eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja pomieszczeń CRO DPS na potrzeby CUW DPS



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja pomieszczeń CRO DPS na potrzeby CUW DPS

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁODZI

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004273870

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 255/267

1.4.2.) Miejscowość: Łódź

1.4.3.) Kod pocztowy: 92-338

1.4.4.) Województwo: łódzkie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crodps.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crodps.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407720

2.2.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00402248

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA I ZAMAWIAJĄCY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

1.5.7. Numer telefonu

Przed zmianą:

Po zmianie:
42 250 72 00 do 05

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia

Przed zmianą:
W przypadku zmiany umowy w związku z art. 455 ustawy Pzp podstawą do wyliczenia wartości dodatkowych robót budowlanych będą składniki cenotwórcze przyjęte do kosztorysu ofertowego. W przypadku braku cen niektórych materiałów lub sprzętu należy przyjąć ceny wg cennika Sekocenbud na bieżący kwartał. Podstawy nakładów rzeczowych z kosztorysu lub w przypadku w KNR-ów lub KNNR-ów, a w dalszej kolejności wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) Zmiana terminu zakończenia prac remontowych o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy, w następującej sytuacji siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
2) Zmiana wielkości zakresu przedmiotu umowy w sytuacjach, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość niezrealizowania pełnego zakresu przedmiotu zamówienia wraz z odpowiednim zmniejszeniem wynagrodzenia umownego;
3) Zmiana sposobu pełnienia świadczenia, zmiana parametrów zrealizowanej umowy: zmiany technologiczne, w szczególności – konieczność realizacji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałów niż wskazane w dokumentacji lub w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

Po zmianie:
W przypadku zmiany umowy w związku z art. 455 ustawy Pzp podstawą do wyliczenia wartości dodatkowych robót budowlanych będą składniki cenotwórcze przyjęte do kosztorysu ofertowego. W przypadku braku cen niektórych materiałów lub sprzętu należy przyjąć ceny wg cennika Sekocenbud na bieżący kwartał. Podstawy nakładów rzeczowych z kosztorysu lub w przypadku w KNR-ów lub KNNR-ów, a w dalszej kolejności wycena indywidualna Wykonawcy zatwierdzona przez Zamawiającego.
3. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień umowy zawartej z wybranym Wykonawcą w następujących przypadkach:
1) Zmiana terminu zakończenia prac remontowych o okres trwania przyczyn, z powodu których będzie zagrożone dotrzymanie terminu realizacji umowy, w następującej sytuacji siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej postanowieniami;
2) Zmiana sposobu pełnienia świadczenia, zmiana parametrów zrealizowanej umowy: zmiany technologiczne, w szczególności – konieczność realizacji przy zastosowaniu innych rozwiązań technicznych/technologicznych, materiałów niż wskazane w dokumentacji lub w sytuacji gdy zastosowanie przewidzianych rozwiązań groziłoby niewykonaniem lub wadliwym wykonaniem projektu bądź ze względu na zmiany obowiązującego prawa.

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2024-07-24 10:00

Po zmianie:
2024-07-26 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2024-07-24 11:00

Po zmianie:
2024-07-26 11:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.4. Termin związania ofertą

Przed zmianą:
2024-08-22

Po zmianie:
2024-08-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.