Ogłoszenie z dnia 2024-07-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00367498/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa instalacji odnawialnego źródła energii w celu redukcji emisji CO2 na rzecz taniego ciepła w Ostrowie Wielkopolskim
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIASTO OSTRÓW WIELKOPOLSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855512
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Powstańców Wielkopolskich 18
1.5.2.) Miejscowość: Ostrów Wielkopolski
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-400
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@umostrow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://umostrow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c4976848-2a28-11ef-86d2-4e696a6d8c251.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa instalacji odnawialnego źródła energii w celu redukcji emisji CO2 na rzecz taniego ciepła w Ostrowie Wielkopolskim2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c4976848-2a28-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409241
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00041191/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.2.1 Budowa instalacji odnawialnego źródła energii
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00367498
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRM.RZP.271.15.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotowa inwestycja polega na budowie kotła na biomasę o mocy 6 MW wraz z pełną infrastrukturą towarzyszącą przy ul. Grunwaldzkiej 74 w Ostrowie Wielkopolskim. Celem projektu dla OZC S.A. jest wzrost zainstalowanej mocy cieplnej z odnawialnych źródeł energii o 6 MW
(w ilości 155 520,00 GJ/rok), likwidacja źródeł ciepła, w których spalany jest miał, co pozwoli zmniejszyć emisję CO2 o około 18 662,40 Mg/rok.
2. Zakres zamówienia obejmuje:
1) Przygotowanie projektu budowlanego.
2) Budowę budynku kotłowni biomasowej wraz z infrastrukturą techniczną dostosowaną do montażu kotła.
3) Zakup, dostawę i montaż kotła biomasowego o mocy 6 MW wraz z pełną infrastrukturą.
4) Uruchomienie kotła biomasowego.
5) Przekazanie Zamawiającemu Inwestycji do eksploatacji wraz z uzyskaniem pozwolenia na użytkowanie oraz wszystkimi niezbędnymi odbiorami.
6) Budowę przyłącza cieplnego do miejskiej sieci ciepłowniczej.
3. Przedmiot zamówienia opisują następujące dokumenty:
1) Program funkcjonalno-użytkowy na instalacji odnawialnego źródła energii w celu redukcji emisji CO2 na rzecz taniego ciepła w Ostrowie Wielkopolskim – załącznik nr 10,
2) Warunki przyłączenia do sieci ciepłowniczej – załącznik nr 11,
3) Warunki przyłączenia do sieci energetycznej – załącznik nr 12.
4. INNE WYMAGANIA I UWAGI.
1) Wykonawca w okresie realizacji umowy będzie ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż 20.000.000,00 zł.
2) Wykonawca będzie odpowiedzialny za wady przedmiotu umowy z tytułu rękojmi w okresie 3 lat, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
3) Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot umowy na okres 5 lat licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego, z zastrzeżeniem pkt 4.
4) Wykonawca udzieli zamawiającemu gwarancji na część technologiczną kotłowni biomasowej na okres nie krótszy niż 24 miesiące, licząc od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego.
UWAGA!
Okres gwarancji na część technologiczną kotłowni biomasowej jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
5) Wykonawca zapewni serwis gwarancyjny na część technologiczną kotłowni biomasowej. Wymagany czas reakcji na awarię/wadę wynosi maksymalnie 5 dni. Przez czas reakcji zamawiający rozumie chwilę, w której wykonawca przystąpi do usunięcia awarii/wady od momentu przyjęcia zgłoszenia o jej zaistnieniu od inwestora.
UWAGA!
Skrócenie czasu reakcji serwisu gwarancyjnego jest jednym z kryteriów oceny ofert w niniejszym postępowaniu.
6) Zamawiający wymaga od wykonawcy lub ewentualnego podwykonawcy, aby na podstawie stosunku pracy, o którym mowa w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, zatrudnione były osoby wykonujące:
a) prace budowlane polegające na wykonaniu robót rozbiórkowych, robót związanych z wykonaniem budynku i robotach wykończeniowych,
b) prace elektryczne w zakresie instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych polegające na wykonaniu instalacji elektrycznej oraz teletechnicznej,
c) prace sanitarne w zakresie instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych, grzewczych i wentylacyjnych polegające na wykonaniu instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, grzewczej i wentylacyjnej, z tym zastrzeżeniem, że jeżeli prace, o których mowa będą wykonywane przez podwykonawcę - osobę fizyczną prowadzącą indywidualną działalność gospodarczą, Zamawiający wyraża zgodę na odstąpienie od umowy o pracę dla takiej osoby fizycznej.
