Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00345671/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-29
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS „Administrator” Sp. z o.o.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: RADOMSKIE TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "ADMINISTRATOR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 670704475
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ludwika Waryńskiego 16A
1.5.2.) Miejscowość: Radom
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@rtbs.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.rtbs.eu/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9333661.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Towarzystwo Budownictwa Społecznego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługa sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS „Administrator” Sp. z o.o.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c103e431-1dad-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409868
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00345671
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PI-P.271.2.P.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 528046,80 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest: świadczenie usługi sprzątania na nieruchomościach stanowiących własność RTBS „Administrator” Sp. z o.o. w Radomiu.
2. Zakres prac realizowanych w ramach zamówienia:
2.1. Usługa sprzątania powierzchni wewnętrznej (części wspólnych) w budynkach mieszkalnych i powierzchni zewnętrznych (utwardzonej, terenów zielonych) obejmuje:
2.1.1. Utrzymanie czystości i porządku w częściach wspólnych budynków.
2.1.2. Sprzątanie na powierzchniach zewnętrznych.
2.1.3. Koszenie trawy terenów zewnętrznych.
2.1.4. Pielęgnacja drzew, krzewów i żywopłotów.
2.1.5. W okresie zimowym odśnieżanie ciągów pieszych, jezdnych i miejsc postojowych.
2.1.6. Wymiana piachu w piaskownicach i na placach zabaw w kwietniu 2025 r. i w uzgodnieniu z Wydziałem Zarządzania Zasobami Własnymi Zamawiającego w ilości i miejscu określonym w Załączniku Nr 1 do SWZ.
2.1.7. Zabezpieczenie odpowiedniej ilości piachu, do posypywania ciągów pieszych w okresie zimowym.
2.1.8. Wywieszanie obwieszczeń i zawiadomień w budynkach mieszkalnych, oraz zdejmowanie obwieszczeń i zawiadomień po upływie okresu, na który zostały wywieszone, a także usuwanie napisów, rysunków, ogłoszeń, plakatów, afiszy itp. wywieszonych bez zgody Zamawiającego.
2.1.9. Wywieszanie i zdejmowanie flag na budynkach mieszkalnych z okazji świąt państwowych i uroczystości, w tym też lokalnych na okres wskazany przez Wydział Zarządzania Zasobami Własnymi Zamawiającego.
2.2. Wykonawca każdorazowo przed rozpoczęciem koszenia zobowiązany jest do rozpoznania warunków lokalnych, zastosowania odpowiedniego sprzętu i metody koszenia (teren płaski, skarpa, rów), odpowiednich zabezpieczeń w pobliżu urządzeń energetycznych, gazowych, telekomunikacyjnych, parkowanych pojazdów, możliwości przebywania osób oraz istniejących zagrożeń i istniejących nasadzeń, roślinności (drzew, krzewów i innych roślin ozdobnych). Po zakończeniu koszenia wysokość trawy powinna wynosić ok. 5 cm. W przypadku uszkodzenia, zniszczenia lub obumarcia roślinności, a spowodowanego przez koszącego, Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wyrządzone szkody oraz możliwe z tym związane koszty. Zwracać należy szczególną uwagę by nie uszkadzać kory na pniach drzew.
2.3. Wykonując przedmiot umowy Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania Ustawy z dnia 16 kwietnia 2004 r. o ochronie przyrody.
2.4. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia oraz wymagania jakościowe dot. wykonanie usługi określone są we wzorze Umowy, który jest dołączony do SWZ i stanowi jej integralną część.
2.5. Wykaz nieruchomości, na których będzie świadczona usługa wraz z powierzchnią określony jest w Załączniku Nr 1 do SWZ.
UWAGA: Zamawiający zwraca uwagę na wąskie, ograniczone krawężnikami i chodnikami dojazdy dla pojazdów, miejscami wąskie uliczki o szerokości do 3 m.
3. Prawo opcji
3.1. Zamawiający przewiduje możliwość skorzystania z prawa opcji zgodnie z art. 441 ustawy Pzp.
3.2. Warunki skorzystania z prawa opcji zostały opisane w § 1 ust. 3 wzoru Umowy, stanowiącej Załącznik nr 11 do SWZ.
4. Zamawiający zastrzega, aby Wykonawca na etapie ubiegania się o udzielenie zamówienia jak również podczas jego realizacji nie zatrudniał i nie współpracował z pracownikami Zamawiającego w sposób, w którym zachodziłoby podejrzenie o naruszenie ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji.
5. Wymagania jakościowe i sprzętowe stawiane Wykonawcy dotyczące realizacji usługi określone są w § 2 wzoru Umowy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90910000-9 - Usługi sprzątania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90914000-7 - Usługi sprzątania parkingów
90620000-9 - Usługi odśnieżania
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
77314100-5 - Usługi w zakresie trawników
77342000-9 - Przycinanie żywopłotów
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 447127,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1687495,08 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 447127,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANTOS Piotr Stępień
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9482347473
7.3.4) Miejscowość: Lesiów 27a
7.3.5) Kod pocztowy: 26-631
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 447127,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w I półroczu 2025 roku.
- Usługa ochrony fizycznej mieszkańców obiektu i mienia oraz monitoringu systemu alarmowego obiektów Domu Pomocy Społecznej Weterana Walki i Pracy w Radomiu, ul. Wyścigowa 16 w 2025 roku.
- "Zakup i sukcesywna dostawa żywności na potrzeby Bursy Szkolnej nr 1 w Radomiu" zadanie podzielone na dwie części: część I - mięso wędliny część II - nabiał
- Świadczenie usługi cateringowej dla 30 uczestników Dziennego Domu Pomocy, przy ul. Wyścigowej 16 26 - 600 Radom w 2025 roku.
- Dostawa sprzętu komputerowego dla Uniwersytetu Radomskiego im. Kazimierza Pułaskiego.
- "Sukcesywna dostawa owoców i warzyw wraz z transportem dla domów pomocy społecznej w Radomiu w okresie od dnia 01.01.2025 roku do dnia 30.06.2025 roku".
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa sprzątania w budynku Centrum Dydaktyczno-Badawczego Nanotechnologii przy al. Piastów 45 w Szczecinie
- Świadczenie usługi ochrony obiektów i mienia oraz utrzymania czystości na terenie Szkoły Policealnej im. prof. Zbigniewa Religi w Olsztynie
- SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ SZKOLNO-BIUROWYCH W OBIEKTACH ZESPOŁU SZKOLNO-PRZEDSZKOLNEGO NR 1 W BRODNICY W 2025r.
- Usługi kompleksowego sprzątania Zespołu Szkolno - Przedszkolnego w Krzeptowie
- Świadczenie usług sprzątania otoczenia oraz wybranych pomieszczeń części oddziałów Narodowego Muzeum Morskiego w Gdańsku
- Bieżące, kompleksowe sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń w budynkach biurowych na terenie Centralnej Oczyszczalni Ścieków przy ul. Srebrnej 172/188 w Częstochowie w latach 2025 i 2026
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.