eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BiałogardWykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachów dwóch budynków oświatowych w Białogardzie



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachów dwóch budynków oświatowych w Białogardzie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO BIAŁOGARD - URZĄD MIASTA BIAŁOGARD

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920452

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. 1 Maja 18

1.5.2.) Miejscowość: Białogard

1.5.3.) Kod pocztowy: 78-200

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński

1.5.7.) Numer telefonu: 94 35 79 100

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um.zamowienia.publiczne@bialogard.info

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.bialogard.info

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-38696bf3-e829-11ee-a01e-f641a8763d5f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachów dwóch budynków oświatowych w Białogardzie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-38696bf3-e829-11ee-a01e-f641a8763d5f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408058

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00042671/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji dachów dwóch budynków oświatowych w Białogardzie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364823

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.1.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 599010,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 487000,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami.
2. Część I: Modernizacja dachów budynków Przedszkola Miejskiego nr 3 w Białogardzie, 78-200 Białogard, przy ulicy Kochanowskiego nr 21 (o nr ewid. 618 i 619), na terenie działki nr 383/3 w obręb ewidencyjny 0006, poprzez wykonanie metodą natryskową wodoodpornej warstwy izolacji z polimocznika na gorąco”,
3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania zamówienia dla części nr I i części nr II obejmuje :
1) roboty przygotowawcze,
2) wyrównanie podłoża w miejscach wymagających naprawy,
3) wykonanie nowego pokrycia dachowego dwuwarstwowego metodą natryskową z polimocznika na gorąco.
3. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy,
w szczególności:
1) zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia placu budowy;
2) sporządzenie - najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ);
3) zapewnienie materiałów, energii (i innych mediów), urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
4) dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów, stanowiących przedmiot zamówienia;
5) wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy;
6) wyznaczenie obszaru odziaływania i oznakowanie terenu budowy;
7) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia na terenie budowy i utrzymanie w należytym stanie technicznym;
8) okazanie, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu;
9) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentacji;
10) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, koniecznych do dokonania końcowego odbioru robót;
11) utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
12) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego;
13) w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych, w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów, dróg, nawierzchni lub instalacji;
14 ) dostarczenie Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót (po zweryfikowaniu kompletności i poprawności przez osobę wskazaną przez Zamawiającego oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu a także ich powszechnego stosowania w budownictwie, protokołów z przeprowadzonych przez wykonawcę prób technologicznych i innych wymaganych badań, świadectw jakości, certyfikatów, atestów;
15) usuwanie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie gwarancyjnym;
16) informowanie Zamawiającego w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości:
a) o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego,
b) o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
c) o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień.
17) pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez podwykonawców.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący części nr I i nr II znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ – Dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 279210,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową i obowiązującymi przepisami.
2. Część II: „Modernizacja dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Białogardzie 78-200 Białogard, przy ulicy Świdwińskiej 7 (o nr ewid. 191), na terenie działki nr 19 obręb ewidencyjny 0017, poprzez wykonanie metodą natryskową wodoodpornej warstwy izolacji z polimocznika na gorąco”.
