eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PrzysuchaPrzebudowa kot³owni wêglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha



Og³oszenie z dnia 2024-07-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Przebudowa kot³owni wêglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina i Miasto Przysucha

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670223379

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Kolberga 11

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Przysucha

1.5.3.) Kod pocztowy: 26-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminaprzysucha.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.gminaprzysucha.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Inna dzia³alno¶æ

administracja samorz±dowa

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa kot³owni wêglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00409019

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00069181/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.11 Przebudowa kot³owni wêglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1.Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim w formie elektronicznej na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl. Identyfikator postêpowania (ID): ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c.Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania: https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c5884eeb-eaf2-44dd-b4ba-2a5aeb3fc15c
2.Komunikacja miêdzy zamawiaj±cym a wykonawcami odbywa siê za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych na stronie prowadzonego postêpowania.
3.Wykonawca zamierzaj±cy wzi±æ udzia³ w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, musi posiadaæ konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Posiadanie konta umo¿liwia korzystanie w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie Szczegó³owe informacje na temat zak³adania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostêpny na stronie internetowej https://ezamówienia.gov.pl.
4.Sposób sporz±dzenia dokumentów elektronicznych lub dokumentów elektronicznych bêd±cych kopi± elektroniczn± tre¶ci zapisanej w postaci papierowej (cyfrowe odwzorowania) musi byæ zgodny z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych.
5.Dokumenty elektroniczne, o których mowa w § 2 ust. 1 wy¿ej przywo³anego rozporz±dzenia, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Interoperacyjno¶ci, z uwzglêdnieniem rodzaju przekazywanych danych i przekazuje siê jako za³±czniki. Informacje, o¶wiadczenia lub dokumenty, inne ni¿ wymienione w § 2 ust. 1 tego rozporz±dzenia, przekazywane w postêpowaniu sporz±dza siê w postaci elektronicznej: w formatach danych okre¶lonych w przepisach rozporz±dzenia w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjno¶ci (i przekazuje jako za³±cznik), lub jako tekst wpisany bezpo¶rednio do wiadomo¶ci przekazywanej przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
6.Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za ich po¶rednictwem odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze te umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przesy³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”). W przypadku za³±czników, które s± zgodnie z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mog± byæ opatrzone, zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegaj±cego siê o udzielenie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym. W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przesy³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny).
7.Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielko¶æ ta dotyczy plików przesy³anych jako za³±czniki do jednego formularza).
8.Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin Platformy e-Zamówienia.
9.W szczególnie uzasadnionych przypadkach uniemo¿liwiaj±cych komunikacjê wykonawcy i Zamawiaj±cego za po¶rednictwem Platformy e-Zamówienia, Zamawiaj±cy dopuszcza komunikacjê za pomoc± poczty elektronicznej na adres e-mail: inwestycje@gminaprzysucha.pl (nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1) Administratorem Pani/Pana danych osobowych przetwarzanych w Urzêdzie Gminy i Miasta Przysucha jest: Burmistrz Gminy i Miasta Przysucha; ul. Plac Kolberga 11, 26 – 400 Przysucha.
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Przysucha jest Pani Paula S³owik, email: inspektor@cbi24.pl, poczt± tradycyjn± na adres: Gmina i Miasto Przysucha, Plac Kolberga 11, 26-400 Przysucha.
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego: ,, Przebudowa kot³owni wêglowych na gazowo-olejowe na terenie miasta Przysucha”
z podzia³em na czê¶ci:
Czê¶æ I: Przebudowa kot³owni wêglowej na gazowo-olejow± na ul. Chopina
w Przysusze
Czê¶æ II: Przebudowa kot³owni wêglowej na gazowo-olejow± na ul. Hubala w
Przysusze,
numer referencyjny postêpowania: WIRiFZ.271.59.2024.MF prowadzonym w trybie: podstawowym art. 275 pkt. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4) Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy.
6) Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
7) W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO.
8) Posiada Pani/Pan:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu dodanych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych;− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO.
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:• w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;• prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art.20RODO;• na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.1.2.Wykonawca zobowi±zany jest wype³niæ obowi±zek informacyjny przewidziany w art. 13 lub art.14RODO wobec osób fizycznych, od których dane osobowe bezpo¶rednio lub po¶rednio pozyska³ w celu ubiegania siê o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postêpowaniu, a tak¿e w trakcie realizacji umowy.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie dotyczy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WIRiFZ.271.59.2024.MF

