eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LimanowaModernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B

1.5.2.) Miejscowość: Limanowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 183372-252

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/5b0297d0-9f8e-4c53-a655-8b4f62fd0520

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b493703a-296d-11ef-86d2-4e696a6d8c25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409640

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003573/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365567

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Mordarce zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową przy zachowaniu ciągłości pracy oczyszczalni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 7174048,48 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Męcinie zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową przy zachowaniu ciągłości pracy oczyszczalni.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach

45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych

45317000-2 - Inne instalacje elektryczne

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów

45232460-4 - Roboty sanitarne

4.5.5.) Wartość części: 7577189,49 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać instalację fotowoltaiczną w miejscowości Stara Wieś i Młynne, Gmina Limanowa służącej do zasilania oczyszczalni ścieków.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni

4.5.5.) Wartość części: 760625,34 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk kompletnych, nowych ciągników rolniczych wraz z wyposażeniem, kompatybilnym z zamawianymi ciągnikami, tj.: dwoma sztukami ładowaczy czołowych, dwoma sztukami pługów śnieżnych i dwoma sztukami posypywarek samozaładowczych oraz jedną sztuką przyczepy rolniczej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.

4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

16700000-2 - Ciągniki

34223000-6 - Przyczepy i naczepy

43250000-0 - Ładowarki czołowe

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34144440-4 - Piaskarki

4.5.5.) Wartość części: 818095,94 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś i Lipowe według opracowanej dokumentacji.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

4.5.5.) Wartość części: 7105914,47 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ofercie złożonej przez konsorcjum Przedsiębiorstwo Budowlano - Inżynieryjne "ADMA" Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów – Lider, ADMA" Zakład Remontowo - Budowlany Marian Adamczyk, ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów - Partner na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 10.332.000,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 7.000.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ofercie złożonej przez WIKAR Sp. z o.o. Łososina Dolna 108, 33-314 Łososina Dolna na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 11.144.033,65 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 7.000.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, że cena co najmniej jednego zadania (części postępowania) przekroczyła środki przeznaczone przez zamawiającego na to zadanie, Zamawiający informuje o unieważnieniu całego postępowania (SWZ rodział I pkt 11)

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ofercie złożonej przez STEKRO Sp. z o.o. Sp. K., Roztoka 138, 34-606 Łukowica na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 995.685,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 700.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W ofercie złożonej przez ERMONT Sp. z o.o. Męcina 360, 34-654 Męcina na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 5.904.000,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 5.500.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.