eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StężycaPoprawa jakości życia mieszkańców poprzez rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Brzeziny oraz budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nadwiślanka



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Brzeziny oraz budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nadwiślanka

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Stężyca

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Senatorski 1

1.5.2.) Miejscowość: Stężyca

1.5.3.) Kod pocztowy: 08-540

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818663036

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@stezyca.eurzad.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugstezyca.bip.lubelskie.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Brzeziny oraz budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nadwiślanka

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f11a11e-2e39-11ef-b373-0e435a8a43bc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00054972/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Poprawa jakości życia mieszkańców poprzez rozbudowę sieci wodociągowej w miejscowości Brzeziny oraz budowę sieci kanalizacyjnej w miejscowości Nadwiślanka

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f11a11e-2e39-11ef-b373-0e435a8a43bc

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
W szczególnych, uzasadnionych przypadkach - np. awaria portalu e-Zamówienia, przerwa techniczna uniemożliwiająca dostęp do platformy itd, możliwe jest złożenie dokumentów na skrzynkę ePuap Zamawiającego.
W takich sytuacjach przy próbie komunikacji należy telefonicznie powiadomić Zamawiającego (tel. 81 86 63 036) o sytuacji, celem weryfikacji (potwierdzenia) faktu awarii portalu e-Zamówienia.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
2) Komunikacja w postępowaniu, z wyłączeniem składania ofert/wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umożliwiają również dołączenie załącznika do przesyłanej wiadomości (przycisk „dodaj załącznik”).
3) Możliwość korzystania w postępowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pełnym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-Zamówienia oraz zalogowania się na Platformie e-Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji” służących do zadawania pytań dotyczących treści dokumentów zamówienia wystarczające jest posiadanie tzw. konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
4) Wszystkie wysłane i odebrane w postępowaniu przez wykonawcę wiadomości widoczne są po zalogowaniu w podglądzie postępowania w zakładce „Komunikacja”.
5) Maksymalny rozmiar plików przesyłanych za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB (wielkość ta dotyczy plików przesyłanych jako załączniki do jednego formularza).
6) Minimalne wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia.
7) W przypadku problemów technicznych i awarii związanych z funkcjonowaniem Platformy e-Zamówienia użytkownicy mogą skorzystać ze wsparcia technicznego. Wszelkie informacje można znaleźć na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl w zakładce „Zgłoś problem”.
8) Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem zakładki „Oferty/wnioski”, widocznej w podglądzie postępowania po zalogowaniu się na konto Wykonawcy. Po wybraniu przycisku „Złóż ofertę” system prezentuje okno składania oferty umożliwiające przekazanie dokumentów elektronicznych, w którym znajdują się dwa pola drag&drop („przeciągnij” i „upuść”) służące do dodawania plików.
9) Wykonawca dodaje wybrany z dysku i uprzednio podpisany „Formularz oferty” w pierwszym polu („Wypełniony formularz oferty”). W kolejnym polu („Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”) wykonawca dodaje pozostałe pliki stanowiące ofertę lub składane wraz z ofertą (w szczególności oświadczenie składane na podstawie art. 125 ust. 1 uPzp, stosowne pełnomocnictwa, zobowiązanie podmiotu trzeciego przedmiotowe środki dowodowe).
