Ogłoszenie z dnia 2024-09-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00402248/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-07-08
- 2024/BZP 00407720/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-11
- 2024/BZP 00419525/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń CRO DPS na potrzeby CUW DPS
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM REHABILITACYJNO-OPIEKUŃCZE DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ŁODZI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 004273870
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Stanisława Przybyszewskiego 255/267
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 92-338
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.7.) Numer telefonu: 42 250 72 00 do 05
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@crodps.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.crodps.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e126ac8a-f789-435a-956e-98cd8a4447501.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja pomieszczeń CRO DPS na potrzeby CUW DPS2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e126ac8a-f789-435a-956e-98cd8a444750
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-09-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00081774/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Modernizacja pomieszczeń CRO DPS na potrzeby CUW DPS
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00402248
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/3/CRO/2024/R
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 197053,24 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Celem realizacji zamówienia jest modernizacja pomieszczeń magazynu bielizny czystej na pomieszczenia biurowe dla Centrum Usług Wspólnych (CUW) obsługujących Domy Pomocy Społecznej w Łodzi oraz modernizacja pomieszczeń korytarza łączącego budynek nr 5 poprzez budynek łącznika - budynek Rehabilitacji nr 4A z budynkiem nr 3 (A) dzięki, której ułatwiona zostanie komunikacja zarówno dla mieszkańców DPS, ale także dla pracowników CUW DPS i CRO DPS.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Przedmiarze stanowiącym załącznik nr 1.1 i 1.2 do SWZ, STWiORB stanowiącym załącznik nr .1.3 do SWZ, pisie przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 2 do SWZ oraz we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian
45442100-8 - Roboty malarskie
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej
45410000-4 - Tynkowanie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 219780,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 223245,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 219780,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRZEDSIĘBIORSTWO INSTALACYJNO-BUDOWLANE „LAUER” PRZEMYSŁAW LAUER
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7311736729
7.3.3) Ulica: Piątkowisko 49A
7.3.4) Miejscowość: Pabianice
7.3.5) Kod pocztowy: 95-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIEBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "LAUER" PRZEMYSŁAW LAUER
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIEBIORSTWO INSTALACYJNO BUDOWLANE "LAUER" PRZEMYSŁAW LAUER
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219780,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 91 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Przeprowadzenie, w ramach GPR 2025, bezpośrednich pomiarów ruchu drogowego na odcinkach pomiarowych DW administrowanych przez ZDW w Łodzi oraz na przejazdach kolejowych, w podziale na zadania.
- Budowa psiego wybiegu w Parku nad Jasieniem
- Park z miododajnym zakątkiem - teren zieleni przy siłowni, między ulicami Jesionową a Stawową
- Przebudowa dróg na terenie miasta Łodzi w zakresie budowy chodników i miejsc postojowych w systemie zaprojektuj i wybuduj - 4 części
- SZP.281.10.2025 - Dostawa smoczków jednorazowych i wielorazowych na butelki oraz RTF-y dla Instytutu "CZMP"
- Wykonanie opracowania pt.: "Opracowanie przyrodnicze dla części miasta Łodzi"
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- REMONT ELEWACJI OD ULICY ORAZ TERMOMODERNIZACJA ŚCIANY SZCZYTOWEJ I ELEWACJI OD PODÓWRKA WYKONANIE IZLOACJI PIONOWEJ BUDYNKU
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z infrastrukturą towarzyszącą w Ogrodzieńcu przy ul. Słowackiego, działka nr 3030/25
- REMONT BUDYNKÓW NR: 5, 19, 12, 53, 94 I 101, ZLOKALIZOWANYCH NA TERENIE SKŁADU DRAWNO.
- Budowa drogi gminnej publicznej wraz z rozbudową drogi gminnej nr 101220R w miejscowości Pysznica
- Remont i adaptacja pomieszczeń byłego baru Daisy na potrzeby nowego centrum informacji turystycznej Zamku Książ
- Prace modernizacyjne związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn " Poprawa dostępności budynku Urzędu Miejskiego w Wołominie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.