Og³oszenie z dnia 2024-07-11
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00476468/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-29
- 2024/BZP 00487791/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00553168/01 - Wynik z dnia 2024-10-18
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
„Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L – ul. Mostowa we W³odawie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Miejska W³odawa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 110197902
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Al. J. Pi³sudskiego 41
1.5.2.) Miejscowo¶æ: W³odawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 22-200
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL811 - Bialski
1.5.7.) Numer telefonu: 825721444
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@wlodawa.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.wlodawa.eu
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L – ul. Mostowa we W³odawie”
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-74b02af5-09fa-4882-94e7-433e950c3755
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00408118
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00055214/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.6 Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L – ul. Mostowa we W³odawie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Platforma zakupowa dostêpna na profilu nabywcy pod adresem: https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. Komunikacja w postêpowaniu, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodka komunikacji elektronicznej na w/w Platformie dostêpnej na profilu nabywcy . W zakresie pytañ technicznych zwi±zanych z dzia³aniem systemu zaleca siê kontakt z Centrum Wsparcia Klienta platformazakupowa.pl pod
numerem (22) 101 02 02, cwk@platformazakupowa.pl.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika platformy zakupowej dostêpna na stronie: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje. Zasady sk³adania ofert oraz dokumentów sk³adanych wraz z ofert± oraz wymagania techniczne i organizacyjne ich wysy³ania opisane zosta³y w Instrukcji u¿ytkownika. Wykonawca, przystêpuj±c do niniejszego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego akceptuje warunki korzystania z platformazakupowa.pl okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej pod linkiem w zak³adce „Regulamin" i uznaje go za wi±¿±cy, oraz akceptuje zasady korzystania z platformy zakupowej wskazane w Instrukcji u¿ytkownika i SWZ. Posiadanie konta na Platformie jest dobrowolne, a z³o¿enie oferty w postêpowaniu jest mo¿liwe bez posiadania konta. Zamawiaj±cy podaje wymagania techniczne zwi±zane z korzystaniem z Platformy: a) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s,
b) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux,lub ich nowsze wersje,c) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10.0, d) w³±czona obs³uga JavaScript, e) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf, f)szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za
pomoc± protoko³u TLS 1.3, g) oznaczenie czasu odbioru danych przez platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z zegarem G³ównego Urzêdu Miar, h) maksymalny rozmiar jednego pliku przesy³anego za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty wynosi 150
MB natomiast przy komunikacji wielko¶æ pliku to maksymalnie 500 MB, i) pozosta³e wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych, elektronicznych kopii dokumentów i o¶wiadczeñ oraz informacji przekazywanych przy ich u¿yciu opisane zosta³y w Regulaminie korzystania z Platformy zamieszczonym na stronie internetowej https://platformazakupowa.pl/strona/1-regulamin.Za datê przekazania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, dokumentów elektronicznych, o¶wiadczeñ lub elektronicznych kopii dokumentów lub o¶wiadczeñ oraz innych informacji przyjmuje siê datê ich dorêczenia za po¶rednictwem formularza zamieszczonego na stronie profilu nabywcy w zak³adce dedykowanej postêpowaniu - https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytania preferuje siê, aby komunikacja,
w tym o¶wiadczenia, wnioski i informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania,
zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie zamieszcza³ na platformie w sekcji “Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest konkretny wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego wykonawcy. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym przez osobê/osoby
upowa¿nion±/upowa¿nione. Wykonawca sk³ada ofertê za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia oferty dostêpnego na platformie. Wiêcej w rozdziale 11 SWZ ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie znak WA.271.12.2024.AM pn.: „Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L – ul. Mostowa we W³odawie”, prowadzonym w trybie zamówienia publicznego zgodnie z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych – procedura podstawowa; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 71-75 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2023 r. poz. 1605), dalej „ustawa Pzp”; 4) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 5) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 6) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 7) Wykonawca posiada: • na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych
Wykonawcy; • na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; • na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; • prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO;
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Wykonawcy nie przys³uguje: • w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; • prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; • na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO. W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±. Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. W przypadku danych osobowych zamieszczonych przez Zamawiaj±cego w Biuletynie Zamówieñ Publicznych, prawa, o których mowa w art. 15 i art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, s± wykonywane w drodze ¿±dania skierowanego do Zamawiaj±cego.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WA.271.12.2024.AM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak
4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:
Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zamawiaj±cy zleca, a Wykonawca przyjmuje do realizacji zamówienie publiczne pn.: „Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L –
ul. Mostowa we W³odawie” polegaj±ce m.in. na rozbiórce istniej±cego mostu i budowie nowego obiektu mostowego w dostosowaniu do aktualnych przepisów oraz wymogów technicznych. Na czas rozbiórki istniej±cego mostu oraz budowy nowego mostu ruch drogowy bêdzie zamkniêty.