10) Formularz ofertowy oraz pozostałe dokumenty i oświadczenia podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Rekomendowanym wariantem podpisu jest typ wewnętrzny. Podpis formularza ofertowego wariantem podpisu w typie zewnętrznym również jest możliwy, tylko w tym przypadku, powstały oddzielny plik podpisu dla tego formularza należy załączyć w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę”.
11) Zamawiający dopuszcza również możliwość składania dokumentów elektronicznych za pomocą poczty elektronicznej, na wskazany w pkt. 2 adres elektroniczny. Sposób sporządzenia dokumentów elektronicznych musi być zgody z wymaganiami określonymi w rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporządzania i przekazywania informacji oraz wymagań technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz środków komunikacji elektronicznej w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zgodnie z treścią art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie
swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE
L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej: „RODO”, a także art. 8a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, dalej:
„ustawa PZP”, niniejszym informujemy, że:
1.Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Wójt Gminy Stężyca, adres: Urząd Gminy w Stężycy, Plac Senatorski 1, 08-
540 Stężyca.
2.Nadzór nad prawidłowym przetwarzaniem danych osobowych sprawuje wyznaczony dla Administratora Inspektor Ochrony
Danych, Pan Paweł Kamola, z którym kontakt możliwy jest za pomocą poczty e-mail: iod@stezyca.eurzad.eu .
3.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu związanym z
postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
4.Odbiorcami danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie
dokumentacja postępowania w oparciu o art. 8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy PZP.
5.Dane osobowe przekazane przez Wykonawcę będą przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy PZP, przez okres trwania
zawartej umowy oraz w okresie przechowywania dokumentacji ustalonym zgodnie z odrębnymi przepisami.
6.Obowiązek podania przez Wykonawcę danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym
określonym w przepisach ustawy PZP, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego. Konsekwencje
niepodania określonej kategorii danych wynikają z ustawy PZP.
7.W odniesieniu do danych osobowych przekazanych przez Wykonawcę decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, a także nie będą podlegały profilowaniu, stosownie do treści art. 22 RODO.
8.Wykonawca jak i osoby, których dane Wykonawca przekazał w ramach obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO
posiadają:
a) prawo dostępu do danych osobowych ich dotyczących (art. 15 RODO), z zastrzeżeniem ograniczenia wynikającego z art. 8a ust.
2 oraz art. 97 ust. 1a ustawy PZP, tj.: w sytuacji, gdy wykonanie obowiązków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 RODO wymagałoby niewspółmiernie dużego wysiłku. Zamawiający może wówczas żądać od osoby, której dane dotyczą, wskazania dodatkowych informacji mających na celu sprecyzowanie żądania, w szczególności podania nazwy lub daty postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu,
b)prawo do sprostowania danych osobowych ich dotyczących (art. 16 RODO),
c)prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych (art.18 RODO) z zastrzeżeniem przypadku, o
którym mowa w art. 8a ust. 4 ustawy PZP – wystąpienie z żądaniem, o którym mowa w art. 18 RODO nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakończenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu.
d)prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, gdy uzna Pani/Pan, że przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.
9. Pani/Pana dane osobowe nie będą przekazane poza Europejski Obszar Gospodarczy lub organizacji międzynarodowej.
10.Zakres przetwarzanych danych osobowych wynika bezpośrednio z charakteru i rodzaju prowadzonego postępowania o
udzielenie zamówienia publicznego.
11.Informujemy również, że Administrator dokłada wszelkich starań, aby zapewnić niezbędne środki fizycznej, technicznej i organizacyjnej ochrony danych osobowych przed ich przypadkowym, lub umyślnym zniszczeniem, przypadkową utratą, zmianą, nieuprawnionym ujawnieniem, wykorzystaniem czy dostępem, zgodnie ze wszystkimi obowiązującymi przepisami prawa

