eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaModernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Przysuski

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223190

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Aleja Jana Pawła II 10

1.5.2.) Miejscowość: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.7.) Numer telefonu: 48 675 25 53

1.5.8.) Numer faksu: 48 675 25 53 wew. 21

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@powiatprzysuski.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.przysucha.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf5f5774-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf5f5774-224e-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408169

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00020099/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.7 Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00354907

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP-I.272.20.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 12172803,23 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wykonanie robót budowlanych związanych z realizacją zadania inwestycyjnego: „Modernizacja istniejących budynków użyteczności publicznej z optymalizacją wytwarzania energii na potrzeby własne”
W ramach zamówienia należy zaprojektować i wykonać dachy fotowoltaiczne z zintegrowaną instalacją fotowoltaiczną w poszycie dachowe na 10 obiektach
i nieruchomościach Powiatu Przysuskiego położonych w 6 lokalizacjach zgodnie z poniższym wykazem:

Lokalizacja 1:
Zespół Szkół Nr 2 im. Ludwika Skowyry w Przysusze
adres: ul. Warszawska 28, 26-400 Przysucha
1A - Budynek szkoły + sala gimnastyczna
1B - Budynek internatu

Lokalizacja 2:
Zespół Szkół im. dr. Heleny Spoczyńskiej w Lipinach
2A – Budynek internatu
2B – Budynek internatu
2C – Budynek sali gimnastycznej

Lokalizacja 3:
Zespół Placówek Resocjalizacyjno-Socjoterapeutycznych w Goździkowie
adres: ul. Główna 1, 26-434 Gielniów
Budynek główny

Lokalizacja 4:
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kolonii Ossa
adres: Kolonia Ossa 40, 26-425 Odrzywół
Budynek główny

Lokalizacja 5:
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Rusinowie Koneckim
adres: Rusinów Konecki 32, 26-422 Rusinów Konecki
Budynek główny

Lokalizacja 6:
Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy w Kolonii Szczerbackiej
adres: Kolonia Szczerbacka 37, 26-400 Przysucha
6A - Budynek szkoły
6B - Budynek internatu

