Ogłoszenie z dnia 2023-09-21
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00157373/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-03-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ IM. JAROSŁAWA IWASZKIEWICZA W SOCHACZEWIE
1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkół
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 017415854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Fryderyka Chopina 99A
1.5.2.) Miejscowość: Sochaczew
1.5.3.) Kod pocztowy: 96-500
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 46 863 3221
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zssoch@poczta.onet.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://iwaszkiewicz.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cbb9ce97-cece-11ed-9355-06954b8c6cb91.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cbb9ce97-cece-11ed-9355-06954b8c6cb9
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00407669
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00157039/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Świadczenie usługi hotelarskiej i restauracyjnej
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Erasmus +2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 1/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 185700 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług hotelarskich i restauracyjnych, realizowane podczas wyjazdu zorganizowanego w ramach programu Erasmus+ dla uczniów i ich opiekunów zgodnie z numerami umów wskazanymi poniżej.
2. Przedmiotowe usługi będą świadczone w niżej wymienionych terminach i lokalizacjach:
Zamawiający wymaga realizacji usługi przy spełnieniu poniższych wymagań:
1) Obiekt hotelowy lub zbiorowego zakwaterowania o standardzie minimum 3 gwiazdki, oferujący zakwaterowanie i wyżywienie
2) Siedziby hoteli zlokalizowane są w miejscowościach:
• Dla projektu - 2022-1-PL01-KA121-VET-000055901, Platamonas, 60065, Grecja
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892, Platamonas, 60065, Grecja
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892, Wilno, 01100, Litwa
3) Oferujący zakwaterowanie w pokojach 1 – 4 osobowych - osobowych, mogący jednocześnie pomieścić uczestników (uwaga w pokojach muszą być łóżka pojedyncze, dla każdego z uczestnika wyjazdu osobno):
• Dla projektu - 2022-1-PL01-KA121-VET-000055901 –27 osób;
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892 – Grecja - 25 osób
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892 – Litwa – 16 osób
Zamówienie musi być zrealizowane w terminie:
• Dla projektu - 2022-1-PL01-KA121-VET-000055901 – 17.04.2023 - 28.04.2023, 27 osób; możliwe godziny zakwaterowania/wykwaterowania: 7:30 – 15:30
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892 – Grecja - 11.09.2023 – 22.09.2023, 25 osób; możliwe godziny zakwaterowania/wykwaterowania: 7:30 – 15:30.
• Dla projektu – 2022-1-PL01-KA121-SCH-000055892 Litwa – 10.05.2023 – 19.05.2023, 16 osób; możliwe godziny zakwaterowania/wykwaterowania: 7:30 – 15:30.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmniejszenia liczby osób objętych usługami, o których mowa w pkt 3. Wskazana liczba jest liczbą szacunkową i może ulec zmniejszeniu do 30% z przyczyn losowych. Wykonawca oświadcza, że nie będzie z tego tytułu miał żadnych roszczeń.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w załączniku nr 4 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 55100000-1 - Usługi hotelarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
55300000-3 - Usługi restauracyjne i dotyczące podawania posiłków
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 185700 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 185700 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Flying Colours Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6842634085
7.3.3) Ulica: Niekłańska 35/1
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 03-924
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-04-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 185700 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-10-14INNE PRZETARGI Z SOCHACZEWA
- Dozór i ochrona fizyczna bazy Powiatowego Zarządu Dróg w Sochaczewie przy ul. Gwardyjskiej 10 w 2025 roku
- Budowa Gminnego Przedszkola i Żłobka na działce gminnej w miejscowości Kąty
- SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU NAPĘDOWEGO DO GARAŻOWEJ STACJI PALIW ZAMAWIAJĄCEGO O POJEMNOŚCI 5000 LITRÓW.
- Sukcesywna dostawa części zamiennych do autobusów i pojazdów ciężarowych.
- "Dowóz uczniów niepełnosprawnych z terenu miasta Sochaczew do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w okresie od 01.01.2025r. - 30.06.2025 r." z podziałem na trzy części.
- OBSŁUGA PRAWNA ZESPOŁU OPIEKI ZDROWOTNEJ "SZPITALA POWIATOWEGO" W SOCHACZEWIE
więcej: przetargi w Sochaczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowa organizację uroczystej Gali wręczenia nagród laureatom konkursu pn.: "Pracodawca - Ambasador Rozwoju" w ramach realizowanego Projektu pn.: ....
- Organizacja wycieczki dla 44 pracowników i emerytów Powiatowego Urzędu Pracy w Opolu dofinansowanej ze środków Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych wraz z 17 osobami towarzyszącymi.
- Usługa organizacji staży dla nauczycieli zawodu
- Przygotowanie i wydanie gorącego posiłku dla klientów Ośrodka Pomocy Społecznej w Raciborzu.
- Przygotowanie oraz dowóz ciepłych posiłków dla klientów Centrum Pomocy Dziecku Niepełnosprawnemu i Jego Rodzinie
- Przygotowanie, wydawanie oraz dowóz gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Częstochowie
więcej: Usługi hotelarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.