eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SułówModernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od km0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów



Ogłoszenie z dnia 2023-09-21


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od km0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SUŁÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 950368598

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Sułów 63

1.5.2.) Miejscowość: Sułów

1.5.3.) Kod pocztowy: 22-448

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL812 - Chełmsko-zamojski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@sulow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.sulow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4a6ec681-48b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od km0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4a6ec681-48b8-11ee-a60c-9ec5599dddc1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00408219

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-21

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00064056/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.12 Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od km 0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00378363

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RR.271.29.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

4.1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane na zadaniu inwestycyjnym pn. „Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od km0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów”.
1) Przedmiot zamówienia obejmuje swym zakresem przebudowę drogi w km od 0+000 do km 0+470 poprzez wyrównanie istniejącej nawierzchni tłuczniowej kruszywem i masą bitumiczną oraz wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego .
4.2. Nazwa/y i kod/y Wspólnego Słownika Zamówień: (CPV):
45233140-2 - Roboty drogowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądo-wej i wodnej
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku Nr 1 do SWZ. Składają się na niego następujące dokumenty:
1) dokumentacje projektowe w tym Materiały do zgłoszenia robót,
2) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB),
3) przedmiary robót,
4) projekt stałej organizacji ruchu,
Z uwagi na to, że wynagrodzenie Wykonawcy wskazane w ofercie będzie miało charakter ryczałtowy, Wykonawca przy wycenie oferty powinien opierać się na zakresie wskazanym w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4.1) oraz STWIORB. Przedmiary robót mają charakter pomocniczy. Wystąpienie w trakcie realizacji umowy robót nieujętych w przedmiarze lub robót w większej ilości w stosunku do przyjętej w przedmiarze nie będzie uprawniało Wykonawcy do żądania dodatkowego wynagrodzenia - jeżeli roboty te ujęte były w dokumentacji projektowej, o której mowa w pkt 4.4 1) oraz STWiORB.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne:
zgodnie z dyspozycją art. 255 pkt 3 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień
publicznych - „cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną
przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie
zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu
najkorzystniejszej oferty”.
Uzasadnienie faktyczne:
W postępowaniu o udzielenie zamówienia na dostawę autobusu w ramach zadania
„Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych na dz. nr 938 od
km0+000 do km 0+470 w miejscowości Sułów” ogłoszonego w BZP w dniu 01 września
2023r. pod nr 2023/BZP 00378363/01, do upływu składania ofert tj. do dnia 18
września 2023 r. do godz. 10.00 wpłynęły 2 oferty.
Kryterium oceny ofert była cena oraz długość okresu gwarancji. Oferta z najniższą ceną
niepodlegająca odrzuceniu wyniosła 447.619,76zł brutto z terminem udzielenia
gwarancji na okres 60 miesięcy. Maksymalna kwota, jaką zamawiający zamierzał
przeznaczyć na sfinansowanie zadania wynosi 352.968,61 zł brutto. Wobec tego, że
kwota złożonej oferty niepodlegającej odrzuceniu znacznie przewyższa kwotę
przeznaczoną na sfinansowanie zadania, zamawiający unieważnia przedmiotowe
postępowanie.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.