Zaprojektowano obiekt konstrukcji ramowo-³ukowej wykonanej na mokro posadowionej po¶rednio za pomoc± pali ¿elbetowych. Po³±czenie obiektu z nasypem drogowym zaprojektowano za pomoc± bocznych ¶cian ¿elbetowych zakotwionych w ³awie fundamentowej oraz po³±czonej z ustrojem nios±cym. Na p³ycie ustroju nios±cego oraz na zwieñczeniu ¶cian ¿elbetowych zaprojektowano kapê gzymsow±. Dodatkowo wykonane zostan± roboty polegaj±ce na wykonaniu izolacji przeciwwodnych, wykonanie kap gzymsowych, ustawienie barier ochronnych oraz balustrad na obiekcie i dojazdach do obiektu, umocnienie skarp, umocnienie koryta rzeki, wykonanie powierzchniowego odwodnienia skarpowego. Stan nowego obiektu bêdzie spe³nia³ wymagania techniczno – u¿ytkowe, jakie s± wymagane dla obiektów w ci±gach dróg oraz ci±gów pieszo-rowerowych.
Zakres prac obejmuje w szczególno¶ci:
Prace rozbiórkowe istniej±cego obiektu mostowego:
- rozebranie balustrad,
- rozebranie pok³adu górnego z bali grubo¶ci 5cm,
- rozebranie pok³adu dolnego z bali grubo¶ci 10 cm,
- rozebranie belek stalowych IPN 800 oraz IPN 550,
- rozebranie ceowników C300,
- rozebranie podpór drewnianych,
- rozebranie pali drewnianych,
- rozebranie umocnienia sto¿ków
Roboty mostowe:
- roboty przygotowawcze,
- roboty ziemne,
- roboty rozbiórkowe nawierzchni drogi na doje¼dzie,
- wykonanie wykopów pod ³awy fundamentowe,
- wykonanie pali fundamentowych,
- wykonanie ³aw fundamentowych (oczepów pali),
- wykonanie ustroju nios±cego „na mokro”,
- wykonanie skrzyde³ek ¿elbetowych na po³±czeniu korpusu drogowego z obiektem,
- wykonanie elementów odwodnienia p³yty ustroju nios±cego,
- wykonanie zasypki pomiêdzy ¶cianami bocznymi,
- wykonanie izolacji przeciwwodnej ustroju nios±cego,
- zabezpieczenie izolacj± lekk± powierzchni betonowych stykaj±cych siê z gruntem,
- wykonanie kap gzymsowych,
- ustawienie krawê¿ników na obiekcie i dojazdach,
- wykonanie odwodnienia skarpowego,
- umocnienie skarp,
- wyprofilowanie i umocnienie terenu pod obiektem,
- ustawienie barier ochronnych i balustrad na obiekcie,
- wykonanie nawierzchni na obiekcie,
- wykonanie punktów pomiarowych,
- umocnienie skarp oraz sto¿ków przy obiektowych,
- wyprofilowanie i umocnienie koryta rzeki W³odawka
Prace hydrotechniczne:
- zabezpieczenie swobodnego przep³ywu wody w rzece W³odawka w czasie prowadzenia robót budowlanych,
- oczyszczenie koryta cieku z nieczysto¶ci,
- odtworzenie skarp rzeki wraz z umocnieniem podstawy skarpy kiszk± faszynow± w opalikowaniu, uzupe³nienie czê¶ci rozmytych i uszkodzonych skarp na d³ugo¶ci 30 m.
