Og³oszenie z dnia 2024-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00429327/01 - Modyfikacja z dnia 2024-07-25
- 2024/BZP 00539140/01 - Wynik z dnia 2024-10-10
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek w formule Zaprojektuj i Wybuduj
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina K³omnice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397983
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stra¿acka 20
1.5.2.) Miejscowo¶æ: K³omnice
1.5.3.) Kod pocztowy: 42-270
1.5.4.) Województwo: ¶l±skie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Czêstochowski
1.5.7.) Numer telefonu: 34/3281-122
1.5.8.) Numer faksu: 34/3281-121
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.bip.klomnice.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek w formule Zaprojektuj i Wybuduj
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-fe4b9305-371b-4c22-b435-0e49b1634c6c
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00407987
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00053759/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.4 Modernizacja ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1)Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings 2) Instrukcje korzystania z platformazakupowa.pl dotycz±ce w szczególno¶ci logowania, sk³adania wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ, sk³adania ofert oraz innych czynno¶ci podejmowanych w niniejszym postêpowaniu znajduj± siê w zak³adce „Instrukcje dla Wykonawców" na stronie internetowej pod adresem: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje 3) Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. 4)Zamawiaj±cy, zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 31 grudnia 2020r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie (Dz. U. z 2020r. poz. 2452), okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na platformazakupowa.pl, tj.: a)sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, b)komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje, c)zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d)w³±czona obs³uga JavaScript, e)zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,f)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. g)Oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar. 5)Maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150 MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB. 6)Zamawiaj±cy wymaga, by formaty dokumentów sporz±dzanych przez Wykonawcê by³y zgodne z za³±cznikiem nr 2 do rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci, minimalnych wymagañ dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagañ dla systemów teleinformatycznych i jednocze¶nie rekomenduje wykorzystanie formatów: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf 7)W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystanie jednego z formatów: a).zip b).7Z 8)W¶ród formatów powszechnych a NIE wystêpuj±cych w rozporz±dzeniu wystêpuj±: .rar .gif .bmp .numbers .pages. Dokumenty z³o¿one w takich plikach zostan± uznane za z³o¿one nieskutecznie. 9)Zamawiaj±cy zwraca uwagê na ograniczenia wielko¶ci plików podpisywanych profilem zaufanym, który wynosi max 10MB, oraz na ograniczenie wielko¶ci plików podpisywanych w aplikacji eDoApp s³u¿±cej do sk³adania podpisu osobistego, który wynosi max 5MB. 10)Ze wzglêdu na niskie ryzyko naruszenia integralno¶ci pliku oraz ³atwiejsz± weryfikacjê podpisu, zamawiaj±cy zaleca, w miarê mo¿liwo¶ci, przekonwertowanie plików sk³adaj±cych siê na ofertê na format .pdf i opatrzenie ich podpisem kwalifikowanym PAdES. 11)Pliki w innych formatach ni¿ PDF zaleca siê opatrzyæ zewnêtrznym podpisem XAdES. Wykonawca powinien pamiêtaæ, aby plik z podpisem przekazywaæ ³±cznie z dokumentem podpisywanym. 12)Zaleca siê, aby komunikacja z wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie za po¶rednictwem formularza “Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Dopuszcza siê opcjonalnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty elektronicznej: astepien@klomnice.pl
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679
z 27.04.2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych), dalej "RODO", informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy K³omnice
ul. Stra¿acka 20, 42-270 K³omnice
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Urzêdzie Gminy K³omnice jest Pani Katarzyna Duda, kontakt: tel. 34/3281-122 wew.123
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO
w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadania pn.: „Modernizacja ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek w formule Zaprojektuj i Wybuduj” nr IZI-IZ.271.10.2024 prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 1 i 2 p.z.p.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 p.z.p., przez okres
4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach p.z.p., zwi±zanym
z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z p.z.p.;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane
w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;
na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO;
prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.”