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak

4.1.9.) Liczba czê¶ci: 2

4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci

4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

Czê¶æ 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ I: Przebudowa kot³owni wêglowej na gazowo-olejow± na ul. Chopina w Przysusze
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniej±cy: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowo¶ci Przysucha, nr ewid. dz.: 4259/10 obrêb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza siê do przedsiêwziêæ mog±cych potencjalnie znacz±co lub mog±cych znacz±co oddzia³ywaæ na ¶rodowisko. Obszar inwestycji nie znajduje siê na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie le¿y w strefie ochrony konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmuj± prace polegaj±ce na przebudowie kot³owni wêglowej na
kot³ownie gazowo-olejow± na ul. Chopina 6 w Przysusze a w szczególno¶ci:
-wykonanie robót rozbiórkowych wewn±trz i na zewn±trz budynku kot³owni,
-roboty murarskie i monta¿owe w tym: wykonanie ³aw fundamentowych pod ¶ciany
wewnêtrzne, wykonanie murowanych ¶cian wewnêtrznych, wykonanie otworów
technologicznych w istniej±cym dachu, wykonanie konstrukcji dachu wraz z pokryciem i izolacj±, obsadzenie stolarki i ¶lusarki w ¶cianach zewnêtrznych budynku i jej zaizolowanie, wykonanie warstw posadzkowych i tynków w pomieszczeniach technicznych, obsadzenie drzwi do tych pomieszczeñ, wykonanie warstw posadzkowej w pozosta³ej czê¶ci obiektu (podk³ady), po³o¿enie tynków wewn±trz obiektów, osadzenie stolarki i ¶lusarki wewnêtrznej, wykonanie remontu szczytowej ¶ciany budynku mieszkalnego, monta¿ grzejników
-wykonanie instalacji wod.-kan., wykonanie instalacji elektrycznej obiektu wraz z o¶wietleniem ewakuacyjnym, monta¿ osprzêtu elektrycznego, monta¿ opraw o¶wietleniowych wewn±trz i na zewn±trz obiektu, monta¿ instalacji wentylacji mechanicznej wraz z osprzêtem instalacji zasilaj±cej system wentylacji, monta¿ instalacji do odprowadzenia spalin (kominy) wraz z osprzêtem, monta¿ instalacji odgromowej, monta¿ balustrad klatek schodowych, rozbiórka komina.
-wykonanie instalacji technologicznej kot³owni w tym: np. dostawa i monta¿ nowych kot³ów w miejsce zdemontowanych starych kot³ów wraz z wyposa¿eniem, ruroci±gami pompami, naczyniami wzbiorczymi, osprzêtem np. zworami itp., wykonanie instalacji gazu, instalacji oleju wraz ze zbiornikami do magazynowania oleju.
-wykonanie prób szczelno¶ci instalacji, rozruchy i pomiary.
3) Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwi±zania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce parametrów technicznych, technologicznych, rozwi±zañ materia³owych, wymagañ dotycz±cych wykonania i odbioru, okre¶laj± poni¿sze dokumenty:
a) Projekt zagospodarowania dzia³ki przebudowy kot³owni wêglowej, lokalnej na kot³owniê gazowo-olejow± wraz z niezbêdnymi instalacjami na dzia³ce o nr ew. 4259/10 po³o¿onej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
b) Projekt architektoniczno-budowlany, przebudowy kot³owni wêglowej, lokalnej na kot³owniê gazowo-olejow± wraz z niezbêdnymi instalacjami na dzia³ce o nr ew. 4259/10 po³o¿onej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
c) Projekt rozbiórki komina kot³owni wêglowej oraz zagospodarowanie terenu na dzia³ce o nr ew. 4259/10 po³o¿onej w Przysusze przy ul. Chopina, Gm. Przysucha.
d) Projekt techniczny - bran¿a architektoniczno-budowlana
e)Projekt techniczny – bran¿a sanitarna
f)Projekt techniczny – bran¿a elektryczna
g) Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych.
h) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6740.2.127.2023 z dnia 13.06.2023r. znak sprawy AB.6740.1.123.2023.AM zatwierdzaj±ca projekt architektoniczno- budowlany oraz projekt zagospodarowania terenu i udzielaj±ca pozwolenia na budowê.
i) Decyzja Starosty Przysuskiego Nr AB.6741.2.4.2023 z dnia 21.07.2023r. znak sprawy AB.6741.1.3.2023.DC zatwierdzaj±ca projekt rozbiórki oraz zagospodarowanie terenu i udzielaj±ca pozwolenia na rozbiórkê.
Szczegó³owy opis zawiera Specyfikacja Warunków Zamówienia.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów wody ¶ciekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45000000-7 - Roboty budowlane

