Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00365567/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-06-13
- 2024/BZP 00378100/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
- 2024/BZP 00378276/01 - Modyfikacja z dnia 2024-06-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LIMANOWA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892363
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Matki Boskiej Bolesnej 18 B
1.5.2.) Miejscowość: Limanowa
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-600
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki
1.5.7.) Numer telefonu: 183372-252
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gminalimanowa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gminalimanowa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.sidaspzp.pl/zamowienia/5b0297d0-9f8e-4c53-a655-8b4f62fd05201.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b493703a-296d-11ef-86d2-4e696a6d8c25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409640
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003573/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Modernizacja i rozbudowa systemu gospodarki komunalnej na terenie Gminy Limanowa
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00365567
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Mordarce zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową przy zachowaniu ciągłości pracy oczyszczalni.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 7174048,48 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać przebudowę i rozbudowę oczyszczalni ścieków w Męcinie zgodnie z zatwierdzonym projektem budowlanym, decyzją o pozwoleniu na budowę i dokumentacją projektową przy zachowaniu ciągłości pracy oczyszczalni.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych
45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania
45315000-8 - Instalowanie urządzeń elektrycznego ogrzewania i innego sprzętu elektrycznego w budynkach
45316000-5 - Instalowanie systemów oświetleniowych i sygnalizacyjnych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
45252000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy zakładów uzdatniania, oczyszczania oraz spalania odpadów
45232460-4 - Roboty sanitarne
4.5.5.) Wartość części: 7577189,49 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać instalację fotowoltaiczną w miejscowości Stara Wieś i Młynne, Gmina Limanowa służącej do zasilania oczyszczalni ścieków.4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45251100-2 - Roboty budowlane w zakresie budowy elektrowni
4.5.5.) Wartość części: 760625,34 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa dwóch sztuk kompletnych, nowych ciągników rolniczych wraz z wyposażeniem, kompatybilnym z zamawianymi ciągnikami, tj.: dwoma sztukami ładowaczy czołowych, dwoma sztukami pługów śnieżnych i dwoma sztukami posypywarek samozaładowczych oraz jedną sztuką przyczepy rolniczej zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia.4.5.3.) Główny kod CPV: 34143000-1 - Pojazdy do utrzymania dróg w okresie zimy
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
16700000-2 - Ciągniki
34223000-6 - Przyczepy i naczepy
43250000-0 - Ładowarki czołowe
43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe
34144440-4 - Piaskarki
4.5.5.) Wartość części: 818095,94 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Wykonawca w ramach realizacji przedmiotu zamówienia zobowiązany będzie wykonać budowę sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Stara Wieś i Lipowe według opracowanej dokumentacji.4.5.3.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 7105914,47 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ofercie złożonej przez konsorcjum Przedsiębiorstwo Budowlano - Inżynieryjne "ADMA" Sp. z o.o., ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów – Lider, ADMA" Zakład Remontowo - Budowlany Marian Adamczyk, ul. Tadeusza Kościuszki 64, 28-200 Staszów - Partner na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 10.332.000,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 7.000.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ofercie złożonej przez WIKAR Sp. z o.o. Łososina Dolna 108, 33-314 Łososina Dolna na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 11.144.033,65 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 7.000.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z tym, że cena co najmniej jednego zadania (części postępowania) przekroczyła środki przeznaczone przez zamawiającego na to zadanie, Zamawiający informuje o unieważnieniu całego postępowania (SWZ rodział I pkt 11)
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ofercie złożonej przez STEKRO Sp. z o.o. Sp. K., Roztoka 138, 34-606 Łukowica na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 995.685,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 700.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W ofercie złożonej przez ERMONT Sp. z o.o. Męcina 360, 34-654 Męcina na realizację przedmiotu zamówienia została zaproponowana całkowita cena brutto: 5.904.000,00 złotych.
Zamawiający przeznaczył na realizację zamówienia kwotę 5.500.000,00 złotych. W związku z tym,
że cena oferty najkorzystniejszej przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, Zamawiający postanowił o unieważnieniu postępowania.
INNE PRZETARGI Z LIMANOWEJ
- Dostawy artykułów spożywczych różnych
- "Zakup i dostawa fabrycznie nowego samochodu osobowego na potrzeby Starostwa Powiatowego w Limanowej".
- "Kompleksowe zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Powiatu Limanowskiego w sezonie zimowym 2024/2025 - w grupie dróg M"
- Opracowanie projektu planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego dla Miasta Limanowa
- Sprzątanie pomieszczeń i otoczenia budynków Sądu Rejonowego w Limanowej
- "Wykonanie i dostawa tablic rejestracyjnych dla Wydziału Komunikacji i Transportu Starostwa Powiatowego w Limanowej oraz oddziału zamiejscowego w Mszanie Dolnej w roku 2025"
więcej: przetargi w Limanowej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie" - III
- Remont lokalu zlokalizowanego przy ul. Armii Krajowej 29/5 w Goleniowie z przeznaczeniem na mieszkanie treningowe
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego wraz z miejscami postojowymi, ciągiem pieszo - jezdnym, oświetleniem oraz niezbędną infrastrukturą techniczną w m. Zielone Kamedulskie gm. Suwałki
- Wymiana podłoża i urządzeń terenowych stanowiących wyposażenie Placu Zabaw zlokalizowanego na terenie zewnętrznym Ogólnokształcącej Szkoły Muzycznej w Gdańsku przy ul. Gnilnej 3
- "Wykonanie robót ogólnobudowlanych dla budynków będących w zarządzie Nadleśnictwa Skwierzyna"
- Utwardzenie kostką betonową alejki na cmentarzu komunalnym nr 3 przy ul. Wileńskiej w Oleśnicy
więcej: Ciągniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.