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: IZI-IZ.271.10.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: „Modernizacja ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek
w formule Zaprojektuj i Wybuduj”
2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególno¶ci:
1) Wykonanie kompleksowej dokumentacji projektowej, uwzglêdniaj±cej za³o¿enia Programu Funkcjonalno - U¿ytkowego, bêd±cym za³±cznikiem do przetargu, która powinna zawieraæ nastêpuj±ce opracowania:
a) projekt budowlano - wykonawczy wraz ze szczegó³owymi opiniami, uzgodnieniami z w³a¶ciwymi organami, je¶li bêdzie wymagane - 5 egzemplarzy w wersji papierowej (w tym 3 egz. nale¿y z³o¿yæ w Starostwie Powiatowym w celu uzyskania pozwolenia na budowê).
b) specyfikacje techniczne – 1 egzemplarz w wersji papierowej;
c) przedmiar robót, sporz±dzony w oparciu o obowi±zuj±ce przepisy – 2 egzemplarze
w wersji papierowej;
d) wersja elektroniczna ca³o¶ci zamówienia na no¶niku CD w formacie umo¿liwiaj±cym jej przegl±danie przy u¿yciu ogólnie dostêpnych programów komputerowych – 1 sztuka;
e) pozwolenie na budowê, wydane przez Starostwo Powiatowe w Czêstochowie;
f) Dokumentacja musi byæ sporz±dzona w wersji papierowej oraz w formie elektronicznej na no¶niku elektronicznym CD-R, w tym dokumentacje projektow±, przedmiary robót, STWIOR – w formacie PDF.
g) Dokumentacjê nale¿y wykonaæ zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami w sprawie szczegó³owego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-u¿ytkowego oraz przepisami w sprawie okre¶lenia metod i podstaw sporz±dzenia kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych planowanych kosztów robót budowlanych okre¶lonych w programie funkcjonalno- u¿ytkowym. Wykonanie robót budowlanych nast±pi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, normami Wykonanie robót budowlanych nast±pi na podstawie opracowanej i zatwierdzonej dokumentacji projektowej, oraz uzyskanym pozwoleniem na budowê zgodnie z obowi±zuj±cym prawem, normami, zasadami wiedzy technicznej, sztuk± budowlan± i niniejsz± SWZ.
2) Nale¿y równie¿ uwzglêdniæ nastêpuj±ce wymagania.
Wszystkie materia³y kontaktuj±ce maj±ce bezpo¶rednio kontakt z woda pitn± musz± mieæ Atest Higieniczny PZH do kontaktu z wod± pitn±.
Orurowanie wewn±trz hydroforni projektuje siê ze stali nierdzewnej gat. 304.
Studnie - wyposa¿yæ w wodomierze z nadajnikami impulsów, z których sygna³ trafi do budynku hydroforni i sondê pomiarow± hydrostatyczn± do badania lustra wody.
Wie¿a - W zbiorniku wodoci±gowym zamontowane zostan± sondy hydrostatyczne oraz
konduktometryczne. Nape³nianie zbiornika wodoci±gowego sterowane bêdzie
w zale¿no¶ci od wysoko¶ci poziomu wody.
Wodomierz z nak³adk± impulsow± do pomiaru wody pitnej - koñcowej oraz przetwornik ci¶nienia
Zasilanie rezerwowe - Dla zapewnienia awaryjnego ¼ród³a zasilania obiektu w przypadku zaniku zasilania podstawowego z sieci elektroenergetycznej projektuje siê zewnêtrzny agregat pr±dotwórczy przystosowany do pracy ci±g³ej z automatycznym za³±czeniem.
Monitoring - Nale¿y zaprojektowaæ i wykonaæ system wizualizacji SCADA, monitoring oraz transmisjê danych. Nale¿y przewidzieæ wpiêcie instalacji do istniej±cego systemu monitoringu i wizualizacji SCADA. Wszystkie sygna³y z czujników np. krañcówek, sond pomiarowych, itp. nale¿y wpi±æ do systemu monitoringu. Szczegó³y uzgodniæ
z Inwestorem na etapie projektowania robót budowlanych.
3) Po uzyskaniu pozwolenia na budowê dla w/w inwestycji Wykonawca dokona zg³oszenia rozpoczêcia robót w Powiatowym Inspektoracie Nadzoru Budowlanego w Czêstochowie.
4) Wykonanie robót budowlanych modernizacji ujêcia wody w miejscowo¶ci Garnek na podstawie opracowanej dokumentacji technicznej i pozwolenia na budowê.
Szczegó³owy zakres zamówienia opisany jest w programie funkcjonalno – u¿ytkowym (za³±cznik nr 2 do SWZ)
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45252126-7 - Roboty budowlane w zakresie zak³adów uzdatniania wody pitnej
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
71320000-7 - Us³ugi in¿ynieryjne w zakresie projektowania
45232151-5 - Roboty budowlane w zakresie wêz³ów do przepompowywania wody
71323200-0 - Projektowe us³ugi in¿ynieryjne w zakresie zak³adów
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2026-09-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60,00
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres udzielonej gwarancji
4.3.6.) Waga: 40,00
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
1. Na podstawie art. 112 ustawy PZP Zamawiaj±cy okre¶la warunki udzia³uw postêpowaniu dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej
o ile wynika to z odrêbnych przepisów
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
a) W zakresie warunku dotycz±cego sytuacji finansowej, o udzielenie przedmiotowego zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy wyka¿±, ¿e posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 750 000,00 z³.
