Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00360703/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-22
- 2023/BZP 00311489/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja dachu na przedszkolu w Opatowie”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Łęka Opatowska
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855481
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Akacjowa 4
1.5.2.) Miejscowość: Łęka Opatowska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-645
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 0627814520
1.5.8.) Numer faksu: 0627814521
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@leka-opatowska.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://leka-opatowska.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://lekaopatowska.bip.net.pl/?a=85381.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Modernizacja dachu na przedszkolu w Opatowie”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bcc48936-3a73-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00408124
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00056445/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.11 Modernizacja dachu na Przedszkolu w Opatowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00360703/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPPG.271.27.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 139817,47 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana pokrycia dachowego na nową blachodachówkę na budynku Przedszkola w Opatowie o łącznej powierzchni ok. 740 m2. Pokrycie dachowe należy wykonać z blachodachówki powlekanej w kolorze czerwonym (ceglastym) nawiązującym do istniejącego pokrycia dachowego.
Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) demontaż istniejącego pokrycia dachowego
b) demontaż systemu orynnowania
c) wykonanie nowego pokrycia dachowego z blachodachówki wraz z obróbkami i innymi robotami towarzyszącymi
d) wykonanie nowego systemu orynnowania z blachodachówki
e) demontaż istniejącej instalacji odgromowej
f) ponowny montaż instalacji odgromowej z wymianą wsporników i elementów wsporczych instalacji odgromowej, wykonanie badań instalacji odgromowej i wykazanie jej skuteczności,
g) sprawdzenie szczelności folii dachowej wraz z naprawą uszkodzeń
h) sprawdzenie odkrytych elementów konstrukcji i podkonstrukcji dachu wraz z ich wymianą lub naprawą w zależności od stopnia destrukcji i decyzji podjętej przez Inspektora Nadzoru
i) montaż na dachu wyłazów dachowych wraz z wykonaniem obróbek wewnątrz i na zewnątrz
j) montaż stopni kominiarskich i ław kominiarskich w celu zapewnienia dojścia do kominów – obecnie dach nie posiada takich elementów,
k) inne roboty, które wymagają wykonania w celu realizacji przedmiotu zamówienia
Kolorystyka materiałów:
- blachodachówka wraz obróbkami blacharskimi: kolor dobrany do pozostałej części dachu nie objętej opracowaniem (kolor ceglasty)
- rynny i rury spustowe: kolor ceglasty
UWAGA! Wszystkie prace prowadzone będą na czynnym obiekcie. W budynku przedszkola prowadzone będą zajęcia dydaktyczne. Wszelkie czasowe wyłączenia z użytkowania poszczególnych pomieszczeń oraz planowe przerwy w dostawie mediów wymagają wcześniejszego uzgodnienia z zamawiającym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 146000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154161,91 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 146000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HADRYŚ-DACHY Sławomir Hadryś
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 619 178 50 43
7.3.3) Ulica: Kępińska 4A
7.3.4) Miejscowość: Opatów
7.3.5) Kod pocztowy: 63-645
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Sławomir Hadryś - HADRYŚ-DACHY
jakie przetargi wygrała firma
Sławomir Hadryś - HADRYŚ-DACHY
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14600000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa zespołu budynków mieszkalnych wielorodzinnych wraz z infrastrukturą zewnętrzną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Adama Asnyka w Strzelcach Krajeńskich
- Wykonanie remontu w 4 lokalach gminnych administrowanych przez ZGM w Pabianicach
- Rozbudowa Szkoły Podstawowej oraz budowa pełnowymiarowej sali gimnastycznej w msc. Skuły (dokończenie rozbudowy)
- BUDOWA ŚCIEŻKI ROWEROWEJ Z MIEJSCOWOŚCI WSCHOWA DO MIEJSCOWOŚCI LGIŃ W OPARCIU O PRZEBIEG DROGI WOJEWÓDZKIEJ NR 305 - ETAP III -HETMANICE- LGIŃ granica województwa
- Przebudowa zbiornika retencyjnego we wsi Leśniowice
- Modernizacja sali gimnastycznej w Szkole Podstawowej nr 110 przy ul. Bohaterów 41
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.