- wykonanie umocnienia podstawy skarpy w formie narzutu kamiennego na dnie frakcji 15÷20 cm,
- umocnienie pó³ek koryta rzeki materacem gabionowym gr. 23 cm na geow³ókninie separacyjnej wraz z wykonaniem nawierzchni gruntowej pod obiektem oraz 5.0 m przed i za obiektem.
UWAGA: Rozpoczêcie robót hydrotechnicznych nale¿y zg³osiæ w PGW Wody Polskie Nadzór Wodny we W³odawie. Po zakoñczeniu robót nale¿y dokonaæ zg³oszenie zakoñczenia prac wraz z protokolarnym odbiorem przy udziale przedstawiciela PGW Wody Polskie Nadzór Wodny we W³odawie.
Teren inwestycji objêtej zamówieniem znajduje siê pod nadzorem Konserwatora Zabytków, w zwi±zku z powy¿szym Wykonawca robót zobligowany jest do zapewnienia nadzoru archeologicznego (wykonania badañ archeologicznych).
W przypadku zaistnienia konieczno¶ci uzyskania innych zezwoleñ
lub uzgodnieñ wymaganych prawem i wynikaj±cych z realizacji niniejszego zadania, wszelkie koszty z tym zwi±zane ponosi Wykonawca.
Szczegó³owy opis inwestycji zawiera dokumentacja techniczna, wydane warunki oraz opinie i uzgodnienia znajduj±ce siê w za³±czniku Nr 1 do SWZ.
Z uwagi na zaplanowane równolegle roboty drogowe w zakresie kompleksowej przebudowy ul. Mostowej, Wykonawcy w trakcie realizacji niniejszej inwestycji winni uwzglêdniæ konieczno¶æ wzajemnej koordynacji robót na wspólnym terenie budowy, w szczególno¶ci w obrêbie dojazdów do mostu.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45221100-3 - Roboty budowlane w zakresie budowy mostów
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji
45220000-5 - Roboty in¿ynieryjne i budowlane
45113000-2 - Roboty na placu budowy
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45000000-7 - Roboty budowlane
45232452-5 - Roboty odwadniaj±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie wyznaczonych kryteriów oceny ofert: cena - 60 % i d³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz u¿yte materia³y i zamontowane urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia - 40 %. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt. Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która przedstawia najkorzystniejszy bilans kryteriów oceny ofert i otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów
(O) obliczon± na podstawie wzoru: O = C + G , gdzie:
O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej, C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”, G- liczba punktów uzyskanych w
kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz u¿yte materia³y i zamontowane urz±dzenia objête przedmiotem
zamówienia”. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru:
Cn
C = ------- x 60 pkt
Cb
gdzie, C- ilo¶æ punktów za kryterium cena, Cn - najni¿sza cena ofertowa, spo¶ród ofert nieodrzuconych, Cb – cena oferty badanej.
Punkty w kryterium D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materia³y i urz±dzenia objête przedmiotem
zamówienia liczone bêd± w okresach miesiêcznych. W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów, pozostali Wykonawcy bêd± oceniani wg
nastêpuj±cego wzoru:
Go
G =----------- x 40 pkt
G max.