Zakres prac przewidzianych do realizacji zgodnie z przedmiotowym opracowaniem obejmuje:
- Wykonanie inwentaryzacji stanu istniejącego mającego wpływ na zaprojektowanie i realizację inwestycji, w tym infrastruktury podziemnej, powierzchni utwardzonych, obiektów kubaturowych, instalacji itp.;
- Uzyskanie pozwolenia na budowę dla instalacji fotowoltaicznych powyżej 150kWp dla lokalizacji 1, łączna moc instalacji 169,925kWp. Obiekty znajdują się na jednej działce. (instalacje poniżej 150kWp nie wymagają pozwolenia na budowę);
- Uzyskanie pozwolenia na budowę w przypadku nadbudowy dachu poprzez wykonanie więźby dachowej dla obiektu 1A, 1B, 2A, 2C, 3, 4, 5, 6A oraz 6B (w przypadku obiektu 2B nie wymagane pozwolenie na budowę ze względu na wymianę pokrycia dachowego);
- Opracowanie dokumentacji projektowej w formie projektu budowlanego, wykonawczego, technicznego, STWIORB, przedmiary robót oraz kosztorysy inwestorskie dla wszystkich obiektów, wraz z wymaganymi opiniami i uzgodnieniami;
- Nadbudowa budynku poprzez wykonanie więźby dachowej oraz pokrycie dachu nowym pokryciem zintegrowanym z modułami fotowoltaicznymi wraz z warstwą izolacyjną;
- Uwzględnienie w zakresie remontu aktualnego stanu więźby dachowej dla obiektu 2B jeżeli wymagana;
- Wyniesieniem kominów poza dach, jeżeli wymagane to wzmocnienie murów komina ponad dachem;
- Obróbkę blacharską projektowanego dachu, kominów oraz wyłazów dachowych;
- Budowę instalacji odwadniającej (rynien i rur spustowych);
- Montaż zintegrowanych dachów z modułami fotowoltaicznymi;
- Montaż optymalizatorów mocy dla modułów fotowoltaicznych;
- Montaż układu wyłącznika bezpieczeństwa ppoż. dla bezpiecznego odłączenia paneli od reszty instalacji DC jeżeli wymagane;
- Montaż okablowania po stronie DC i AC wraz z wykonaniem tras kablowych oraz linii WLZ i przyłączeniem do istniejącej instalacji elektrycznej.
- Montaż falowników o mocach dobranych do zainstalowanych paneli. Montaż rozdzielni z ogranicznikami przepięć i zabezpieczeniami dla części DC i AC.
- Montaż magazynów energii;
- Wykonanie systemu zarządzania energią na potrzeby grzania ciepłej wody użytkowej dla lokalizacji 2, 3, 4, 5 oraz 6. Dla lokalizacji 1 brak możliwości zainstalowania grzałek.
- Wykonanie uziemień oraz instalacji odgromowej. Całość poparta obliczeniami.
- Dostawę oprogramowania/ aplikacji wraz z instalacją, uruchomieniem i szkoleniem dla przedstawicieli inwestora, która umożliwi zdalny monitoring, wizualizację procesów oraz odczyt parametrów każdej instalacji fotowoltaicznej poprzez sieć internetową.
- Przyłączenie instalacji fotowoltaicznych do sieci energetycznej wraz z przeprowadzeniem wszystkich z tym związanych procedur aż do montażu i instalacji nowych układów pomiarowych przez Spółkę Dystrybucyjną i przekazanie instalacji do eksploatacji Inwestorowi.
- Przygotowanie dla Inwestora zawiadomienia do Państwowej Straży Pożarnej o gotowości do użytkowania instalacji fotowoltaicznej zg. z art. 56 ustawy Prawo Budowlane oraz uzyskanie pozwoleń na użytkowanie w przypadkach kiedy będą wymagane. Dotyczy wszystkich obiektów wymienionych w PFU;
- Wykonanie kompletu pomiarów i przygotowanie protokołów dla Inwestora;
- Opracowanie dokumentacji powykonawczej wraz z certyfikatami urządzeń, kartami gwarancyjnymi, instrukcjami technicznymi i ruchowymi dla zainstalowanych urządzeń. Przygotowanie do odbioru – odbiór końcowy oraz uzyskanie pozwoleń na użytkowanie w przypadkach kiedy będą wymagane. Dotyczy wszystkich obiektów wymienionych w PFU;

Przewiduje się montaż magazynów energii z systemem zarządzania energią
o łącznej pojemności 409,4 kWh. Wykonawca zobowiązany będzie również zweryfikować pojemności magazynów na podstawie tzw. „15 minutówek” (które na własny koszt pozyska z PGE) oraz rzeczywiste zapotrzebowanie poszczególnych obiektów na moc pobieraną oraz przedstawić Zamawiającemu wnioski.
Planuje się budowę stalowych dachów zintegrowanych z instalacją fotowoltaiczną na 10 obiektach użyteczności publicznej, zgodnie z wykazem lokalizacji obiektów użyteczności publicznej określonych w Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU), w którym m. in. określono moc zamówioną obiektów. Instalacje będą zlokalizowane na dachach należy uwzględnić montaż nowej instalacji odgromowej.

Oferta Wykonawcy powinna obejmować całość usług, dostaw i robót budowlanych koniecznych do prawidłowego wykonania przedmiotu zamówienia oraz realizacji przedsięwzięcia, aż do momentu przekazania go Zamawiającemu. Zamawiający wskazuje, iż dokumentem, który świadczy o zakończeniu przedsięwzięcia (osobno dla każdego obiektu) jest wystawione przez PGE potwierdzenie możliwości świadczenia usług dystrybucji energii
elektrycznej i określenie parametrów technicznych dostawczych, parametryzacja licznika do instalacji fotowoltaicznej oraz uruchomienie instalacji (m. in. włączenie inwertera) oraz dokonanie stosownego zawiadomienia o uruchomieniu instalacji do Państwowej Powiatowej Komendy Straży Pożarnej oraz uzyskania pozwoleń na użytkowanie jeżeli będzie taka konieczność. Na podstawie art. 29 ust. 4 pkt. 3 lit. c), w trybie art. 56 ust. 1a ustawy – Prawo budowlane (t.j. Dz.U. z 2020 r. poz. 1333 ze zm.) istnieje obowiązek powiadomienia Państwowej Straży Pożarnej o rozpoczęciu eksploatacji instalacji fotowoltaicznej o mocy powyżej 6,5 kW, Wszystkie instalacje o mocy powyżej 6,5 kW trzeba uzgodnić z rzeczoznawcą do spraw zabezpieczeń ppoż. oraz powiadomić Państwową Straż Pożarną o wykonaniu instalacji PV.

