eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Miastków KościelnyBudowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II



Ogłoszenie z dnia 2024-10-01


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miastków Kościelny

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582322

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Rynek 6

1.5.2.) Miejscowość: Miastków Kościelny

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-420

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.7.) Numer telefonu: 257511286

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@miastkowkoscielny.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.miastkowkoscielny.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miastkowkoscielny.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fde8f699-40e3-4893-80af-639bf4953036

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00524106

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-01

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008347/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407575

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: I.271.11.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3076509,07 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
Budowa Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap II.
Zadanie realizowane przy udziale środków z Rządowego Funduszu Polski Ład:
Programu Inwestycji Strategicznych
Zadanie realizowane na działce nr 46/4 przy ul. Kochanowskiego 6 w miejscowości Miastków Kościelny.
W ramach zadania Zamawiający ogłosił postępowanie przetargowe znak: I.271.10.2024 na Budowę Ośrodka Zdrowia w Miastkowie Kościelnym etap I, w ramach którego zostanie wykonany stan surowy zamknięty obiektu.
Celem etapu II – będącego przedmiotem niniejszego postepowania jest wykonanie robót instalacyjnych i wykończeniowych oraz prac wokół budynku wraz oddaniem obiektu do użytkowania.
Budynek parterowy oparty na planie wieloboku. Budynek zaprojektowany w technologii murowanej. Obiekt przystosowany do świadczenia usług z zakresu podstawowej opieki zdrowotnej. Funkcjonalnie budynek SP ZOZ podzielony na 3 strefy min.: poradnia dzieci zdrowych – odrębne wejście, poradnia pacjentów chorych – odrębne wejście. W obrębie poradni dzieci zdrowych przewiduje się pomieszczenia typu: gabinet lekarski, gabinet zabiegowy, poczekalnię z wydzielonym kącikiem zabaw oraz węzeł sanitarny. W obrębie poradni pacjentów chorych przewiduje się gabinety lekarskie, gabinet zabiegowy, punkt pobrań, węzeł sanitarny dla kobiet i mężczyzn oraz wc dla osób niepełnosprawnych. Poszczególne pomieszczenia połączone wewnętrzną komunikacją. Część wspólną wymienionych powyżej jednostek stanowi: obszerny hall wejściowy, punkt rejestracyjno-informacyjny, zaplecze socjalno-sanitarne personelu, administracja z pomieszczeniami przynależnymi /archiwum, serwerownia, itp./ oraz zaplecze techniczno-magazynowe obiektu.
Podstawowym przeznaczeniem obiektu jest świadczenie usług w zakresie ochrony służby zdrowia, porad medycznych, pobierania próbek do analiz medycznych oraz usługi rehabilitacyjne. Usługi świadczone w warunkach ambulatoryjnych.
Program użytkowy zakłada podział projektowanego budynku na trzy strefy funkcjonalne: strefa nr 1 zlokalizowana w południowo-zachodniej części budynku, obejmująca poradnię dzieci zdrowych; strefa nr 2 obejmująca centralną część budynku, pełniąca funkcję poradni pacjentów chorych; strefa nr 3 zlokalizowana w północno-wschodniej części budynku przystosowana do świadczenia usług w zakresie rehabilitacji.
Szczegółowy zakres prac do wykonania określa przedmiar (Załącznik Nr 10), specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik Nr 12), dokumentacja projektowa (Załącznik Nr 11).
Dokumentacja projektowa (w tym jej części opisowe, rysunkowe oraz przedmiar robót) i STWiORB oraz umowa są dokumentami wzajemnie się wyjaśniającymi i uzupełniającymi, stanowiąc zakres i wymagania dla realizacji przedmiotu zamówienia. Wszystkie roboty budowlane i inne czynności ujęte w opisie, a nie ujęte na rysunkach i/lub ujęte na rysunkach, a nie ujęte w opisie oraz odpowiednio w przedmiarach robót i/lub STWiORB i/lub umowie, winne być traktowane tak, jakby były ujęte w każdym z wymienionych dokumentów.
W przypadku gdy jakaś część robót wynika choćby z jednego z tych dokumentów, Wykonawca zobowiązany jest do jej wykonania. W przypadku jakiejkolwiek rozbieżności lub sprzeczności pomiędzy wskazanymi dokumentami, Wykonawca zobowiązany jest do realizacji zgodnie z wyższym standardem lub w większej ilości wynikających z tych dokumentów, chyba że Zamawiający poleci inaczej.
W ramach realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wraz z instalacjami, urządzeniami i wyposażeniem, obsługą komunikacyjną oraz zagospodarowaniem terenu a także do uzyskania decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.
Zamawiający przy realizacji niniejszego zamówienia wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób wykonujących wskazane przez zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz.U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495).
Zamawiający wymaga, by spośród osób zaangażowanych przez Wykonawcę (lub Podwykonawcę) do wykonywania prac budowlanych, co najmniej 3 osoby były, przez cały okres realizacji zamówienia, zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy oraz objęte ubezpieczeniem społecznym i zdrowotnym;
Zamawiający przewiduje zatrudnienie na podstawie stosunku pracy w szczególności przy wykonywaniu następujących czynności:
1) robót ziemnych związanych z przemieszczaniem lub zagęszczaniem gruntu;
2) robót przy wykonywaniu których występuje ryzyko upadku z wysokości ponad 1,0 m;
3) robót elektrycznych;
4) robót wykonywane pod, na, nad lub w pobliżu przewodów linii elektroenergetycznych;
5) robót wykonywanych pod, na, nad lub w pobliżu wszelkich sieci i instalacji branży sanitarnej;
Zgodnie z zapisami Części 14: WYMAGANIA W ZAKRESIE ZATRUDNIENIA NA PODSTAWIE STOSUNKU PRACY.
Ponadto Zamawiający wymaga aby pracodawca posiadał prawo do dysponowania osobami (Zamawiający dopuszcza możliwość zatrudnienia cywilnoprawnego):
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika budowy, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno – budowlanej,
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane bez ograniczeń do kierowania robotami budowlanymi w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych.
• minimum 1 osobą, która będzie pełniła funkcję kierownika robót, posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalności inżynieryjnej drogowej.
ustalanie wymiaru zatrudnienia Zamawiający zostawia w gestii Wykonawcy, z tym zastrzeżeniem, że Zamawiający wymaga aby każda zatrudniona osoba brała czynny udział przy realizacji przedmiotu zamówienia.