gdzie: G - warto¶æ punktowa, któr± nale¿y wyznaczyæ, G max. - najd³u¿szy oferowany kres gwarancji (max 60 miesiêcy), Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie. Zamawiaj±cy okre¶la minimaln± oraz maksymaln± d³ugo¶æ okresu gwarancji, w przedziale od 36 miesiêcy do 60 miesiêcy. W przypadku zaoferowania przez Wykonawcê d³ugo¶ci gwarancji krótszego ni¿ 36 m-cy, Zamawiaj±cy ofertê odrzuci. W przypadku, gdy Wykonawca w ogóle nie wska¿e w ofercie oferowanego okresu gwarancji Zamawiaj±cy przyjmie, ¿e okres ten wynosi minimaln± ilo¶æ miesiêcy gwarancji, jak wymaga Zamawiaj±cy. Wykonawca mo¿e zaproponowaæ d³ugo¶æ okresu gwarancji d³u¿szy ni¿ wyznaczony maksymalny 60 miesiêcy, jednak w tym przypadku Zamawiaj±cy przyjmie do obliczeñ warto¶æ 60 m-cy - najd³u¿szy przyjêty w kryterium oceny ofert „D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz u¿yte materia³y i zamontowane urz±dzenia”. Wykonawcy oferuj± d³ugo¶ci okresu gwarancji w pe³nych miesi±cach (w przedziale od 36 do 60 miesiêcy).
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji na roboty budowlane oraz u¿yte materia³y i zamontowane urz±dzenia objête przedmiotem zamówienia
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu w zakresie zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku:1) Wykonawca winien wykazaæ, ¿e wykona³ nale¿ycie oraz zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczy³ nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie co najmniej: - min. 1 robotê budowlan± obejmuj±ce budowê lub przebudowê obiektu mostowego sta³ego (nie tymczasowego), tj. mostu lub wiaduktu lub estakady (nie k³adki) o warto¶ci co najmniej 3 000 000,00 z³ brutto (trzy miliony z³otych brutto) W przypadku, gdy wykonawca wykazuj±cy siê posiadaniem do¶wiadczenia wymaganego przez Zamawiaj±cego by³ cz³onkiem konsorcjum, które zrealizowa³o robotê budowlan± stanowi±c± do¶wiadczenie, którym wykazuje siê wykonawca, wówczas uznane zostanie do¶wiadczenie wykonawcy – cz³onka konsorcjum tylko w zakresie tych prac/robót, które wykonawca realizowa³ samodzielnie w ramach wspó³pracy konsorcjum. Do¶wiadczenie jakie naby³ wykonawca wykazuj±cy siê referencjami wystawionymi dla konsorcjum zostanie uznane w zakresie, w jakim wykonawca ten rzeczywi¶cie je realizowa³.
2) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy dysponuj± lub bêd± dysponowaæ w okresie wykonywania zamówienia i skieruj± do jego realizacji: a) min. jedn± osobê (która bêdzie pe³niæ funkcjê kierownika budowy) posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, do pe³nienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalno¶ci in¿ynieryjnej mostowej bez ograniczeñ, których zakres uprawnia do kierowania robotami objêtymi przedmiotem zamówienia lub odpowiadaj±ce im równowa¿ne uprawnienia budowlane wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów, a w przypadku Wykonawców zagranicznych - uprawnienia budowlane do kierowania robotami równowa¿ne do wy¿ej wskazanych, oraz przynale¿no¶æ do Okrêgowej Izby In¿ynierów Budownictwa (lub w³a¶ciwej izby samorz±du zawodowego);
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy poza o¶wiadczeniem o braku podstaw do wykluczenia- za³±cznik nr 4 do SWZ (sk³adanym wraz z ofert±), nie wymaga sk³adania innych
podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: W celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie (nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania) nastêpuj±cych podmiotowych ¶rodków dowodowych (aktualnych na dzieñ z³o¿enia), tj.: a) wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed terminem sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane (sporz±dzonego zgodnie z Za³±cznikiem Nr 7 do SWZ), oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów -
inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ;
b) wykazu osób, skierowanych przez wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i uprawnieñ, niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz
informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami; sporz±dzonego zgodnie z (Za³±cznikiem Nr 8 do SWZ) – w odniesieniu do warunku okre¶lonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Oferta musi zawieraæ nastêpuj±ce o¶wiadczenia i dokumenty:1. 1) Formularz ofertowy – do wykorzystania wzór (druk),stanowi±cy Za³±cznik nr 3 do SWZ (przy czym Wykonawca mo¿e sporz±dziæ ofertê wg innego wzorca, powinna ona wówczas obejmowaæ dane wymagane dla oferty w SWZ i za³±cznikach).
