eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŚlemieńZaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień



Ogłoszenie z dnia 2024-07-11


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Ślemień

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 072182700

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Krakowska 148

1.5.2.) Miejscowość: Ślemień

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-323

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL225 - Bielski

1.5.7.) Numer telefonu: +48 (33) 865 40 98

1.5.8.) Numer faksu: +48 (33) 865 40 98

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@slemien.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.slemien.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1301decd-1d7a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zaprojektowanie i wykonanie robót pn: Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1301decd-1d7a-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408383

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038952/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie Gminy Ślemień.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00343715

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.4.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1587574,21 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego zamówienia są roboty budowlane, obejmujące zadanie pn.: „Zaprojektowanie i wykonanie robót pn.: „Modernizacja infrastruktury drogowej na terenie gminy Ślemień”, realizowane w systemie zaprojektuj i wybuduj.
2. W ramach zamówienia, Wykonawca zobowiązany będzie:
1) wykonać dokumentację projektową, w tym projekt budowlano-wykonawczy, kosztorys inwestorski wraz z przedmiarem robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, wraz z uzyskaniem prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę albo dokonaniem zgłoszenia robót dla przedmiotu zamówienia dla wszystkich zadań objętych zamówieniem;
2) wykonać roboty budowlane w zakresie zadań objętych zamówieniem, w oparciu o opracowane i zaakceptowane przez Zamawiającego dokumentacje projektowe i uzyskane pozwolenia na budowę oraz uzyskać prawomocne pozwolenia na użytkowania albo zgłoszenia zakończenia robót, j.n.:

L.p. Nazwa ulicy Status drogi Orientacyjna długość odcinków [m]
Sołectwo Ślemień
1. Leśna Gminna 210
2. dz.nr 3149/78 Gminna 300
3. Jaworowa Gminna 500
4. dz.nr 4655 Gminna 130
5. Gronie Gminna 520
6. dz.nr 4939/1 Gminna 50
7. Za Rzeką Gmina 130
8. Sportowa Gmina 450
9. Kwiatowa Gmina 170
10. dz. nr 4791/1 Gminna 70
11. Szeroka Gminna 100
12. Zdrojowa Gminna 610
13. Zielone Wzgórze Gminna 160
14. Łączna Ślemień/ Kocoń Gminna 114+55=169
Razem Sołectwo Ślemień: 3 569
Sołectwo Kocoń
1. Jesionowa Gminna 80
2. Sierpowa Gminna 110
3. Pod Dębami Gminna 500
4. dz.nr 2263 Gminna 45
Razem Sołectwo Kocoń: 735
Sołectwo Las
1. dz.nr 3637 Gminna 90
2. Bodzkowa Gminna 190
3. dz.nr 2300/16, 2296/2 Gminna 100
4. Tulipanowa Gminna 170
5. dz.nr 1480/2 Gminna 105
6. dz.nr 575,576 Gminna 55
7. dz.nr 3595/2 Gminna 50
8. Grzybowa Gminna 140
9. Wiosenna Gminna 120
Razem Sołectwo Las: 1 020
RAZEM GMINA Ślemień: 5 324
Uwaga:
Dane przedstawione w tabelach zawartych w Programie Funkcjonalno-Użytkowym są danymi przybliżonymi i powinny być zweryfikowane przez Wykonawcę po przeprowadzeniu niezbędnych pomiarów i badań na etapie projektowym, co należy uwzględnić w cenie oferty.

3. Szczegółowy zakres przedmiotu niniejszego zamówienia precyzuje załącznik nr 7 do SWZ – Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ) – Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

71322000-1 - Usługi inżynierii projektowej w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45233223-8 - Wymiana nawierzchni drogowej

45233280-5 - Wznoszenie barier drogowych

45233290-8 - Instalowanie znaków drogowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1952716,28 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2462952,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1952716,28 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PRDM Wadowice Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 243266712

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Barwałd Dolny

7.3.5) Kod pocztowy: 34-124

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie dokumentacji projektowej - DK Inżynieria mgr inż. Damian Kruczyński


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1952716,28 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.