eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceRemont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 7

1.3.) Oddział zamawiającego: Zespół Szkolno - Przedszkolny Nr 7

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 384109883

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Gallusa

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-595

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp5@sp5.katowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zspnr7.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/cuw_katowice

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont sal zajęć, pracowni i klas lekcyjnych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 7 w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c6becc9f-3383-11ef-acf6-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00407945

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00085548/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 malowanie ścian

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00382865

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/382/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące swym zakresem malowanie ścian i sufitów, wymiana wykładziny, malowanie elementów stalowych w Szkole Podstawowej nr 5 im. Dziewięciu Górników z Wujka, w szczególności:
 remont pokoju nauczyciela W-F(malowanie +wymiana drzwi),
 remont pomieszczenia na sprzęt sportowy-(malowanie i wymiana wykładziny pcv),
 remont pokoju nauczycieli (malowanie),
 segment B-remont korytarza na parterze (malowanie),
 segment A - remont klatki schodowej (malowanie),
 segment A - remont szatni I i II piętro(malowanie+wymiana wykładziny pcv),
 segment A - remont korytarzy I i II piętro (malowanie),
 segment C - remont klatki schodowej (malowanie),
 segment C - remont szatni I i II piętro (malowanie),
 segment C - remont korytarzy I i II piętro (malowanie).

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie zamówienia kwotę 86 302,00 zł brutto. Cena najwyżej ocenionej
oferty złożonej przez firmę INVOST SP. Z O.O. z siedzibą ul. Graniczna 25a/1, 40-017 Katowice w kwocie
124 890,00 zł znacząco przewyższa środki, które Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty na sfinansowanie zamówienia do ceny
najkorzystniejszej oferty i w związku z tym unieważnia przedmiotowe postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 124890,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237837,88 PLN

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.