Roboty powinny być wykonane zgodnie z Programem Funkcjonalno – Użytkowym, decyzjami pozwoleń na budowę, dokumentacją projektową, Specyfikacją Techniczną Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, zgodnie ze sztuką budowlaną oraz obowiązującymi normami i przepisami prawnymi.
Szczegółowy opis przedmiot zamówienia stanowi Program Funkcjonalno – Użytkowy (PFU) - załącznik nr 6 do SWZ oraz projekt umowy.
Przedmiary robót są jedynie dokumentami pomocniczymi do wyliczenia ceny oferty.
Dopuszczenie złożenia oferty zawierającej materiały lub urządzenia równoważne.
1) Zamawiający dołożył wszelkich starań, aby w opisie przedmiotu zamówienia nie znalazła się nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa
firmy, towaru lub produktu, ma ona charakter wyłącznie informacyjny
2) Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia pojawiają się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wszelkie materiały lub urządzenia pochodzące od konkretnych producentów, stanowią jedynie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania, standardów jakościowych, technicznych i funkcjonalnych.
3) Zamawiający, zgodnie z art. 99 ust. 5 Pzp dopuszcza możliwość zaoferowania przez Wykonawcę materiałów i urządzeń równoważnych w stosunku do wskazanych w dokumentacji opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych.
4) W przypadku oferowania równoważnego materiału lub urządzenia Wykonawca zobowiązany jest złożyć wraz z ofertą przedmiotowe środki dowodowe potwierdzające, że oferowane materiały i urządzenia lub roboty budowlane spełniają wymagania równoważności t.j.: wykaz innych niż w SWZ materiałów i urządzeń oraz ich parametrów technicznych, karty katalogowe lub temu podobne dokumenty.
5) Obowiązek wykazania równoważności oferty spoczywa na Wykonawcy pod rygorem jej odrzucenia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 Pzp.
6) Jeżeli Wykonawca nie złoży przedmiotowych środków dowodowych lub złożone przedmiotowe środki dowodowe są niekompletne, to Zamawiający wezwie Wykonawcę do ich złożenia lub ich uzupełnienia w wyznaczonym terminie na podstawie Art. 107 ust 2 pzp.

Zamawiający żąda wskazania przez wykonawcę w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców o ile są znane.

Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia na roboty budowlane lub usługi.

4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

09332000-5 - Instalacje słoneczne

45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45315300-1 - Instalacje zasilania elektrycznego

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45315600-4 - Instalacje niskiego napięcia

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45500000-2 - Wynajem maszyn i urządzeń wraz z obsługą operatorską do prowadzenia robót z zakresu budownictwa oraz inżynierii wodnej i lądowej

44232000-5 - Drewniane konstrukcje dachowe

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261410-1 - Izolowanie dachu

45321000-3 - Izolacja cieplna

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45223200-8 - Roboty konstrukcyjne

45223800-4 - Montaż i wznoszenie gotowych konstrukcji

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71312000-8 - Usługi doradcze w zakresie inżynierii konstrukcyjnej

71314100-3 - Usługi elektryczne

71321000-4 - Usługi inżynierii projektowej dla mechanicznych i elektrycznych instalacji budowlanych

71323100-9 - Usługi projektowania systemów zasilania energią elektryczną

71326000-9 - Dodatkowe usługi budowlane

71330000-0 - Różne usługi inżynieryjne

71334000-8 - Mechaniczne i elektryczne usługi inżynieryjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14794733,97 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 18446680,60 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14794733,97 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JKW ENERGY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523166193

7.3.3) Ulica: al. IX Wieków Kielc 16 lokal 2

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Montaż instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem zintegrowanej konstrukcji fotowoltaicznej i więźby dachowej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14794733,97 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-12-01

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.