eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadomAdaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI ZESPÓŁ ŻŁOBKÓW "RADOMIREK" W RADOMIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 380904508

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: BATALIONÓW CHŁOPSKICH 33

1.5.2.) Miejscowość: Radom

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: radomirek.radom@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.radomirek.radom.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://radomirekradom.ezamawiajacy.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Opieka nad dziećmi w wieku do lat 3

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. Polskiego Czerwonego Krzyża 13 w Radomiu w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029""

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-43d81d78-020a-11ef-b81b-aebd110f5279

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407893

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00209359/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Adaptacja pomieszczeń oraz budowa platformy dźwigowej i placu zabaw w żłobku nr 1 przy ul. PCK 13 w Radomiu w ramach w ramach Programu "Maluch+" na lata 2022-2029"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Program rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, zadanie pn: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków „Radomirek„ w Radomiu – Żłobek nr 1 w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00300093

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP1/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 607729,64 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Adaptacja pomieszczeń do funkcji sali dziecięcej, łazienki, pomieszczenia gospodarczego oraz szatni w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 1 zamówienia przewiduje adaptację istniejących pomieszczeń budynku żłobka (pomieszczenia biurowe, korytarz oraz część pomieszczeń zaplecza technicznego na piętrze budynku) na potrzeby utworzenia dodatkowego oddziału w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, zadanie pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków „Radomirek„ w Radomiu – Żłobek nr 1 w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty rozbiórkowe, murarskie i tynkarskie, malowanie ścian, roboty sanitarne (instalacje wodno-kanalizacyjne i centralnego ogrzewania), wykonanie instalacji elektrycznych oraz montaż drzwi wewnętrznych i okien.
3) UWAGA: Wykonawca jest zobowiązany prowadzić prace związane z demontażem elementów wyposażenia oraz prace niepowodujące nadmiernego hałasu w lipcu. Prace uciążliwe ze względu na hałas i zapylenie (np. burzenie ścian, skuwanie wylewek betonowych) Wykonawca jest zobowiązany prowadzić w sierpniu. We wrześniu Wykonawca wykona tylko prace wykończeniowe niepowodujące hałasu i zapylenia (np. fugowanie, malowanie).
4) Z racji na charakter funkcji budynku i zakres prac budowlanych prace należy wykonywać w czasie nieużytkowania obiektu (brak dzieci) lub uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych.
5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów poza budynek (w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac), zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.5.) Wartość części: 266318,21 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zewnętrznej platformy dźwigowej dla osób niepełnosprawnych w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 2 zamówienia przewiduje budowę zewnętrznej platformy dźwigowej przystosowanej do transportu osób niepełnosprawnych o konstrukcji stalowej samonośnej obudowanej, dwuprzystankowej o wysokości podnoszenia ok. 3,33 m w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, zadanie pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków „Radomirek„ w Radomiu – Żłobek nr 1 w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, przebudowę przegród zewnętrznych budynku bez ingerencji w układ konstrukcji, roboty rozbiórkowe, demontaż okien, montaż zewnętrznej platformy dźwigowej, roboty murarskie i tynkarskie, malowanie ścian, wykonanie instalacji elektrycznych.
3) UWAGA: Połączenie poziomu „1” z windą, dostępnego z korytarza na piętrze, które wiąże się z przeprowadzeniem demontażu okna, rozbiórką fragmentu ścianki pod oknem wraz z wykończeniem, Wykonawca jest zobowiązany wykonać w sierpniu.
4) Z racji na charakter funkcji budynku i zakres prac budowlanych należy uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych, przed rozpoczęciem realizacji przedmiotu zamówienia.
5) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów poza budynek (w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac), zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
6) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

4.5.5.) Wartość części: 123828,69 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Budowa zewnętrznego placu zabaw w ramach Programu ""MALUCH+" na lata 2022-2029"".
1) Przedmiot części 3 zamówienia przewiduje budowę zewnętrznego placu zabaw bez ingerencji w istniejące urządzenia do zabawy na terenie żłobka, w ramach Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029, zadanie pn.: „Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w Miejskim Zespole Żłobków „Radomirek„ w Radomiu – Żłobek nr 1 w ramach Programu „MALUCH+” na lata 2022-2029. Wydatek współfinansowany ze środków Programu rozwoju instytucji opieki nad dziećmi w wieku do lat 3 „MALUCH+” 2022-2029.
2) Zakres prac obejmuje m.in.: roboty przygotowawcze, tyczenie placu zabaw i chodnika, wykonanie podbudowy i nawierzchni chodnika i placu zabaw, wykonanie ogrodzenia oraz montaż urządzeń do zabawy.
3) Z racji na charakter funkcji miejsca na którym będzie wykonywana ta część zamówienia należy uzgodnić z administratorem budynku zakres stref ochronnych, przed rozpoczęciem robót.
4) Zamawiający wymaga aby Wykonawca w ramach realizacji zamówienia zapewnił systematycznie usuwanie odpadów w miejsce uzgodnione z Zamawiającym przed rozpoczęciem wykonywania prac, zabezpieczenia ograniczające zapylenie, sprzątanie i prace porządkowe terenu po wykonaniu prac.
5) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa - Załącznik Nr 1 do SWZ (dla tej części zamówienia) i projektowane postanowienia umowy – Załącznik nr 2 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

50870000-4 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji wyposażenia placów zabaw

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45236210-5 - Wyrównywanie nawierzchni placów zabaw dla dzieci

4.5.5.) Wartość części: 217582,74 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 274962,07 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 309500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 274962,07 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ARBUD INVESTMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9482597537

7.3.3) Ulica: Aleja Wojska Polskiego 43

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 274962,07 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 118080,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 169500,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 118080,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM INWESTYCJE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482522410

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 118080,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 201394,81 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 357215,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 255225,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: WBM INWESTYCJE

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9482522410

7.3.3) Ulica: ul. Toruńska 9

7.3.4) Miejscowość: Radom

7.3.5) Kod pocztowy: 26-600

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 255225,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-09-12

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.