt pobrań, węzeł sanitarny dla kobiet i mężczyzn oraz wc dla osób niepełnosprawnych. Poszczególne pomieszczenia połączone wewnętrzną komunikacją. Część wspólną wymienionych powyżej jednostek stanowi: obszerny hall wejściowy, punkt rejestracyjno-informacyjny, zaplecze socjalno-sanitarne personelu, administracja z pomieszczeniami przynależnymi /archiwum, serwerownia, itp./ oraz zaplecze techniczno-magazynowe obiektu.
Podstawowym przeznaczeniem obiektu jest świadczenie usług w zakresie ochrony służby zdrowia, porad medycznych, pobierania próbek do analiz medycznych oraz usługi rehabilitacyjne. Usługi świadczone w warunkach ambulatoryjnych.
Program użytkowy zakłada podział projektowanego budynku na trzy strefy funkcjonalne: strefa nr 1 zlokalizowana w południowo-zachodniej części budynku, obejmująca poradnię dzieci zdrowych; strefa nr 2 obejmująca centralną część budynku, pełniąca funkcję poradni pacjentów chorych; strefa nr 3 zlokalizowana w północno-wschodniej części budynku przystosowana do świadczenia usług w zakresie rehabilitacji.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar (Załącznik Nr 10), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 12), dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 11).
Dokumentacja projektowa (w tym jej części opisowe, rysunkowe oraz przedmiar robót) i STWiORB oraz umowa są dokumentami wzajemnie się wyjaśniającymi i uzupełniającymi, stanowiąc zakres i wymagania dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w przedmiarach robót i/lub STWiORB i/lub umowie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
W przypadku gdy jakaś część robót wynika choćby z jednego z tych dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy wskazanymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zgodnie z wyższym standardem lub w większej ilości wynikających z tych dokumentów, chyba że Zamawiający poleci inaczej.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wraz z instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem, obsługą komunikacyjną oraz zagospodarowaniem terenu a także do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający przy realizacji niniejszego zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac budowlanych, co najmniej 3 osoby były, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objęte ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym;
Zamawiający przewiduje zatrudnienie na podstawie stosunku pracy w szczególności przy wykonywaniu następujących czynności:
1) robót ziemnych związanych z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu;
2) robót przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m;
3) robót elektrycznych;
4) robót wykonywane pod, na, nad lub w pobliżu przewodów linii elektroenergetycznych;
5) robót wykonywanych pod, na, nad lub w pobliżu wszelkich sieci i instalacji branży sanitarnej;
Zgodnie z zapisami Części 14: WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY.
Ponadto Zamawiający wymaga aby pracodawca posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego):
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
ustalanie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający przewiduje następujące wymagania przy zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy określone w dokumentach zamówienia w szczególności:
1.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby/osób wymienionych w SWZ lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności jw. wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną zapisaną w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Za nie spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w paragrafie 6 ust. 1 umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł za każdy przypadek naruszenia.
Zgodnie z zapisami SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

71353200-9 - Usługi opomiarowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262320-0 - Wyrównywanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45410000-4 - Tynkowanie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1) Zamawiający wybiera ofertę najkorzystniejszą na podstawie kryteriów oceny ofert określonych w niniejszej SWZ.
2) Kryteriami oceny ofert są cena i inne kryteria odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja jakości na roboty budowlane i użyte do nich materiały i urządzenia

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, które mogą dotyczyć;
a) zdolności do występowania w obrocie prawnym;
b) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów;
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej;
d) zdolności technicznej lub zawodowej.
Ad.1 a) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 b) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 c) Zamawiający nie stawia wymagań w zakresie spełniana tego warunku.
Ad.1 d) Warunek posiadania zdolności technicznej lub zawodowej:

Wykonawca spełni warunek, jeśli wykaże, iż Wykonawca posiada stosowne doświadczenie oraz dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia:
W zakresie posiadanego doświadczenia zawodowego:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 (pięciu) lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, z załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności informacji o tym czy roboty zostały wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawidłowo ukończone.
Zamawiający wymaga udokumentowania wykonania dwóch robót budowlanych polegających na:
• budowie, przebudowie, rozbudowie budynku użyteczności publicznej o wartości co najmniej 1.000.000,00 zł brutto.