2) O¶wiadczenia o których mowa w rozdziale 8.1 SWZ;wed³ug wzorów okre¶lonych w za³±cznikach 4 i 5 do SWZ; (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia publicznego o¶wiadczenie ka¿dego z nich)
3) O¶wiadczenie, o którym mowa w rozdziale 8.2 SWZ (je¿eli dotyczy)
4) Zobowi±zanie lub inne dokumenty, o których mowa w pkt 9.4 SWZ (je¿eli dotyczy).
5) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby: a) zamawiaj±cy w celu potwierdzenia, ¿e osoba dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby jest umocowana do jego reprezentowania, ¿±da z³o¿enia wraz z ofert± odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru; b) wykonawca lub podmiot udostêpniaj±cy zasoby nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w lit a), je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc±
bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile Wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów. c) je¿eli w imieniu wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby dzia³a osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w lit a) Zamawiaj±cy ¿±da od wykonawcy lub podmiotu udostêpniaj±cego zasoby z³o¿enia wraz z ofert± pe³nomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzaj±cego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
6) Pe³nomocnictwo do reprezentowania wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (je¿eli dotyczy). Pe³nomocnictwo o którym mowa w pkt 5) lit c) i pkt 6) sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym lub w formie elektronicznej kopii po¶wiadczonej za zgodno¶æ notarialnie - w formatach danych okre¶lonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji dzia³alno¶ci podmiotów realizuj±cych zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z zastrze¿eniem formatów, o których mowa w art. 66 ust. 1 ustawy, z
uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:
Wykonawca jest zobowi±zany wnie¶æ wadium w wysoko¶ci: 90 000 PLN (s³ownie z³: dziewiêædziesi±t tysiêcy z³otych 00/100),Wadium mo¿e byæ wniesione w jednej lub kilku nastêpuj±cych formach:
- pieni±dzu;
- gwarancjach bankowych;
- gwarancjach ubezpieczeniowych;
- porêczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o
utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiêbiorczo¶ci.
Wadium wnoszone w pieni±dzu nale¿y wp³aciæ przelewem na nastêpuj±cy rachunek bankowy Zamawiaj±cego; nr konta: 71
1240 2249 1111 0010 2932 7158 z dopiskiem: „Wadium – WA.271.12.2024.AM "Budowa mostu na rzece W³odawce w ci±gu drogi gminnej nr 104273L – ul. Mostowa we W³odawie”
Za skuteczne wniesienie wadium w pieni±dzu, Zamawiaj±cy uzna wadium, które zostanie zaksiêgowane na rachunku bankowym Zamawiaj±cego przed up³ywem terminu sk³adania ofert. Je¿eli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub porêczenia wykonawca przekazuje zamawiaj±cemu orygina³ gwarancji
lub porêczenia, w postaci elektronicznej wystawionej przez Gwaranta/Porêczyciela – przed up³ywem terminu sk³adania ofert.
W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, lub porêczenia gwarancja lub
porêczenie musi byæ nieodwo³alne, bezwarunkowe i p³atne na pierwsze pisemne ¿±danie Zamawiaj±cego, sporz±dzone
zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami i powinna zawieraæ nastêpuj±ce elementy:
- nazwê: daj±cego zlecenie (wykonawcy), beneficjenta gwarancji/porêczenia (zamawiaj±cego), gwaranta lub porêczyciela
oraz wskazanie ich siedzib,
- kwotê wadium,
- termin wa¿no¶ci gwarancji/porêczenia w formule: „od dnia …….– do dnia ………”,
zobowi±zanie gwaranta/porêczyciela do zap³acenia kwoty wskazanej
w gwarancji/porêczeniu na pierwsze ¿±danie zamawiaj±cego w sytuacjach zatrzymania wadium okre¶lonych w przepisach ustawy.