b) W sytuacji sk³adania oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów (wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia) Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku udzia³u w postêpowaniu, je¿eli wspólnie wyka¿± oni, i¿ posiadaj± ¶rodki finansowe lub zdolno¶æ kredytow± w wysoko¶ci nie mniejszej ni¿ 750 000,00 z³.
c) Je¿eli z uzasadnionej przyczyny wykonawca nie mo¿e z³o¿yæ wymaganych przez zamawiaj±cego podmiotowych ¶rodków dowodowych, sk³ada inne podmiotowe ¶rodki dowodowe, które w wystarczaj±cy sposób potwierdzaj± spe³nianie opisanego przez zamawiaj±cego warunku udzia³u w postêpowaniu lub kryterium selekcji dotycz±cego sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej
a) Wykonawca spe³ni warunek, je¿eli wyka¿e, ¿e w okresie 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykona³ nale¿ycie co najmniej 1 robotê budowlan± polegaj±c± na przebudowie lub budowie lub modernizacji stacji uzdatniania wody w formule „zaprojektuj
i wybuduj” o warto¶ci robót co najmniej 750 000,00 z³ brutto.
Jako jedno zadanie nale¿y traktowaæ zrealizowany zakres rzeczowy na podstawie jednorazowej umowy zawartej bezpo¶rednio pomiêdzy Wykonawc± a Zamawiaj±cym.
b) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony je¿eli Wykonawca wyka¿e ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ nastêpuj±cymi osobami:
1) Projektant w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych wentylacyjnych gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji.
2) Kierownik budowy posiadaj±cy uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci instalacji i urz±dzeñ cieplnych wentylacyjnych gazowych wodoci±gowych i kanalizacyjnych lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów prawa, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie.
3) Kierownik budowy w specjalno¶ci instalacji elektrycznych lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a które uprawniaj± do pe³nienia tych funkcji w wymaganym zakresie;
Nale¿±cymi do Okrêgowej Izby Samorz±du Zawodowego.
Zamawiaj±cy dopuszcza ³±czenie funkcji przez wskazane osoby, które bêd± wykonywaæ zamówienie pod warunkiem, ¿e osoba ta spe³nia ³±cznie wymagania dla ka¿dej z ³±czonych funkcji, z wyj±tkiem przypadków okre¶lonych w ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (t.j. Dz.U. 2024, poz. 725 z pó¼ñ.zm)
2. Zamawiaj±cy w stosunku do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, w odniesieniu do warunku dotycz±cego zdolno¶ci technicznej lub zawodowej – dopuszcza ³±czne spe³nienie warunku przez Wykonawców
3. Zamawiaj±cy mo¿e na ka¿dym etapie postêpowania uznaæ, ¿e Wykonawca nie posiada wymaganych zdolno¶ci, je¿eli posiadanie przez Wykonawcê sprzecznych interesów
w szczególno¶ci zaanga¿owanie zasobów technicznych lub zawodowych wykonawcy
w inne przedsiêwziêcia gospodarcze wykonawcy mo¿e mieæ negatywny wp³yw na realizacjê zamówienia.
4. W przypadku robót, których warto¶æ zosta³a wyra¿ona w umowie w innej walucie ni¿ PLN nale¿y dokonaæ przeliczenia tej waluty na PLN przy zastosowaniu ¶redniego kursu NBP na dzieñ zakoñczenia robót (w przypadku robót rozliczanych wy³±cznie w walutach innych ni¿ PLN)
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania (Za³±cznik nr 4 do SWZ),
2) O¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postêpowania na podstawie art. 7 ust 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego (Dz.U. z 2024r poz. 105) (Za³±cznik nr 10 do SWZ)
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) O¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu (za³±cznik nr 3 do SWZ),
2) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, porównywalnych z robotami budowlanymi stanowi±cymi przedmiot zamówienia, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie,
w szczególno¶ci informacji o tym czy roboty zosta³y wykonane zgodnie
z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty - za³±cznik nr 7 do SWZ;
3) wykaz osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami. – za³±cznik nr 8 do SWZ
4) Informacja z banku lub spó³dzielczej kasy oszczêdno¶ciowo – kredytowej potwierdzaj±ca wysoko¶æ posiadanych ¶rodków finansowych lub zdolno¶æ kredytow± wykonawcy, w okresie nie wcze¶niejszym ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem.