3. Zakres robót budowlanych przewidzianych do wykonania zamówienia dla części nr I i części nr II obejmuje :
1) roboty przygotowawcze,
2) wyrównanie podłoża w miejscach wymagających naprawy,
3) wykonanie nowego pokrycia dachowego dwuwarstwowego metodą natryskową
z polimocznika na gorąco.
4. Do obowiązków Wykonawcy w zakresie realizacji robót budowlanych (na koszt Wykonawcy) należy,
w szczególności:
1) zgłoszenie Zamawiającemu gotowości do przejęcia placu budowy;
2) sporządzenie - najpóźniej do dnia przekazania terenu budowy - planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia w procesie robót budowlanych (BiOZ);
3) zapewnienie materiałów, energii (i innych mediów), urządzeń i sprzętu niezbędnego do wykonania przedmiotu zamówienia;
4) dostarczenie wszelkich niezbędnych fabrycznie nowych, pozbawionych wad materiałów, stanowiących przedmiot zamówienia;
5) wykonanie zabezpieczenia terenu budowy i jego zaplecza oraz ochrona terenu budowy;
6) wyznaczenie obszaru odziaływania i oznakowanie terenu budowy;
7) ochrona istniejących obiektów naziemnych oraz urządzeń uzbrojenia na terenie budowy i utrzymanie w należytym stanie technicznym;
8) okazanie, na każde żądanie Zamawiającego, certyfikatów zgodności z normami, aprobatami lub specyfikacjami technicznymi, określonymi w SWZ wraz z załącznikami, każdego używanego wyrobu;
9) zagospodarowanie odpadów powstałych przy realizacji przedmiotu zamówienia, zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami oraz wytycznymi zawartymi w dokumentacji;
10) przeprowadzenie wszelkich wymaganych przepisami prób, sprawdzeń i odbiorów, koniecznych do dokonania końcowego odbioru robót;
11) utrzymanie terenu wykonywania przedmiotu zamówienia w należytym stanie i porządku oraz w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
12) uczestniczenie w czynnościach odbioru końcowego;
13) w terminie nie późniejszym niż w dniu odbioru końcowego robót, uporządkowanie terenu wykonywanych prac, jego zaplecza, jak również sąsiadujących nieruchomości zajętych lub użytkowanych przez Wykonawcę, w tym dokonania na własny koszt renowacji zniszczonych lub uszkodzonych, w wyniku prowadzonych prac obiektów, fragmentów terenów, dróg, nawierzchni lub instalacji;
14) dostarczenie Zamawiającemu, wraz z wnioskiem o dokonanie końcowego odbioru robót (po zweryfikowaniu kompletności i poprawności przez osobę wskazaną przez Zamawiającego oświadczenia kierownika budowy o zgodności wykonania prac z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i normami, dokumentów potwierdzających dopuszczenie wbudowanych materiałów do obrotu a także ich powszechnego stosowania w budownictwie, protokołów z przeprowadzonych przez wykonawcę prób technologicznych i innych wymaganych badań, świadectw jakości, certyfikatów, atestów;
15) usuwanie wszelkich wad i usterek, stwierdzonych w trakcie realizacji umowy oraz w okresie
gwarancyjnym;
16) informowanie Zamawiającego w terminie 2 dni od powzięcia wiadomości:
a) o terminie zakończenia robót podlegających zakryciu oraz robót zanikających. O ile wykonawca nie dopełni tego obowiązku jest zobowiązany odkryć roboty lub wykonać odpowiednie odkrycia, otwory niezbędne do zbadania wykonanych robót, a następnie przywrócić je do stanu poprzedniego,
b) o konieczności wykonania robót dodatkowych lub zamiennych,
c) o dostrzeżonych brakach lub błędach w dokumentacji i związanej z tym konieczności dokonania zmiany i uzupełnień.
17) pełnienie funkcji koordynacyjnych i nadzorczych w stosunku do prac realizowanych przez
podwykonawców.
Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia dotyczący części nr I i nr II znajduje się w Załączniku nr 9 do SWZ – Dokumentacja.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45261900-3 - Naprawa i konserwacja dachów

4.5.5.) Wartość części: 260000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 292000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TECHPUR Spólka Cywilna Lis Remigiusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TECHPUR Spółka Cywilna Zbigniew Pustelnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369746475

7.3.3) Ulica: Mestwina 13

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 295000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 295000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): TECHPUR Spółka Cywilna Lis Remigiusz

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: TECHPUR Spółka Cywilna Zbigniew Pustelnik

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 369746475

7.3.3) Ulica: Mestwina 13

7.3.4) Miejscowość: Białogard

7.3.5) Kod pocztowy: 78-200

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 295000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.