Wadium wnosi siê przed up³ywem terminu sk³adania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia up³ywu terminu zwi±zania
ofert±, z wyj±tkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2 ustawy.
Zasady dokonywania zatrzymania i zwrotu wadium okre¶lono w przepisach art. 98 ustawy.
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzieleniezamówienia:
a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.
b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym.
c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa:• w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku
• w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ
przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Oprócz przypadków, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy – Prawo zamówieñ publicznych, strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w sto-sunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wyst±pienia którejkolwiek z nastêpuj±cych okoliczno¶ci:1) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia okoliczno¶ci si³y wy¿szej, przez któr± nale¿y rozumieæ zdarzenia niezale¿ne od ¿adnej ze stron, zewnêtrzne, niemo¿liwe do zapobie¿enia, które nast±pi³o po dniu wej¶cia w ¿ycie umowy, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki oraz akty w³adzy i administracji publicznej, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku skierowania przez Zamawiaj±cego do Wykonawcy pisemnego ¿±dania wstrzymania robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia lub wydania zakazu prowadzenia robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia przez organ administracji publicznej lub eksploatorów infrastruktury, o ile ¿±danie lub wydanie zakazu nie nast±pi³o z przyczyn, za które Wykonawca ponosi odpowiedzialno¶æ, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi, na jaki Wykonawcy nakazano wstrzymanie robót budowlanych lub zakazano prowadzenia robót budowlanych;
3) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia kolizji z instalacjami wewnêtrznymi lub zewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej, lub innymi robota-mi prowadzonymi przez innego wykonawcê, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± Wykonawcy na usuniêcie kolizji z instalacjami wewnêtrznymi nieujawnionymi w dokumentacji projektowej lub o liczbê dni niezbêdnych do wykonania robót przez innego wykonawcê – o ile usuniêcie kolizji wymagaæ bêdzie przed³u¿enia terminu realizacji;
4) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia konieczno¶ci wprowadzenia w dokumentacji projektowej zmian, powoduj±cych wstrzymanie lub przerwanie robót budowlanych, stanowi±cych przedmiot zamówienia, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej oraz do przeprowadzenia uzgodnieñ (usta-leñ) z w³a¶ciwymi organami, uzyskania opinii w³a¶ciwych organów oraz wydania decyzji przez w³a¶ciwe organy, przy czym wprowadzenie w dokumentacji projektowej zmian nie mo¿e skutkowaæ zwiêkszeniem (zmian±) zakresu ¶wiadczenia Wykonawcy zawartego w ofercie, stanowi±cej za³±cznik nr 3 do umowy oraz zwiêkszeniem wynagrodzenia Wykonawcy, o którym mowa
w § 3 ust. 1;
5) przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust. 1, mo¿e nast±piæ w przypadku wyst±pienia warunków geologicznych lub hydrologicznych odmiennych od za³o¿onych w dokumentacji projektowej i powoduj±cych konieczno¶æ wstrzymania robót lub konieczno¶æ ich wykonania przy wykorzystaniu odmiennych od zaprojektowanych rozwi±zañ technicznych, przy czym przed³u¿enie terminu realizacji zamówienia nast±pi o liczbê dni niezbêdn± do wyeliminowania utrudnieñ zwi±zanych z ich wyst±pieniem,
6) przed³u¿enia terminu realizacji zamówienia, o którym mowa w § 2 ust.1, mo¿e nast±piæ w zakresie niezbêdnym do wykonania robót zleconych na pod-stawie art. 455 ust. 1 pkt 1, 3, 4 lub ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych,
7) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku zmiany powszechnie obowi±zuj±cych przepisów prawa w zakresie maj±cym bezpo¶redni wp³yw na termin realizacji przedmiotu zamówienia lub zakres ¶wiadczeñ stron umowy lub sposób jej wykonywania,
c.d w sekcji IX- pozosta³e informacje
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-09-02 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Za po¶rednictwem Formularza do z³o¿enia, zmiany, wycofania oferty dostêpnego na platformie zakupowej https://platformazakupowa.pl/pn/wlodawa – rozdzia³ 11 SWZ.