W zakresie nieuregulowanym ustaw± PZP lub niniejsz± SWZ do o¶wiadczeñ i dokumentów sk³adanych przez Wykonawcê w postêpowaniu zastosowanie maj± w szczególno¶ci przepisy rozporz±dzenia Ministra Rozwoju Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy od wykonawcy oraz rozporz±dzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia (mo¿liwo¶æ sk³adania jednej oferty przez dwa lub wiêcej podmiotów np. konsorcjum, spó³kê cywiln±). W takim przypadku:a) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia musz± ustanowiæ pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego - nie dotyczy spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki b±d¼ wszyscy wspólnicy podpisz± ofertê.
b) Wszelka korespondencja bêdzie prowadzona przez Zamawiaj±cego wy³±cznie
z pe³nomocnikiem.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia przed³o¿± wraz z ofert± stosowne pe³nomocnictwo. Nie dotyczy to spó³ki cywilnej, o ile upowa¿nienie/ pe³nomocnictwo do wystêpowania w imieniu tej spó³ki wynika z do³±czonej do oferty umowy spó³ki.
d) Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, mo¿e wynikaæ albo z dokumentu pod tak± nazw± albo z umowy podmiotów wspólnie sk³adaj±cych ofertê (do³±czonej do oferty).
e) Pe³nomocnictwo do z³o¿enia oferty powinno posiadaæ tak± sam± formê jak oferta. Pe³nomocnictwo sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w postaci elektronicznej opatrzonej elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub elektronicznym podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
f) Oferta musi byæ podpisana w taki sposób, aby prawnie zobowi±zywa³a wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
g) W przypadku wspólnego ubiegania siê o udzielenie zamówienia przez Wykonawców, o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. O¶wiadczenia te potwierdzaj± spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu oraz brak podstaw wykluczenia (¿aden z Wykonawców wspólnie sk³adaj±cych ofertê nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z postêpowania, co oznacza, i¿ o¶wiadczenie w tym zakresie musi z³o¿yæ ka¿dy z Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±; o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u sk³ada podmiot, który w odniesieniu do danego warunku udzia³u w postêpowaniu potwierdza jego spe³nianie).
h) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 117 ust. 4 ustawy Pzp (wzór Za³±cznik nr 6 do SWZ).
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
1. Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmian postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy zgodnie z warunkami zawartymi w za³±czniku nr 9 do SWZ – projekt umowy2. Zmiana umowy mo¿e tak¿e nast±piæ w przypadkach o których mowa w art. 455 ust 1 pkt 2-4 oraz ust 2 ustawy PZP
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-26 09:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/klomnice/proceedings
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 09:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-24
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Zadanie jest dofinansowane z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Programu Inwestycji Strategicznych. Zamawiaj±cy uzyska³ od Banku Gospodarstwa Krajowego Wstêpn± Promesê Nr Edycja8/2023/7436/PolskiLad.Do oferty nale¿y przed³o¿yæ:
• zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego wykonawcy, zasoby na potrzeby realizacji zamówienia (za³±cznik nr 5 do SWZ – je¶li dotyczy)
• O¶wiadczenie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia ( Za³±cznik nr 6 do SWZ – je¶li dotyczy)
• pe³nomocnictwo - Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, Wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
Wszelkie pozosta³e informacje zawarte s± w SWZ i za³±cznikach
INNE PRZETARGI K£OMNICE
wiêcej: przetargi K£OMNICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Us³uga pe³nienia pogotowia technicznego awaryjnego oraz wykonywanie robót remontowo - budowlanych dla Regionalnego Towarzystwa Budownictwa Spo³ecznego Sp. z o.o.
- Budowa przydomowych oczyszczalni ¶cieków na terenie gminy Waganiec
- Zakup sprzêtu i aparatury medycznej oraz dostosowanie infrastruktury medycznej, technicznej i logistycznej do prowadzenia Oddzia³u Geriatrii
- Wykonanie robót budowlanych polegaj±cych na termomodernizacji budynku Zak³adu Opieki Zdrowotnej, po³o¿onego przy ul. Jana z Kolna 16 w Sopocie
- Przebudowa otwartych zbiorników retencyjnych na terenie Gminy Jelcz-Laskowice w formule zaprojektuj i wybuduj w podziale na 4 zadania
- Zaprojekt., wykonanie robót bud. zw. z przebudow± parteru bud. ¯COP-segm. "D" wraz ze zmian± spos. u¿ytkow. pomieszcz. na pomieszcz. Centrum Zdrowia Psychicznego, budowa szybu windowego, monta¿ windy
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.