Ogłoszenie z dnia 2022-10-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00348529/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00349606/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00369903/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób
niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA WOJCIESZÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 390767191
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Pocztowa 1
1.5.2.) Miejscowość: Wojcieszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-550
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.7.) Numer telefonu: 756666511
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: miasto@wojcieszow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://gminawojcieszow.bipgmina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://wojcieszow.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osóbniepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fe879ac6-3419-11ed-9171-f6b7c7d59353
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409703
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00005126/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.4 Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w Wojcieszowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00348529/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PU.271.IX-1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1.1. Przedmiotem zamówienia jest: Opracowanie dokumentacji technicznej (Etap I) oraz wykonanie robót budowlano –
montażowych (Etap II) w formule zaprojektuj i wybuduj dla zadania pn Zaprojektowanie i wykonanie szybu windowego oraz
dostawa i instalacja nowego dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych budynku SP ZOZ Przychodni Rejonowej w
Wojcieszowie, w systemie zaprojektuj i wybuduj z uwzględnieniem zapisów Programu Funkcjonalno-Użytkowego.
1. Wykonanie wielobranżowej dokumentacji projektowo-wykonawczej (architektury, konstrukcje, instalacje elektryczne itp.)
Instalacje elektryczne pod zainstalowanie dźwigu, wraz z elementami branży budowlanej i instalacyjnej, przeróbki
budowlane, schematy wentylacji windy i jej szybu, budowa szybu windowego .
2. Uzyskanie wymaganych prawem uzgodnień i pozwoleń
3. Wykonanie prac budowlanych polegających na wykonaniu szybu windy.
4. Wykonanie obudowy szybu.
5. Dobór dźwigu spełniającego wymagania zamówienia.
6. Dostawa nowego dźwigu osobowego wraz z urządzeniami towarzyszącymi.
7. Wykonanie prac budowlanych, wykuć zgodnie ze sporządzoną dokumentacją projektowo-wykonawczą i uzyskanymi
pozwoleniami.
8. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej wraz z odbiorem i uzyskaniem rejestracji nowego dźwigu w Urzędzie Dozoru
Technicznego zezwalającej na ich eksploatację.
9. Przeszkolenie personelu.
10. Udzielenie minimum 36 miesięcznej gwarancji na wykonane prace budowlane oraz na zainstalowane urządzenia licząc
od dnia protokołu odbioru końcowego.
11. W uprzednio ustalonym okresie Wykonawca przekaże uprawnienia Zamawiającemu na serwis zainstalowanych
urządzeń, w tym ich comiesięczną konserwację eksploatacyjną, zgodnie z wymogami Dokumentacji Techniczno – Ruchowej
(DTR) zamontowanych urządzeń dźwigowych i zaleceniami UDT przez dowolną firmę posiadająca stosowne uprawnienia.
12. Ponadto wykonawca musi uzyskać wszelkie uzgodnienia, odbiory i zezwolenia niezbędne do uzyskania pozwolenia na
użytkowanie w tym wykonać inwentaryzację powykonawczą.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45313100-5 - Instalowanie wind
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W związku z powyższym zgodnie z art. 255 ust.1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych,Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli nie złożono żadnego
wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo żadnej oferty
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa budynku GOZ o windę osobową z wiatrołapem w ramach projektu "Poprawa dostępności do usług społecznych i zdrowotnych poprzez rozbudowę budynku Gminnego Ośrodka Zdrowia w Końskowoli"
- Opracowanie dokumentacji projektowej na wykonanie kanalizacji wsi Zbożenna i ul. Kolejowej w Skrzyńsku
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej przebudowy ul. Tuwima w Ostrowie Wielkopolskim - dojście do szkoły Edukator
- Termomodernizacja budynku Urzędu Miejskiego w Golczewie wraz z poprawą dostępności architektonicznej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy ulicy Szymborskiej w Ostrowie Wielkopolskim
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla zadania: Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w obrębie skrzyżowania ul. Owocowej z ul. Dobroszycką
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.