45420000-7 - Roboty w zakresie zak³adania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Czê¶æ 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Czê¶æ II: Przebudowa kot³owni wêglowej na gazowo-olejow± na ul. Hubala w Przysusze
1) Lokalizacja, stan prawny, stan istniej±cy: Teren inwestycji jest zlokalizowany na terenie gminy Przysucha, w miejscowo¶ci Przysucha, nr ewid. dz.: 4225/241 i 4379/17 obrêb Przysucha, nr 0001, jednostka ewidencyjna 142306_4 Przysucha miasto. Zadanie inwestycyjne nie zalicza siê do przedsiêwziêæ mog±cych potencjalnie znacz±co lub mog±cych znacz±co oddzia³ywaæ na ¶rodowisko. Obszar inwestycji nie znajduje siê na obszarze chronionym przyrodniczo w tym obszarze Natura 2000, oraz nie le¿y w strefie ochrony konserwatorskiej.
2) Roboty budowlane obejmuj± prace polegaj±ce na przebudowie kot³owni wêglowej na
kot³ownie gazowo-olejow± na ul. Hubala 27 w Przysusze wraz z budow± wêz³a ciep³owniczego w budynku kot³owni na ul. Hubala 19 w Przysusze a w szczególno¶ci:
- na ul. Hubala 27: demonta¿ instalacji elementów po kot³owni na wêgiel (ruroci±gi), demonta¿ instalacji elektrycznej, przebudowê instalacji wodoci±gowej, przebudowê instalacji kanalizacji sanitarnej, budowê instalacji kot³owni gazowej, budowê instalacji gazowej, budowê instalacji olejowej, przebudowê instalacji wentylacji, budowê kominów, budowê instalacji elektrycznej, budowê instalacji o¶wietlenia, wydzielenie pomieszczenia magazynu oleju, próby szczelno¶ci instalacji, rozruchy i pomiary
-na ul. Hubala 19: przebudowê instalacji wodoci±gowej, przebudowê instalacji kanalizacji sanitarnej, przebudowê instalacji kot³owni wêglowej, budowê instalacji wêz³a ciep³owniczego, przebudowê lub budowê instalacji elektrycznej w tym: rozdzielnice elektryczne, kable i przewody, instalacjê o¶wietlenia podstawowego, instalacjê o¶wietlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalacjê gniazd wtykowych ogólnych, osprzêt elektryczny, instalacjê ochrony od pora¿eñ, ochronê od przepiêæ, po³±czenia wyrównawcze, próby szczelno¶ci instalacji, rozruchy i pomiary
3)Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia, w tym: rozwi±zania konstrukcyjne, minimalne wymagania zamawiaj±cego dotycz±ce parametrów technicznych, technologicznych, rozwi±zañ materia³owych, wymagañ dotycz±cych wykonania i odbioru, okre¶laj± poni¿sze dokumenty:
a)Projekt zagospodarowania terenu budowa kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacj± gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni w Przysusze na ul. Hubala 27
b)Projekt architektoniczno–budowlany budowa kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacj± gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni w Przysusze na ul. Hubala 27
c)Projekt techniczny – bran¿a architektoniczno-budowlana budowa kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacj± gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni w Przysusze na ul. Hubala 27
d)Projekt techniczny – bran¿a sanitarna budowa kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacj± gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni w Przysusze na ul. Hubala 27
e)Projekt techniczny – bran¿a elektryczna budowa kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacj±
gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni w Przysusze na ul. Hubala 27
f) Projekt zagospodarowania terenu budowa wêz³a ciep³owniczego w budynku kot³owni w
Przysusze na ul. Hubala 19
g)Projekt techniczny – bran¿a sanitarna budowa wêz³a ciep³owniczego w budynku kot³owni w
Przysusze na ul. Hubala 19
h)Projekt techniczny – bran¿a elektryczna budowa wêz³a ciep³owniczego w budynku kot³owni
w Przysusze na ul. Hubala 19
i)Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (bran¿a architektoniczno-budowlana, bran¿a sanitarna, bran¿a elektryczna)
j)Zg³oszenie budowy lub innych robót budowlanych z dnia 25.06.2024r. wraz z za¶wiadczeniem o przyjêciu zg³oszenia i nie wniesieniu sprzeciwu odno¶nie zamiaru wykonywania robót budowlanych nie wymagaj±cych pozwolenia na budowê inwestycji Budowy kot³owni gazowo-olejowej wraz z instalacja gazu oraz magazynem oleju w budynku kot³owni na ul. Hubala 27 .
Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia okre¶la SWZ