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GPIOS.0271.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem przedsięwzięcia jest rozbudowa sieci wodociągowej i kanalizacyjnej na terenie Gminy Stężyca celem której jest zapewnienie dostawy wody dla mieszkańców sołectwa Brzeziny oraz odbioru nieczystości płynnych od mieszkańców wsi Nadwiślanka. Projekt wodociągowy zakłada wykonanie wpięcia do istniejących już sieci wodociągowych zasilanych z ujęcia stacji wodociągowej w miejsc. Brzeziny. Rozbudowa sieci wodociągowej zapewni jakość wody pitnej zgodną ze standardami Unii Europejskiej. Budowa sieci kanalizacyjnej polegać będzie na wykonaniu sieci głównej, wykonaniu przyłączy do posesji (studnie), budowie przepompowni ścieków wraz z niezbędnym osprzętem i uzbrojeniem m.in. do monitorowania i sterowania pracą pompowni, wykonaniu przyłączy energetycznych. Efektem budowy sieci kanalizacyjnej będzie poprawa jakości życia mieszkańców, poprawa stanu środowiska na terenie Gminy Stężyca a także zintegrowany system odbierania ścieków.

Zadanie nr 1 - Budowa sieci wodociągowej w m. Brzeziny, gm. Stężyca

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej w m. Brzeziny, któ-ra
zapewni dostawę wody na cele socjalno-bytowe dla działek przyległych lub zlokalizowanych w najbliższym rejonie osi projektowanego wodociągu w m. Brzeziny, gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą (nowowybudowaną) sieć wodociągową dn160PE 100 RC na dz. nr ew. 1368 obręb 1 Brzeziny, stanowiącej działkę drogi gminnej i biegnie dalej po działkach prywatnych aż do działki nr ew. 635 i dalej 609 obręb 1 Brzeziny stanowiących własność Gminy Stężyca, a ponadto od głównej trasy sieci wodocią-gowej odchodzą dwie odnogi do skupisk zabudowy mieszkaniowej i zagrodowej okolicznych posesji. Wodociąg zaprojektowano na długości łącznej L = 1628,30 m. Na usytuowanie sieci wodociągowej na działkach prywatnych Inwestor uzyskał stosowne zgody.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) budowę głównej trasy sieci wodociągowej na odc. W1-W11 o długości L=946,90 m średni-cy dn160x9,5 mm PE100RC SDR 17, z włączeniem w istniejącą sieć dn160PE100 RC na trójnik
z zasuwami zakończoną kołnierzem ślepym DN150 i hydrantem ppoż.;
b) budowę odnogi od trasy sieci wodociągowej na odc. W3-W3.3 o długości L=257,50 m średnicy dn160x9,5 mm PE100RC SDR 17, z włączeniem w projektowaną trasę główną sieci dn160PE100 RC na trójnik z zasuwami zakończoną kołnierzem ślepym DN150 i hy-drantem ppoż.;
c) budowę odnogi od trasy sieci wodociągowej na odc. W9-W9.4 o długości L=423,90 m średnicy dn160x9,5 mm PE100RC SDR 17, z włączeniem w projektowaną trasę główną sieci dn160PE100 RC na trójnik z zasuwami zakończoną kołnierzem ślepym DN150 i hy-drantem ppoż.;
d) budowę rur osłonowych pod istniejącymi drogami, rowami i innymi przeszkodami z rur dn 250x14,8 mm PEHD SDR17 metodą przewiertu sterowanego lub przecisku;
e) budowę 12 hydrantów nadziemnych DN80 z żeliwa sferoidalnego na odejściach żeliwnych DN80 mm;
f) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i elektroenergetycznej w skrzyżo-waniach z proj. siecią wodociągową;
g) usunięcie zarośli oraz zabezpieczenie drzew na czas budowy.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.

Zadanie nr 2 - Budowa sieci wodociągowej w m. Nowa Rokitnia, gm. Stężyca

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci wodociągowej w m. Nowa Rokit-nia, która
zapewni dostawę wody na cele socjalno-bytowe dla działek przyległych do drogi powiatowej Nr 1403L w m. Nowa Rokitnia), gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Projektowana sieć wodociągowa rozpoczyna się wpięciem w istniejącą sieć wodociągową w150 na dz. nr ew. 264/6 obręb 8 Nowa Rokitnia, stanowiącej działkę prywatną i biegnie dalej po działkach prywatnych usytuowanych wzdłuż drogi powiatowej Nr 1403L, aż do działki nr ew. 281 obręb 8 Nowa Rokitnia stanowiącej pas drogi gminnej nr 102925L, na odcinku długości łącznej L = 663,20 m. Na usytuowanie sieci wodociągowej na działkach prywatnych Inwestor uzyskał stosowne zgody.
Zakres zamierzenia budowlanego obejmuje:
a) budowę głównej trasy sieci wodociągowej na odc. W1-W5 o długości L=663,20 m średnicy dn160x9,5 mm PE100RC SDR 17, z włączeniem w ist-niejącą sieć w150 na trójnik z zasuwami zakończoną kołnierzem ślepym DN150 i hydrantem ppoż.;
b) budowę rur osłonowych pod istniejącymi drogami, dojazdami, rowami i innymi przeszko-dami z rur dn 250x14,8 mm PEHD SDR17 metodą przewiertu sterowanego lub przecisku;
c) budowę 5 hydrantów nadziemnych DN80 z żeliwa sferoidalnego na odejściach żeliwnych DN80 mm;
d) rozbiórkę odcinka istniejącej sieci wodociągowej w150 i jednego hydrantu ppoż. nadziem-nego;
e) zabezpieczenie istniejącej infrastruktury teletechnicznej i elektroenergetycznej w skrzyżo-waniach z proj. siecią wodociągową;
f) usunięcie 3 drzew i zarośli oraz zabezpieczenie drzew na czas budowy.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.

