eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargModernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Dębno, Długopole, Dursztyn, Gronków, Knurów, Krempachy, Łopuszna, Nowa Biała, Obidowa, Ostrowsko, Lasek, Trute, Waksmund



Ogłoszenie z dnia 2022-10-26


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Dębno, Długopole, Dursztyn, Gronków, Knurów, Krempachy, Łopuszna, Nowa Biała, Obidowa, Ostrowsko, Lasek, Trute, Waksmund

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Nowy Targ

1.3.) Oddział zamawiającego: Gmina Nowy Targ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 491892570

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Bulwarowa 9

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@ugnowytarg.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugnowytarg.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/ug_nowytarg

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Dębno, Długopole, Dursztyn, Gronków, Knurów, Krempachy, Łopuszna, Nowa Biała, Obidowa, Ostrowsko, Lasek, Trute, Waksmund

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2f56fa2c-29d7-11ed-9171-f6b7c7d59353

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00409868

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00028454/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Dębno, Długopole, Dursztyn, Gronków, Knurów, Krempachy, Łopuszna, Nowa Biała, Obidowa, Ostrowsko, Lasek, Trute, Waksmund

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00330397/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GPI-ZPI.271.1.18.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Dębno, Dursztyn, Gronków, Łopuszna, Ostrowsko, Waksmund w zakresie: modernizacja 450mb odcinka drogi w miejscowości Dębno, modernizacja 245mb odcinka drogi ul Zielona w miejscowości Dursztyn, modernizacja 108mb odcinka drogi dojazdowej do Szkoły w miejscowości Dursztyn, modernizacja 250 mb odcinka drogi w miejscowości Gronków, modernizacja 355mb odcinka drogi w miejscowości Łopuszna, modernizacja 980mb odcinka drogi w miejscowości Ostrowsko, modernizacja 250mb odcinka drogi w miejscowości Waksmund.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

44132000-4 - Elementy przepustów

4.5.5.) Wartość części: 1707440,38 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Knurów, Krempachy, Nowa Biała w zakresie: modernizacja 1560mb odcinka drogi w miejscowości Knurów, modernizacja 542mb odcinka drogi w miejscowości Krempachy, modernizacja 655mb odcinka drogi w miejscowości Nowa Biała.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

4.5.5.) Wartość części: 1519921,21 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Modernizacja dróg gminnych w miejscowościach: Długopole, Obidowa, Lasek, Trute w zakresie: modernizacja 130mb odcinka drogi w miejscowości Długopole, modernizacja 325mb odcinka drogi w miejscowości Obidowa, modernizacja 230mb odcinka drogi w miejscowości Trute, modernizacja 330mb odcinka drogi w miejscowości Lasek, modernizacja 603mb odcinka drogi Obroczna.
Szczegóły zamówienia zawarte są w załącznikach do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233140-2 - Roboty drogowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

45233252-0 - Roboty w zakresie nawierzchni ulic

44132000-4 - Elementy przepustów

4.5.5.) Wartość części: 851472,37 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1848529,42 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2686964,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1848529,42 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY-INWEST SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452216424

7.3.3) Ulica: UL. BOCIANA 22 A

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1848529,42 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W związku z tym, iż oferta z najniższą ceną w części 2 przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, postępowanie o udzielenie zamówienia zostaje unieważnione w części 2.
Kwota, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2 wynosi: 1 700 000,00 zł brutto (słownie: jeden milion siedemset tysięcy 00/100 złotych brutto), natomiast oferta z najniższą ceną nr 4: T FHU MASTELIX TOMASZ MASTELA, KRZECZÓW 190, 32-433 LUBIEŃ wynosi 1 728 192,74 zł brutto i znacząco przekracza kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia w części 2.
Zamawiający nie ma możliwości zwiększenia kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1064713,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1593544,87 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1064713,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: TATRY-INWEST SP. Z O.O. SP.K.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9452216424

7.3.3) Ulica: UL. BOCIANA 22 A

7.3.4) Miejscowość: KRAKÓW

7.3.5) Kod pocztowy: 31-231

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-18

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1064713,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 50 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.