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45331110-0 - Instalowanie kot³ów

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232140-5 - Roboty budowlane w zakresie lokalnych sieci grzewczych

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45232460-4 - Roboty sanitarne

45232440-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232411-6 - Roboty budowlane w zakresie ruroci±gów wody ¶ciekowej

45232150-8 - Roboty w zakresie ruroci±gów do przesy³u wody

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45000000-7 - Roboty budowlane

45442000-7 - Nak³adanie powierzchni kryj±cych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45450000-6 - Roboty budowlane wykoñczeniowe, pozosta³e

45431000-7 - K³adzenie p³ytek

45442100-8 - Roboty malarskie

45324000-4 - Roboty w zakresie ok³adziny tynkowej

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urz±dzeñ grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: dwa kryteria procentowo

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: okres udzielonej gwarancji

4.3.6.) Waga: 40,00

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Warunki dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej.
1) Posiadaj± niezbêdn± wiedzê i do¶wiadczenie – to znaczy w zakresie ka¿dej z czê¶ci zamówienia wyka¿±, ze w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie wykonali minimum jedn± robotê budowlan± w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. "Prawo budowlane" (t.j.: Dz. U. z 2024 r. poz. 725 z pó¼n. zm.) polegaj±c± na budowie, rozbudowie, przebudowie, lub remoncie kot³owni o warto¶ci robót brutto co najmniej 3 000 000,00 PLN i udokumentuj±, ¿e robota ta zosta³a wykonana w sposób nale¿yty.
2) Dysponuj± osobami zdolnymi do realizacji zamówienia - Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku w oparciu o wykaz osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy, i posiadaj± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami budowlanymi.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga sk³adania podmiotowych ¶rodków dowodowych potwierdzaj±cych brak podstaw do wykluczenia z udzia³u w postêpowaniu na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy wezwie wykonawcê, którego oferta zosta³a najwy¿ej oceniona, do z³o¿enia w wyznaczonym terminie, nie krótszym ni¿ 5 dni od dnia wezwania, podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie spe³niania warunków w postêpowaniu aktualnych na dzieñ z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych w zakresie:
1)Wykaz wykonanych robót budowlanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie. Wykaz nale¿y sporz±dziæ zgodnie ze wzorem za³±cznika nr 6 do SWZ. Do wykazu nale¿y do³±czyæ dokumenty potwierdzaj±ce, ¿e wykazane w za³±czonym wykazie roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie. Dokumentami tymi s±: referencje lub inne dokumenty. Je¿eli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ po¶wiadczenia wystawionego przez odbiorców na rzecz których realizowa³ us³ugi sk³ada o¶wiadczenie.
2) Wykazu osób, które bêd± uczestniczyæ w wykonywaniu zamówienia pe³ni±c funkcjê kierownika budowy/robót w specjalno¶ci instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodoci±gowych i kanalizacyjnych bez ograniczeñ w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane lub odpowiadaj±ce im wa¿ne uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów w zakresie wystarczaj±cym do kierowania robotami budowlanymi. Do sporz±dzenia wykazu kadry nale¿y wykorzystaæ za³±czony do SWZ wzór – Za³±cznika nr 5 i 5 a do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

