Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00376602/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA ŚLESIN
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019310
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kleczewska, 15
1.5.2.) Miejscowość: Ślesin
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-561
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@slesin.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9441841.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50039ea8-2efe-11ef-b373-0e435a8a43bc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408704
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00084122/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00376602
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.2.10.TP.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiot zamówienia stanowi realizacja zadania pn.: „Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin”, podzielone na poniższe etapy prac:
1) Przebudowa ulicy Spokojnej w Ślesinie polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego wraz z przebudową istniejących zjazdów, chodników i miejsc postojowych:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie nowych przykanalików oraz wpustów deszczowych.
-ułożenie ścieku przykrawężnikowego, krawężników i obrzeży,
-wyrównanie nawierzchni chodnika, zjazdów i parkingów,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-wykonanie nawierzchni chodnika,
-wykonanie nawierzchni zjazdów,
-wykonanie nawierzchni parkingów,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych,
-regulacja wysokości zjazdów wraz z regulacją krawężnika,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
2) Przebudowa ulic Wesołej, Wiatracznej i 11 Listopada w Licheniu Starym, polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych,
-regulacja wysokości zjazdów wraz z regulacją krawężnika,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
3) Przebudowa drogi gminnej w m. Lubomyśle polegająca na wykonaniu poszerzenia drogi w celu wykonania pobocza utwardzonego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wycinka drzew i usunięcie korzeni,
-roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie zjazdów i poszerzenia,
-wykonanie warstwy odcinającej,
-wykonanie stabilizacji cementem,
-wykonanie podbudowy z kruszywa,
-wykonanie nawierzchni zjazdów z betonu asfaltowego,
-wykonanie nawierzchni poszerzenia drogi z betonu asfaltowego,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
4) Przebudowa drogi gminnej w m. Półwiosek Lubstowski polegająca na wykonaniu wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej oraz ułożeniu warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie,
-wykonanie nawierzchni zjazdów,
-wykonanie wyrównania betonem asfaltowym,
-wykonanie nawierzchni drogi,
-wykonanie oznakowania drogowego,
-roboty wykończeniowe.
5) Rozbudowa drogi gminnej w miejscowości Głębockie wg załączonego zakresu realizacji polegająca na wykonaniu nawierzchni drogi z betonu asfaltowego AC11S dla KR3-4 wykonanej na istniejącej nawierzchni bitumicznej przeznaczonej do częściowego frezowania i wyrównania betonem asfaltowym śr. gr. 3 cm oraz poszerzenia na wskazanych odcinkach:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-roboty ziemne pod projektowane nawierzchnie,
-ułożenie krawężników i obrzeży,
-wykonanie podbudowy pod nawierzchnie,
-wykonanie nawierzchni zjazdów,
-wykonanie nawierzchni chodników,
-wykonanie nawierzchni miejsc postojowych,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni bitumicznej,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-wykonanie oznakowania drogowego,
-wykonanie sieci kanalizacji deszczowej,
-wykonanie usunięcia kolizji energetycznej,
-ułożenie rur osłonowych,
-wykonanie przepustu dla zwierząt,
-wykonanie pogrodzeń herpetologicznych,
-roboty wykończeniowe.
6) Przebudowa drogi gminnej, ul. Kłosowskiego w Licheniu Starym polegająca na wykonaniu studni chłonnych kanalizacji deszczowej oraz wyrównaniu nawierzchni drogi i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego, a także chodnika i zjazdów:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie nowych przykanalików oraz wpustów deszczowych,
-ułożenie ścieku przykrawężnikowego, krawężników i obrzeży,
-wyrównanie nawierzchni chodnika, zjazdów,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-wykonanie nawierzchni chodnika,
-wykonanie nawierzchni zjazdów,
-regulacja studni, zaworów wodociągowych i wpustów deszczowych,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
7) Rozbudowa drogi w Szyszynie wg załączonego zakresu realizacji obejmuje:
-zmianę szerokości jezdni z 4,0 m na 5,0 m plus dodatkowo poszerzenia na łukach zgodnie z rozporządzeniem,
-poprawę odwodnienia drogi poprzez budowę wpustów drogowych wraz z systemem rozsączania wody w gruncie,
-przebudowę istniejącego chodnika wraz z zjazdami,
przebudowę rowów przydrożnych wraz z przepustem na rowie melioracyjnym.