Zadanie nr 3 – Budowa kanalizacji sanitarnej w m. Nadwilanka, gm. Stężyca

Przedmiotem zamierzenia budowlanego jest budowa sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjno – tłocznej wraz z odgałęzieniami bocznymi do przyłączy, a także przepompowniami sieciowymi oraz włączenie tej kanalizacji do miejskiego systemu ścieków m. Dęblin. Projektowana sieć kanalizacji sanitarnej zapewni odbiór ścieków komunalnych z działek przyległych lub zlokalizowanych w rejonie dróg gminnych i we-wnętrznych w m. Nadwiślanka, gm. Stężyca, pow. rycki, woj. lubelskie.
Sieć ks składa się z następujących elementów:
• rurociągi przesyłowe (główne) kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej;
• rurociągi tłoczne kanalizacji sanitarnej;
• rurociągi odgałęzień bocznych do przyłączy kanalizacji sanitarnej (odcinki od kanału głównego do miejsca włączenia w pobliżu istniejącego przyłącza do budynku, bezodpływowego osadnika gnilnego, przydomowej oczyszczalni ścieków lub w pobliżu budynku, zakończone studzienką lub korkiem);
• przepompownie sieciowe;
rury ochronne (osłonowe) wykonane metodą przecisku lub przewiertu;
• studnie rewizyjne, połączeniowe i kaskadowe (spadowe) kanalizacji sanitarnej z polimerobetonu lub tworzyw sztucznych;
• studnie rozprężne z tworzyw sztucznych;
• studnie zasuw z kręgów żelbetowych;
• ogrodzenie przepompowni ścieków.
Sieć zaprojektowano w kierunku najniżej położonych miejsc, umożliwiających zlokalizowanie prze-pompowni ścieków. Z pompowni ścieki będą tłoczone do studni rozprężnych, skąd dalej spływać będą grawi-tacyjnie, a następnie kanałem tłocznym do istniejącego kanału tłocznego w m. Nadwiślanka przy drodze wo-jewódzkiej nr 801, a docelowo do istniejącego układu sieci kanalizacji sanitarnej gminy i miasta Dęblin. Pro-jektowana kanalizacja sanitarna wymaga przejścia pod torem wojskowej bocznicy kolejowej nr 233.
W zakresie inwestycji występują obiekty budowlane o następujących kategoriach:
- sieci i urządzenia uzbrojenia terenu – kategoria XXVI.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45233000-9 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-04-30

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Cena (C) (60%) i Długość okresu gwarancji jakości na wykonane roboty budowlane oraz dostarczone i wbudowane materiały (G) (40%)

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Długość okresu gwarancji

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1) Wykonawca winien wykazać, że wykonał należycie nie wcześniej niż
w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert,
a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie:
co najmniej dwie roboty budowlane, która polegające na:
-wykonaniu sieci wodociągowej z rur PE o średnicy co najmniej
Dn 110mm o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł oraz
-wykonaniu sieci kanalizacyjnej grawitacyjnej z rur PVC lub PP o wartości nie mniejszej niż 1 000 000 zł.
W/w roboty budowlane mogą być wykonane w ramach jednej roboty budowlanej lub w ramach max. Dwóch robót budowlanych – jedna z nich dot. będzie sieci wodociągowej, druga dot. będzie sieci kanalizacji grawitacyjnej.
2) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy dysponują lub będą dysponować w okresie wykonywania zamówienia
i skierują do jego realizacji zamówienia co najmniej 1 osobowy zespół składający się z Kierownika Budowy, który musi posiadać co najmniej 5 lat doświadczenia (licząc do dnia składania ofert) pełniąc funkcję kierownika budowy przy realizacji budowy lub przebudowy lub modernizacji sieci wodociągowej lub kanalizacji sanitarnej oraz musi posiadać uprawnienia budowalne bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji u rządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych uprawniające do kierowania robotami budowlanymi wydane na podstawie obecnie obowiązujących przepisów praca (lub uprawnienia w zakresie sieci i instalacji wodociągowych i kanalizacyjnych wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów, wystarczające do realizacji przedmiotu zamówienia w zakresie pełnienia funkcji Kierownika Budowy, kierowania robotami budowlanymi) jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a)wykazu robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat przed terminem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy –w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane (sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 7 do SWZ), oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje
bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest wstanie uzyskać tych dokumentów –inne odpowiednie dokumenty – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 1) SWZ,
b) wykazu osób, skierowanych przez Wykonawcę do realizacji zamówienia
publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu
wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami sporządzonego zgodnie z Załącznikiem Nr 8 do SWZ – w odniesieniu do warunku określonego w pkt. 6.1.4. ppkt. 2) SWZ

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

-Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu
-Oświadczenie wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – jeżeli dotyczy
-Wykaz robót budowlanych.
-Wykaz osób

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

W przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie,
z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub usługi wykonają poszczególni Wykonawcy. W przypadku gdy ofertę składa spółka cywilna, a pełen zakres prac wykonają wspólnicy wspólnie w ramach umowy spółki oświadczenie powinno potwierdzać ten fakt. Oświadczenie należy złożyć wg wymogów załącznika nr 6 do SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wybrany Wykonawca jest zobowiązany do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych we Wzorze Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
2. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści wybranej oferty w zakresie uregulowanym w art. 454-455 PZP oraz wskazanym w projekcie Umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 SWZ.
3. Zmiana umowy wymaga dla swej ważności, pod rygorem nieważności, zachowania formy pisemnej.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-07-29 09:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-29 09:05

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE

Wykonawca jest związany ofertą przez okres 30 dni od dnia upływu terminu składania ofert, tj. do 28.08.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.