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-09-02 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-10-01
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
Uszczegó³owienie inf. dot. terminu wykonania zamówienia wskazanego w pkt. 4.2.10.) og³oszenia: Okres realizacji zamówienia: 13 miesiêcy od dnia podpisania umowy, jednak nie pó¼niej ni¿ do dnia 30 listopada 2025 r. Z uwagi na fakt, i¿ roboty obejmuj± rejon rzeki W³odawki, prace budowlane nie powinny byæ realizowane w okresie migracji p³azów (tj. w okresie od 15 lutego do 15 maja oraz od 15 wrze¶nia do 31 pa¼dziernika). Je¿eli termin prac budowlanych przypadnie we wskazanych powy¿ej terminach, prace powinny byæ realizowane pod nadzorem herpetologicznym.C.d. zmian umowy: 8) zmiany sposobu rozliczania Umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy mo¿e nast±piæ wskutek zaistnienia przyczyn organizacyjnych lub finansowych le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci wynikaj±cych ze zmiany zasad p³atno¶ci programów lub funduszy lub innych ¼róde³ finansowania inwestycji objêtej niniejsz± umow±,
9) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ, o ile bêd± konieczne do za-gwarantowania zgodno¶ci umowy z wchodz±cymi w ¿ycie po terminie sk³adania ofert lub po zawarciu umowy przepisami prawa w szczególno¶ci przepisami o podatku od towarów i us³ug w zakresie wynikaj±cym z tych przepisów;
10) zmiana terminu wykonania zamówienia lub zakresu ¶wiadczeñ lub sposobu wykonywania zamówienia mo¿e nast±piæ w przypadku konieczno¶ci wykonania robót nieujêtych w dokumentacji projektowej.
2. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± pod rygorem niewa¿no¶ci formy pisemnej
i podpisania przez obydwie strony umowy.
3. Z wnioskiem o zmianê umowy mo¿e wyst±piæ zarówno Wykonawca, jak
i Zamawiaj±cy.
4. Wszystkie powy¿sze postanowienia stanowi± katalog zmian, na które Zamawiaj±cy mo¿e wyraziæ zgodê. Nie stanowi± one jednak zobowi±zania do wyra¿enia takiej zgody.
5. Dopuszcza siê zmiany, niezale¿nie od ich warto¶ci, o ile nie s± istotne w rozumieniu art. 454 ustawy Pzp.
INNE PRZETARGI Z W£ODAWY
- Dostawa pieczywa i bu³ki tartej do Zak³adu Karnego we W³odawie
- Zakup i sukcesywne dostawy oleju napêdowego do zbiornika magazynuj±cego na potrzeby pojazdów i maszyn stanowi±cych w³asno¶æ MPGK Spó³ki z o.o. we W³odawie w 2025 roku
- Dostawa artyku³ów spo¿ywczych
- Dostawa wyrobów spo¿ywczych w okresie 12 miesiêcy do SPZOZ we W³odawie
- Dostawa wêdlin i miêsa do Zak³adu Karnego we W³odawie.
- Przebudowa boiska przy I Liceum Ogólnokszta³c±cym we W³odawie
wiêcej: przetargi w W³odawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na now± siedzibê Pañstwowej Szko³y Muzycznej I i II stopnia w Zduñskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wyk³adowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposa¿enia
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudzi±dzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Ko¶ciuszki 40
- Remont ³azienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujêcia wody wraz z budow± sieci wodoci±gowej w miejscowo¶ci Markocin, gmina Cedynia "
wiêcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.