8) Przebudowa drogi w miejscowości Kępa, polegająca na wykonaniu nowej konstrukcji nawierzchni drogi i ułożeniu nowej warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego i wykonanie ścianki:
-roboty przygotowawcze i rozbiórkowe,
-wykonanie wyrównania istniejącej nawierzchni z betonu asfaltowego,
-wykonanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego,
-wykonanie ścianki,
-wykonanie oznakowania poziomego i pionowego,
-roboty wykończeniowe.
Poszczególne etapy należy wykonać zgodnie z powyższą kolejnością. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, opis wymagań zamawiającego w zakresie realizacji i odbioru określony został w dokumentacji projektowej, przedmiarach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych.
1.1Wykonawca zobowiązany będzie:
1)bezwzględnie przestrzegać wytycznych zawartych w specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót, dokumentacji projektowej oraz SWZ;
2)dysponować jednostkami sprzętu i środkami transportu, zapewniającymi realizację zamówienia zgodnie z SWZ i dokumentacją projektową w terminie umownym;
3)do bieżącego utrzymania stanu dróg przez cały okres budowy oraz podejmowania innych działań technicznych mających na celu zapewnienie, zgodnego z potrzebami ruchu drogowego, stanu technicznego dróg oraz sprawności i bezpieczeństwa ruchu, zarówno na odcinkach gdzie nie były jeszcze prowadzone roboty budowlane, trwają roboty lub zostały zakończone (tj. przez cały okres trwania realizacji zamówienia, aż do zakończenia i odbioru ostatecznego robót);
4)do bieżącego utrzymania w czystości dróg publicznych, po których będzie odbywał się ruch pojazdów budowy i transportujących materiały;
5)zapewnić przejezdność wszystkich dróg przechodzących w sąsiedztwie przekazanego frontu robót, a jeżeli nie będzie to możliwe zabezpieczyć dojazd do poszczególnych posesji poprzez cały okres prowadzenia prac;
6)niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 90 dni licząc od dnia przekazania placu budowy poinformować Zamawiającego na piśmie o zgromadzeniu /lub zawarciu umów na zakup materiałów niezbędnych do realizacji zadania, obejmujących w szczególności:
a)kruszywo,
b)krawężniki,
c)kostka,
d)obrzeża,
tj. materiałów, które Wykonawca może zgromadzić na placu budowy lub własnym placu, jeszcze przed rozpoczęciem prac.
Przedkładana informacja musi zawierać dowody na spełnienie tego warunku;
7)do przeprowadzenia remontów cząstkowych nawierzchni bitumicznych dróg gminnych będących przedmiotem zamówienia w okresie jesienno-wiosennym 2024/2025.
8)przed przystąpieniem do robót zgłosić poszczególnym użytkownikom uzbrojenia podziemnego termin rozpoczęcia robót i ewentualną potrzebę zabezpieczenia nadzoru z ich strony na czas prowadzenia robót;
9)tymczasowe zajęcia terenów przyległych do linii rozgraniczających, niezbędnych do prowadzenia robót budowlanych uzgadniać we własnym zakresie i na swój koszt;
10)uzgadniać z właścicielami gruntów warunki, termin i czas prowadzenia robót;
11)dostarczyć Zamawiającemu przed przystąpieniem do robót zatwierdzony projekt organizacji ruchu;
12)używać materiały i urządzenia do wybudowania wskazane w Rozdziale 2 Podrozdziale 1.1. pkt 12 SWZ
13)utrzymywać miejsca wykonywanych prac w stanie wolnym od przeszkód, usuwać na bieżąco zbędne materiały, odpady, śmieci, urządzenia, które nie są już potrzebne do wykonania przedmiotu zamówienia;
14)zorganizować oraz należycie zabezpieczyć miejsce wykonywanych prac budowlanych wraz z zapleczem, postępować z odpadami, przeprowadzać roboty budowlane i rozbiórkowe w sposób określony w Rozdziale 2 Podrozdziale 1 SWZ;
15)usuwać natychmiastowo i skutecznie wszelkie szkody spowodowane przez Wykonawcę;
18)przed zgłoszeniem do odbioru wykonać z wynikiem pozytywnym wszelkie przewidziane przepisami prawa próby, odbiory i badania;
19)zgłaszać na piśmie gotowość do odbioru wykonanych prac wraz z potwierdzeniem tego wykonania przez inspektora nadzoru i uczestniczyć w ich odbiorze;
20)przed rozpoczęciem robót sporządzić plan bioz zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 23 czerwca 2003 r. w sprawie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia.
1.2. Wymagany minimalny okres gwarancji w odniesieniu do przedmiotu zamówienia wynosi 60 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego. Okres gwarancji będzie punktowany w ramach kryterium oceny ofert.
