Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00292392/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-19
- 2024/BZP 00311280/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy PSP nr 4 w Kozienicach”.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA KOZIENICE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223333
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Kozienice
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-900
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.7.) Numer telefonu: 048 611 71 00
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@kozienice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kozienice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
przetargi.pzpkozienice.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja kompleksu sportowego „Moje Boisko – Orlik 2012” przy PSP nr 4 w Kozienicach”.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d3552fbd-fca6-11ee-b81b-aebd110f5279
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407672
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043056/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Remont ogólnodostępnego boiska typu Orlik przy PSP nr 4 w Kozienicachch
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00292392
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WI.7011.52.RB.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 481661,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) Roboty przygotowawcze i rozbiórkowe:
a) rozbiórka istniejącej nawierzchni ze sztucznej trawy,
b) demontaż siatki piłkochwytów,
c) czyszczenie konstrukcji szkieletowych piłkochwytów i furtek,
- wywóz i utylizacja materiałów pochodzących z rozbiórki w zakresie Wykonawcy;
2) Roboty budowlane – remont nawierzchni boiska:
a) Uzupełnienie podbudowy w miejscach zniszczonych podczas demontażu sztucznej trawy,
b) Wyrównanie istniejącej podbudowy,
c) Rozłożenie warstwy trawy syntetycznej w kolorze zielonym na całej powierzchni boiska . Nawierzchnia musi posiadać dwa rodzaje włókien: monofilowe i fibrylowane o wysokości 5,5 – 6 cm,
d) Wykonanie linii wyznaczających pole gry,
e) Wypełnienie trawy mieszanką piasku kwarcowego z granulatem EPDM z recyklingu.
3) Roboty montażowe:
a) Zabezpieczenie antykorozyjne i pomalowanie dwukrotne konstrukcji metalowej piłkochwytów i furtek,
b) Montaż nowej siatki piłkochwytów,
4) Roboty porządkowe i wykończeniowe:
a) Oczyszczenie terenu z resztek budowlanych,
b) Wywiezienie zanieczyszczeń na koszt wykonawcy,
c) Wykonanie trawników. Odtworzenie zniszczonych trawników i zajętych terenów.
5) Wykonanie i montaż tablicy informacyjnej – wg wytycznych Ministerstwa Sportu i Turystyki
6) Prace geodezyjne wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą.
7) Wykonanie dokumentacji powykonawczej.
8) Pozostałe prace i czynności (w tym opłaty) niezbędne do wykonania zadania, w tym wynikające z dokumentacji projektowej, SST i SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest wykonać i zamontować tablicę informacyjną. Wzór tablicy jest dostępny na stronie internetowej Kancelarii Prezesa Rady Ministrów pod adresem: https://www.gov.pl/web/premier/promocja Treść, rozmiar i miejsce montażu tablicy należy uzgodnić z Zamawiającym przed jej wykonaniem.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg
45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji
45111213-4 - Roboty w zakresie oczyszczania terenu
45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 12
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 12
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 4
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 412050,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 644792,29 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 412050,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: MILTOM Tomasz Prygiel
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7622635484
7.3.3) Ulica: ul. Jana Pawła II 226
7.3.4) Miejscowość: Kowala Stępocina
7.3.5) Kod pocztowy: 26-624
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 412050,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-01-178.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z KOZIENIC
- Świadczenie usług pocztowych i kurierskich na potrzeby Urzędu Miejskiego w Kozienicach - rok 2025
- Dostawa betonowych piwnic grobowych dwuosobowych
więcej: przetargi w Kozienicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Budowa i modernizacja infrastruktury wodociągowej na terenie Miasta i Gminy Dubiecko
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.