Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00347781/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-03
- 2024/BZP 00368884/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nidzica
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510743640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 0896250710
1.5.8.) Numer faksu: 0896250711
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@nidzica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.nidzica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cd1b9c37-217a-11ef-a500-1a0072d5d2bd1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 12.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cd1b9c37-217a-11ef-a500-1a0072d5d2bd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00408898
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00037290/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" przy Szkole Podstawowej nr 1 w Nidzicy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00347781
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TI.271.9.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 577852,88 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja inwestycji pn.: „Modernizacja kompleksu sportowego „Moje boisko – Orlik 2012” przy Szkole Podstawowej nr 1”.
W ramach planowanego przedsięwzięcia przewiduje się wymianę nawierzchni boiska do piłki nożnej ze sztucznej trawy o wymiarach 30m x 62m (1860m2) oraz wymianę nawierzchni poliuretanowej boiska do koszykówki i siatkówki o wymiarach 19,10m x 32,10m (613,11m2).
2. Zadanie współfinansowane jest ze środków Ministerstwa Sportu i Turystyki w ramach programu Modernizacja kompleksów sportowych „Orlik 2023”.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, zakres i sposób wykonania zadania określają: opis techniczny robót, przedmiar robót, projekt umowy, stanowiące załączniki do SWZ.
4. Roboty muszą być wykonane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami oraz na ustalonych w umowie warunkach.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45236110-4 - Wyrównywanie nawierzchni boisk sportowych
45212290-5 - Usługi napraw i konserwacji obiektów sportowych
39293300-5 - Sztuczna trawa
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 657498,21 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 657498,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 657498,21 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Prestige Invest Sp. z o. o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5862136711
7.3.3) Ulica: Słoneczna
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-605
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
roboty rozbiórkowe, podbudowa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 657498,21 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Budowa ciągu pieszo - rowerowego w ciągu drogi powiatowej nr 1587N na odc. Szkotowo - droga wojewódzka nr 545 wraz ze skrzyżowaniem z drogą powiatową nr 1546N opracowanie dokumentacji projektowej
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Urzędu Miejskiego w Nidzicy w 2025 r.
- "Sukcesywna dostawa różnych produktów spożywczych i wody mineralnej butelkowanej do 5 placówek oświatowych w okresie od I do VI 2025 r. na terenie miasta Nidzica "
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego - "Moje Boisko- ORLIK 2012" w miejscowości Królówka
- Budowa boiska do piłki nożnej wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boiska - Orlik 2012" przy ul. Borowej w Tychach
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
więcej: Sztuczna trawa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.