W zakresie osób zdolnych do wykonania zamówienia:
Wykonawca spełni warunek, jeżeli dysponuje osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia tj.:
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno- budowlanej, posiadającą doświadczenie w kierowaniu co najmniej jedną robotą budowlaną polegającą na budowie budynku użyteczności publicznej.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego.
Zgodnie z zapisami SWZ Część 8.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1. Oświadczenie o nie podleganiu wykluczeniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 3 do SWZ;
Zgodnie z zapisami SWZ.
2. Potwierdzenie aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w Części 9 ust. 1 pkt. 2) lit a) SWZ w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez zamawiającego – stanowiącego załącznik nr 9 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 4 do SWZ;
2. Wykaz robót budowlanych, wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich pięciu lat od dnia w którym upływa termin składania ofert, a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami , o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeśli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych wykonywanych wspólnie z innymi wykonawcami, powinien wykazywać tylko te roboty budowlane, w których wykonaniu wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył.
Wykaz robót budowlanych sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 5 do SWZ.
2) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami. Wykaz osób sporządzony według wzoru formularza – stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ.
Zgodnie z zapisami SWZ.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Kosztorys ofertowy.
2. Oferta wykonawcy – załącznik nr 1 do SWZ.
3. Jeżeli wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach innych podmiotów musi przedstawić zobowiązanie tego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, które powinno być sporządzone wg formularza – stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ;
Wykonawca, który w momencie składania oferty opiera się jedynie na własnych zdolnościach, nie jest uprawniony do powoływania się na zdolności innych podmiotów w ramach wyjaśnienia lub uzupełniania dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia wraz z własnymi oświadczeniami, o których mowa w ust. 1 pkt. 2) lit. a i b), oświadczenia podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz odpowiednio spełnienie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie w jakim wykonawca powołuje się na jego zasoby.
5. Oświadczenie Wykonawców - wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - z art. 117 ust. 4 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych – załącznik Nr 8 do SWZ.
6. Potwierdzenie wniesienia wadium.

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają:
dokumenty określone w SWZ Część 9.

Wykonawcy którzy mają siedzibę lub miejsce zamieszkania poza granicami Rzeczypospolitej Polskiej, składają dokumenty określone w SWZ Część 9.

Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy.

Zgodnie z zapisami SWZ.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotyczące wadium:

Przed upływem terminu składania ofert Zamawiający żąda od Wykonawców wniesienia
i utrzymywania nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, wadium w wysokości:
- 20 000 ,00 (słownie: dwadzieścia tysięcy złotych )

1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu,
2) gwarancjach bankowych,
3) gwarancjach ubezpieczeniowych,
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r., poz. 299).
2. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium, lub wniesie je w sposób nieprawidłowy,
lub nie utrzymywał wadium nieprzerwanie do upływy terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 ustawy, zostanie odrzucona na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 14 ustawy.
Wadium wniesione w formie pieniężnej należy wpłacać na przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr konta: 27 9210 0008 0056 4834 2000 0030.
Na przelewie należy umieścić informację: Wadium w postępowaniu znak sprawy:
I.271.11.2024: Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II.
3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uważa wadium, które w oznaczonym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego, tj. do dnia 30.07.2024r. do godz. 12:00.
Zgodnie z zapisami SWZ Część 15.

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia składają;
1) Oświadczenie wykonawcy, wymienione w części 9 SWZ;
a) ust. 1 pkt 2) lit. a) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania;
b) ust. 1 pkt. 2) lit b) składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, w zakresie w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu;
c) ust. 2 pkt 3) lit. b) w zakresie potwierdzenia aktualności informacji zawartych w oświadczeniu składa, każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie w celu potwierdzenia, że wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania.
2) wykonawcy występujący wspólnie ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, pełnomocnictwo musi być załączone do oferty.
3) Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Zamawiający zażąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę podmiotów występujących wspólnie.
Zgodnie z zapisami SWZ Część 9.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zmiana umowy może być dokonana w przypadkach określonych w art. 455 ustawy – Prawo zamówień publicznych.
2. Zamawiający przewiduje możliwości zmiany umowy na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku zaistnienia j okoliczności określonych w Istotnych postanowieniach umowy paragraf 19 zawartej w SWZ.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-30 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-30 12:10

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-08-28

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

1. Zamawiający informuje, że wykluczy z postępowania Wykonawców zgodnie z zapisami Części 7 SWZ.
2. Zadanie realizowane przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych.
3. Przedmiot zamówienia tj. wykonanie robót budowlanych objętych przedmiotem zamówienia wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie należy zrealizować w terminie 20 miesięcy od daty podpisania umowy z zastrzeżeniem, że faktyczne wykonanie prac w terenie będzie realizowane po wprowadzeniu Wykonawcy w teren budowy.
Zamawiający przewiduje termin przekazania terenu budowy na 09.06.2025r.
Powyższe związane jest z realizacją zakresu prac związanego z wykonaniem etapu I – tj. wykonania obiektu w stanie surowym zamkniętym.
Przez termin wykonania przedmiotu zamówienia rozumie się uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie.
4. Zamawiający zastrzega, że zadanie jest realizowane z Programu Rządowego Funduszu Polski Ład: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.