Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334184/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola – numer postępowania: 33/ZP/22.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 01525964000184
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. "Solidarności" 90
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-003
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: wola.zzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola – numer postępowania: 33/ZP/22.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93d6a59b-2cf9-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409301
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00326836/11/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.7 Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334184/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 33/ZP/22
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 700000,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 621841,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usługi ochrony osób i mienia w obiektach administracyjnych Urzędu m.st. Warszawy Dzielnicy Wola w następujących lokalizacjach: al. „Solidarności” 90, ul. Syreny 18, Skwer Kardynała Wyszyńskiego 3, ul. Żelazna 99.
2) Wykaz obiektów, objętych stałą, bezpośrednią ochroną fizyczną :
al. „Solidarności” 90, ul. Żelazna 99, ul. Syreny 18 .
3) Lista obiektów, podlegających jedynie ochronie w sieci monitoringu – system sygnalizacji włamania i napadu bez objęcia stałą, bezpośrednią ochroną fizyczną:
a) ul. Syreny 18 – siedziba Wydziału Świadczeń dla Dzielnicy Wola - poza godzinami pracy Urzędu,
b) Skwer Kardynała Wyszyńskiego 3 – siedziba Zespołu Sportu i Rekreacji dla Dzielnicy Wola - całodobowo,
c) ul. Żelazna 99 – siedziba Urzędu Dzielnicy Wola - poza godzinami pracy Urzędu.
4) Zamawiający zastrzega obowiązek osobistego wykonania przez Wykonawcę części zamówienia dotyczącej usług ochrony osób i mienia, z wyłączeniem zadań określonych w umowie w zakresie działania Grupy Interwencyjnej. Zamawiający dopuszcza powierzenie podwykonawcy zadań określonych w umowie wyłącznie w zakresie działania Grupy Interwencyjnej.
W przypadku gdy Wykonawca zamierza powierzyć realizację usług w zakresie działania Grupy Interwencyjnej podwykonawcy, to zarówno Wykonawca jak i podwykonawca muszą posiadać aktualną koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług dotyczącym Grup Interwencyjnych.
Grupy Interwencyjne zobowiązane są przyjeżdżać do obiektów Zamawiającego na każdy sygnał alarmowy, wyemitowany przez pracowników ochrony obiektu, użytkowników obiektu lub system sygnalizacji napadu i włamania, w czasie nie dłuższym niż 15 minut od powiadomienia.
Czas reakcji Grupy Interwencyjnej stanowi kryterium oceny ofert – patrz Rozdział XIV SWZ.
5) Szczegółowy zakres, warunki i sposób wykonania przedmiotu zamówienia określają projektowane postanowienia umowy, zwane dalej także wzorem umowy, stanowiące załącznik nr 4 do SWZ, wraz z nw. załącznikami do wzoru umowy:
a) wykazem obiektów podlegających ochronie – zał. nr 1,
b) tabelą służby ochrony Urzędu – zał. nr 2,
c) instrukcją kontroli ruchu osobowo-materiałowego – zał. nr 3,
d) instrukcją alarmową – zał. nr 4,
e) instrukcją dotyczącą zasad gospodarki kluczami – zał. nr 5,
f) procedurą działania grupy interwencyjnej – zał. nr 6,
g) wzorem oświadczenia o wypłacie wynagrodzeń – zał. nr 8,
oraz wzór formularza cenowego, który stanowi załącznik nr 7 do SWZ.
6) Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu stosuje klauzulę społeczną na podstawie art. 95 ustawy Pzp. Zamawiający wymaga aby osoby realizujące przedmiot zamówienia i wykonujące czynności związane z ochroną fizyczną w obiektach Zamawiającego, były zatrudnione przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie stosunku pracy, zgodnie z ustawą z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (t.j. Dz.U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.). Szczegółowe wymagania dotyczące sposobu dokumentowania i weryfikacji zatrudnienia tych osób oraz uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli tego zatrudnienia oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań zawarte są we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
7) Informacja o podziale/braku podziału zamówienia na części.
Zamawiający dokonał podziału zamówienia związanego z usługami ochroniarskimi na części, z których każda stanowi przedmiot oddzielnego postępowania. Niniejsze postępowanie dotyczy jednej z ww. części zamówienia
8) Zgodnie z treścią § 8 ust. 5 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 5.000.000,00 zł (słownie: pięć milionów zł 00/100), przez cały okres trwania umowy w zakresie ochrony osób i mienia na jedno lub wszystkie zdarzenia.
9) Zamawiający informuje, że zamierza przeznaczyć na sfinansowanie udzielanego zamówienia kwotę brutto 764.864,68 zł.
10) Podwykonawcy: wszelkie regulacje i wymagania dotyczące podwykonawstwa, Zamawiający zawarł we wzorze umowy, stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ.
11) Zamawiający przewiduje, iż zamówienie będzie realizowane przez okres 10 miesięcy, licząc od dnia zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że umowa zacznie obowiązywać od godziny 12:00 w dniu jej rozpoczęcia nie wcześniej niż od dnia 29.09.2022 r.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 695427,60 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 740244,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 695427,60 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Agencja Ochrony MK sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Agencja Ochrony Kowalczyk Security sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272683091
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podwykonawstwo w zakresie działania grup interwencyjnych będzie realizowane przez Agencję Ochrony Kowalczyk sp. z o.o. oraz Seris Konsalnet Security sp. z o.o.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 695427,60 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa instrumentów muzycznych dla Państwowej Szkoły Muzycznej I stopnia nr 4 im. Karola Kurpińskiego w Warszawie
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych na potrzeby stołówki Szkoły Podstawowej nr 312 im. Ewy Szelburg - Zarembiny.
- Dostawa i montaż rolet do kwater internatowych w budynku przy ulicy Bohaterów Września 83 w Sieradzu
- Dostawa opału (koksu, węgla i drewna opałowego) do Międzynarodowego Centrum Rehabilitacji Instytutu Fizjologii i Patologii Słuchu w Łebie.
- Zakup wsparcia technicznego do serwerów i macierzy Fujitsu, stanowiących kluczową infrastrukturę serwerową IFPS, na której oparte są m.in. serwery domenowe, serwery pocztowe, system medyczny (....)
- Sprzątanie terenu zewnętrznego oraz stała pielęgnacja obszarów zielonych w parku przy Centrum Sztuki Współczesnej - Zamek Ujazdowski w okresie 12 miesięcy.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Ochrona i monitoring obiektów Centrum Rozwoju Lokalnego w Ostrowcu Świętokrzyskim
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony Terminalu Przeładunkowo-Składowego z obsługą portierni i obsługą parkingu niestrzeżonego dla samochodów ciężarowych na Terminalu przy ul. Radomskiej 23d w Elblągu
- Usługa konwojowania wartości pieniężnych z POK
- Ochrona osób i mienia Filmoteki Narodowej - Instytutu Audiowizualnego w Warszawie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.