7) Nie dopuszcza się składania ofert częściowych. Inwestycja zlecona zostaje jako jedno zamówienie i nie można go podzielić m.in. ze względów technicznych, organizacyjnych, ekonomicznych oraz celowościowych. Jego podział mógłby skutkować poważną groźbą nieprawidłowej realizacji zamówienia poprzez pojawienie się nadmiernych trudności, nieprzewidzianego wzrostu kosztów oraz braku odpowiedniej koordynacji.
8) Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji lokalnej terenu, na którym będzie realizowany przedmiot zamówienia, w tym podlegającej modernizacji instalacji. Udział w wizji lokalnej nie jest obligatoryjny. Z uwagi na okoliczność, iż wizja będzie dokonywana na terenie działającego zakładu. Zamawiający – w celu zachowania porządku i bezpieczeństwa – wprowadza następujące zasady przeprowadzenia wizji lokalnej:
a) wizja lokalna planowana jest na dzień 20.06.2024 r. na godzinę 10:00 oraz na dzień 24.06.2024 r. na godzinę 10:00,
b) każdy z wykonawców planujących wziąć udział w wizji lokalnej zobowiązany jest do godziny 9.00 rano dnia, na który planowana jest wizja, przekazać Zamawiającemu na adres email: ozc@ozcsa.pl imiona i nazwiska osób uczestniczących w imieniu wykonawcy w wizji. UWAGA: osoby, których nazwiska nie zostaną wskazane Zamawiającemu nie zostaną przez ochronę zakładu wpuszczone na jego teren.
c) Zamawiający przewiduje, że ze strony każdego z zainteresowanych wykonawców udział w wizji lokalnej może wziąć maksymalnie 3 osoby.
d) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić osobom uczestniczącym w wizji lokalnej środki indywidualnej ochrony – odpowiednie obuwie, kamizelki odblaskowe, kaski. OZC S.A. nie gwarantuje zapewnienia takich środków osobom zainteresowanym udziałem w wizji. Brak odpowiedniego wyposażenia osoby chcącej uczestniczyć w wizji lokalnej, spowoduje odmowę wpuszczenia takiej osoby na teren zakładu.
e) na terenie zakładu OZC S.A. obowiązuje zakaz fotografowania, kręcenia filmów i utrwalania dźwięków. Fotografowanie instalacji jest możliwe tylko za zgodą i w obecności zamawiającego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45250000-4 - Roboty w zakresie instalowania, wydobycia produkcji oraz budowy obiektów budowlanych przemysłu naftowego i gazowniczego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45251000-1 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni i elektrociepłowni
45251200-3 - Roboty budowlane w zakresie ciepłowni
71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne
71300000-1 - Usługi inżynieryjne
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.INNE PRZETARGI Z OSTROWA WIELKOPOLSKIEGO
- "Świadczenie usług cateringowych w roku 2025 ".
- "Świadczenie na rzecz Gminy Ostrów Wielkopolski usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym, Gmina Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie"
- Usługa odbioru, transportu oraz zagospodarowania odpadów o kodzie 191212
- "Przygotowanie posiłków z dostawą do Dziennego Domu ,,Senior+" w Ostrowie Wielkopolskim przy ul. Limanowskiego 17
- Dostawa sprzętu i usług realizowanych w ramach projektu grantowego ,,Cyberbezpieczny Samorząd''
- Sukcesywne dostawy materiałów hydraulicznych na potrzeby funkcjonowania Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Ostrowie Wielkopolskim.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont elewacji w budynku nr 9 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 3 w Grudziądzu w trybie 'zaprojektuj i wybuduj" - 111/2024
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego przy zadaniu: Rozwój bazy sportowej w gminie Warka
- "Pełnienie funkcji inspektora nadzoru przyrodniczego nad przebudową dróg dojazdowych do pól na obiekcie scaleniowym "Eliaszuki i inne", odcinki 1, 2A, 2B Eliaszuki, 1A Mikłaszewo - 4 Zadania"
- "Budowa zbiornika retencyjnego wód opadowych i roztopowych w miejscowości Tarnawatka- Tartak"
- "Dostawa wraz z demontażem i montażem dźwigu osobowego (windy) do jednostki CUL w Poznaniu - Hotel Olimpia, ul. Taborowa 8, 60-790 Poznań"
- Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji dla zadania pn. Przebudowa ul. 1-go Maja w Bystrzycy Kłodzkiej.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.