eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KoniecpolRemont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Koniecpol

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397990

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Chrząstowska 6A

1.5.2.) Miejscowość: Koniecpol

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-230

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umig@koniecpol.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.koniecpol.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-58d05250-23f2-11ef-a500-1a0072d5d2bd

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Remont łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-58d05250-23f2-11ef-a500-1a0072d5d2bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409742

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00355681

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZP.271.18.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie łazienek męskich w budynku Szkoły Podstawowej nr 1 w Koniecpolu, ul. Mickiewicza 26, 42-230 Koniecpol na 3 kondygnacjach (parter, I i II piętro) wraz z remontem toalety dla nauczycieli zlokalizowanej na parterze budynku.
2. Zakres prac obejmuje:
1) Roboty budowlane:
- demontaż urządzeń sanitarnych, tj. umywalek, ustępów, pisuarów, podgrzewaczy wody;
- demontaż drzwi w toaletach;
- zerwanie posadzek z masy lastrykowej ~44 m2;
- rozebranie ścianki z bloczków lub płyt z betonu komórkowego gr. 15 cm - ~7,00 m2 ;
- wykucie z muru ościeżnic drewnianych - 2 szt.;
- zamurowanie otworów drzwiowych- 2 szt.;
- wykonanie sufitów podwieszonych (stelaż+ płyta g/k) ~44 m2;
- wykonanie izolacji na posadzkach;
- wykonanie posadzek i okładziny z płytek na posadzkach ~44 m2;
- wykonanie spadków do odpływów;
- wykonanie tynków i gładzi w pomieszczeniach
- okładziny ścian – płytki do wysokości 2 m pomieszczeń;
- malowanie ścian powyżej wysokości 2 m oraz sufitów;
- wyposażenie łazienek w przybory łazienkowe i armaturę, tj. umywalki (10 szt.), ustępy (7 szt.), pisuary (3 szt.), dozowniki mydła w płynie, podajniki na ręczniki papierowe, pojemniki na papier toaletowy (po 7 szt.), kosze łazienkowe, szczotki w.c., lustra (po 4 szt.);
- zakup i montaż drzwi w toaletach (7 szt. - drzwi wejściowe do pomieszczeń);
- kabiny sanitarne z laminatu wysokociśnieniowego (HPL) - 6 kabin;
- wymiana kratek wentylacyjnych (3 szt.);
- wymianę przewodów wentylacyjnych.
Podłączenie urządzeń sanitarnych zaprojektowano do jednego pionu kanalizacyjnego – PCV w łazience celem odpowietrzenia instalacji. Piony oraz podejścia pod urządzenia należy wykonać z rur kanalizacyjnych PCV kielichowych, łączonych na uszczelki. Odpowietrzenie i napowietrzenie kanalizacji rozwiązano poprzez rury wywiewne kanalizacyjne dachowe oraz zawory napowietrzające.
2) Instalację elektryczną:
- wymianę opraw oświetleniowych;
- zapewnienie oświetlenia awaryjnego;
- doposażenie tablic rozdzielczych;
- złącza kontrolne w przewodach wyrównawczych;
- puszki elektryczne z tworzywa sztucznego;
- instalacje elektryczne wewnętrzne;
- instalacja gniazd wtykowych;
- listwy elektroinstalacyjne z PCW;
- przewody kabelkowe;
- wykonanie pomiarów, testów instalacji elektrycznych;
- wykonanie podłączenia zasilania obiektu;
3) Instalację hydrauliczną:
- demontaż zaworów kątowych, zaworów przelotowych;
- wymianę rurociągu stalowego;
- demontaż zaworów czerpalnych;
- demontaż elektrycznych podgrzewaczy wody;
- demontaż grzejników żeliwnych;
- zakup i montaż instalacji hydraulicznych, tj. zaworów kątowych, zaworów czerpalnych, zaworów przelotowych;
- zakup i montaż elektrycznych podgrzewaczy wody;
- zakup i montaż baterii umywalkowych- 10 szt.;
- zakup i montaż zbiornika odpowietrzającego;
- zakup i montaż grzejników wraz z osprzętem;
- wymianę wpustów żeliwnych – 3 szt.
Uszczegółowienie opisu przedmiotu zamówienia zawierają projekty techniczne i Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, które stanowią załącznik nr 9 do SWZ.
UWAGA: Zamawiający dodatkowo zamieścił w załączniku nr 9 w celach pomocniczych, przedmiary robót. Przedmiary nie stanowią podstawy do obliczenia ceny oferty, którą należy podać w formie ryczałtu i obliczyć na podstawie projektów technicznych i opisu przedmiotu zamówienia zwartego w SWZ.
Zamawiający zaleca Wykonawcom dokonanie wizji lokalnej w celu zweryfikowania szczegółowo zakresu prac do wykonania. Wizja lokalna nie jest elementem koniecznym do prawidłowego złożenia oferty.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 147600,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385600,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 147600,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Szymon Falana - Usługi Remontowo - Budowlane "SZYMEX"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7721895580

7.3.4) Miejscowość: Sekursko 22

7.3.5) Kod pocztowy: 97-532

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 147600,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-08-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Zamawiający - Gmina Koniecpol przeprowadza postępowanie o udzielenie zamówienia w imieniu i na rzecz Zamawiającego:
Szkoła Podstawowa nr 1 im. Hetmana Stanisława Koniecpolskiego w Koniecpolu, ul. Mickiewicza 26, 42-230 Koniecpol, NIP: 9492155887, REGON: 000267921

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.