Zamawiający przewiduje następujące wymagania przy zatrudnieniu na podstawie stosunku pracy określone w dokumentach zamówienia w szczególności:
1.W trakcie realizacji zamówienia zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec wykonawcy odnośnie spełniania przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1) czynności. Zamawiający uprawniony jest w szczególności do:
a) żądania oświadczeń i dokumentów w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów i dokonywania ich oceny,
b) żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia spełniania ww. wymogów,
c) przeprowadzania kontroli na miejscu wykonywania świadczenia.
2. W trakcie realizacji zamówienia na każde wezwanie zamawiającego w wyznaczonym w tym wezwaniu terminie wykonawca przedłoży zamawiającemu wskazane poniżej dowody w celu potwierdzenia spełnienia wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osoby/osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności w trakcie realizacji zamówienia:
- oświadczenie wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności, których dotyczy wezwanie zamawiającego. Oświadczenie to powinno zawierać w szczególności: dokładne określenie podmiotu składającego oświadczenie, datę złożenia oświadczenia, wskazanie, że objęte wezwaniem czynności wykonują osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę wraz ze wskazaniem liczby tych osób, imion i nazwisk tych osób, rodzaju umowy o pracę i wymiaru etatu oraz podpisu osoby uprawnionej do złożenia oświadczenia w imieniu wykonawcy lub podwykonawcy;
3. Z tytułu niespełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez wykonawcę kary umownej w wysokości określonej w istotnych postanowieniach umowy w sprawie zamówienia publicznego. Niezłożenie przez wykonawcę w wyznaczonym przez zamawiającego terminie żądanych przez zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 1 czynności.
4. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
5. W przypadku nie zatrudnienia przy realizacji zamówienia osoby/osób wymienionych w SWZ lub nie przedstawienia zamawiającemu na jego żądanie oświadczenia wykonawcy lub podwykonawcy o zatrudnieniu na podstawie umowy o pracę osoby/osób wykonujących czynności jw. wykonawca zapłaci zamawiającemu karę umowną zapisaną w projektowanych postanowieniach umowy.
6. Za nie spełnienie przez Wykonawcę wymagań określonych w paragrafie 6 ust. 1 umowy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną w wysokości 2 000,00 zł za każdy przypadek naruszenia.
Zgodnie z zapisami SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71353200-9 - Usługi opomiarowania

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112710-5 - Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych

45262320-0 - Wyrównywanie

45262350-9 - Betonowanie bez zbrojenia

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45410000-4 - Tynkowanie

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych

45431200-9 - Kładzenie glazury

45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów

45442100-8 - Roboty malarskie

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3198000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3287123,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3198000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FBR KAZANA Adrian Kazana

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8252079287

7.3.4) Miejscowość: Stanin 157B

7.3.5) Kod pocztowy: 21-422

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

P.U.H. "WA-PIS" Eugeniusz Walo z/s Stanin 125, 21-422 Stanin. Wykonanie robót budowlanych i instalacyjnych.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3198000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.