Dokumenty sk³adane wraz z ofert±.
1) O¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Prawo zamówieñ publicznych o niepodleganiu wykluczeniu, oraz o¶wiadczenie o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu na dzieñ sk³adania ofert – Za³±cznik nr 3 i 3a (w przypadku polegania na zasobach podmiotu trzeciego) nale¿y z³o¿yæ w postaci dokumentu elektronicznego pod rygorem niewa¿no¶ci, podpisanego podpisem elektronicznym weryfikowalnym za pomoc± wa¿nego kwalifikowalnego certyfikatu lub równowa¿nego ¶rodka, spe³niaj±cego wymagania dla tego rodzaju podpisu.
2) W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, O¶wiadczenie, o którym mowa wy¿ej sk³ada ka¿dy wykonawca.
3) Zobowi±zanie innego podmiotu do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - w przypadku polegania wykonawcy na zdolno¶ciach lub sytuacji innych podmiotów w celu potwierdzenia spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu (nale¿y z³o¿yæ w postaci elektronicznej i opatruje kwalifikowanym podpisem elektronicznym, lub podpisem zaufanym lub osobistym) - Za³±cznik nr 4.
4) Pe³nomocnictwo (upowa¿nienie) osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli upowa¿nienie takie nie wynika wprost z odpisu z w³a¶ciwego rejestru wykonawcy, to do oferty nale¿y do³±czyæ dokument ustanawiaj±cy Pe³nomocnika. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia do oferty nale¿y do³±czyæ pe³nomocnictwo do reprezentowania wszystkich wykonawców ubiegaj±cych siê o zamówienie, ewentualnie umowê o wspó³dzia³aniu, z której bêdzie wynikaæ takie pe³nomocnictwo. Pe³nomocnik mo¿e byæ ustanowiony do reprezentowania wykonawców w postêpowaniu albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy.
5) Dowód wniesienia wadium, orygina³ w przypadku wnoszenia wadium w innej formie ni¿ pieni±dz.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

Zamawiaj±cy wymaga od wykonawców wniesienia wadium w wysoko¶ci dla:
Czê¶æ I: Przebudowa kot³owni wêglowej na gazowo-olejow± na ul. Chopina w
Przysusze: 47 000,00 PLN (s³ownie z³otych: czterdzie¶ci siedem tysiêcy z³otych)

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

Szczegó³owe warunki i zasady udzielania oraz rozliczania zaliczek zamawiaj±cy okre¶li³ w Za³±czniku nr 1 do Specyfikacji Warunków zamówienia.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ zmiany postanowieñ umowy w nastêpuj±cych przypadkach:
1) Zmiany do umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty s± mo¿liwe, gdy podczas wykonywania zamówienia pojawi³y siê okoliczno¶ci, których w trakcie sporz±dzania dokumentacji projektowej nie mo¿na by³o przewidzieæ i jednocze¶nie powoduj± one, ¿e wykonanie robót budowlanych zgodnie z za³±czon± do SWZ dokumentacj± projektow± lub specyfikacj± techniczn± wykonania i odbioru robót budowlanych stanowi³oby wadê w prawid³owym funkcjonowaniu obiektu.
2) Zmiany do umowy mog± dotyczyæ terminu wykonania zamówienia wy³±cznie w przypadkach, okre¶lonych w za³±czniku nr 1 w SWZ
3) Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ dokonania istotnej zmiany umowy w zakresie wynagrodzenia umownego w przypadkach okre¶lonych w w za³±czniku nr 1 w SWZ .

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-26 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem https://ezamówienia.gov.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-26 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-24

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.