1.3. Warunki płatności zgodne z Rozdziałem 2 Podrozdziałem 1.3. SWZ.
2.Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określają projektowane postanowienia umowy stanowiące załącznik nr: 5 do SWZ;
1.4. Źródła finansowania:
1)środki własne Gminy Ślesin,
2)środki pozyskane w ramach dofinansowania z Rządowego Funduszu Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych nr: Edycja8/2023/1047/PolskiLad – „Budowa, przebudowa, modernizacja i rozbudowa dróg na terenie Gminy Ślesin”.
2. Termin wykonania zamówienia
Zamówienie należy zrealizować w terminie 365 dni licząc od dnia podpisania umowy. Krótszy termin wykonania zamówienia będzie punktowany w ramach kryteriów oceny ofert.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu
45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne:1) Zgodnie z art. 260 ust. 1 i 2 ustawy Pzp
„Zamawiający udostępnia niezwłocznie informacje, o których mowa w ust. 1, na stronie internetowej prowadzonego postępowania”.
2) Zgodnie z art. 255 pkt 3 ustawy Pzp:
„Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli:
cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba, że zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty”.
3) W związku z art. 266 ustawy Pzp:
„Do przygotowania i prowadzenia przez zamawiających publicznych postępowania
o udzielenie zamówienia klasycznego o wartości mniejszej niż progi unijne stosuje się przepisy działu II, z wyjątkiem przepisów art. 83, art. 86, art. 87 ust. 3, art. 88-90, art. 97 ust. 2, art. 124, art. 125 ust. 2 i 6, art. 126, art. 127 ust. 1, art. 129, art. 130, art. 132-188, art. 220, art. 227 ust.1, art. 257, art. 264 i art. 265, chyba że przepisy niniejszego działu stanowią inaczej.
Uzasadnienie faktyczne:
1) W niniejszym postępowaniu do terminu składania ofert tj. 05.07.2024 r godz. 09:30 wpłynęło 8 ofert złożonych przez Wykonawców:
1. STRABAG Sp. z o.o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków - 10.635.475,57 zł brutto.
2. Przedsiębiorstwo Budowlane Anbud Sp. z o.o., ul. Z. Urbanowskiej 8, 62-500 Konin - 8.033.096,49 zł brutto.
3. KOST-BUD Piotr Druchliński, Jaroszyn Kolonia 8A, 62-405 Ląd 7.073.422,56 zł brutto.
4. Przedsiębiorstwo Robót Drogowych „INODROG” Sp. z o.o., ul. Budowlana 38, 88-100 Inowrocław - 9.310.308,88 zł brutto.
5. TRANS-SPILI Sp. z o.o., ul. Graniczna 18A, 62-563 Licheń Stary 8.663.134,32 zł brutto.
6. Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych S.A., ul. Toruńska 200, 62-600 Koło 7.838.868,19 zł brutto.
7. FIRMA DROGOWA BEGIER SŁAWOMIR SPÓŁKA KOMANDYTOWO - AKCYJNA, ul. Polna 1A, 62-330 Nekla 8.243.892,75 zł brutto
8. Z.P.H.U. ZBYCH-TRANS Zbigniew Bilski, ul. Krótka 5A, Lubstów, 62-610 Sompolno - 7.326.196,38 zł brutto
2) Zamawiający zgodnie z art. 222 ust 4 ustawy Pzp, przed otwarciem ofert udostępnił na stronie internetowej prowadzonego postępowania informację o kwocie, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, wynoszącą 7.000.000,00 zł (brutto).
Biorąc powyższe pod uwagę Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia na podstawie art. 255 pkt 3 ustawy Pzp z uwagi na fakt, iż kwota najniższej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Ponadto zamawiający nie ma możliwości jej zwiększenia do kwoty zaoferowanej przez Wykonawcę.
INNE PRZETARGI ŚLESIN
- Dowóz uczniów do szkół z terenu gminy Ślesin na podstawie biletów miesięcznych w roku szkolnym 2024/2025
- Dowóz uczniów niepełnosprawnych do placówek oświatowych w 2025 r.
- Świadczenie usług pocztowych
więcej: przetargi ŚLESIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Zagospodarowanie poscaleniowe w zakresie dróg, renowacji rowów melioracyjnych, rekultywacji gruntów dla operacji pn. Scalenia gruntów wsi Piechoty, gm. Padew Narodowa o powierzchni łącznej 310,1773 ha
- Uporządkowanie gospodarki wodno-ściekowej na terenie aglomeracji Drwinia - etap I
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.