eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ObryteZakup wyposażenia do nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia do nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA OBRYTE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 550668137

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Obryte 185

1.5.2.) Miejscowość: Obryte

1.5.3.) Kod pocztowy: 07-215

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ugobryte@obryte.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.obryte.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://obryte.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia do nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d61fcda-1692-11ef-9381-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00409953

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00071148/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia do nowego średniego samochodu ratowniczo–gaśniczego jednostki OSP Obryte

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

2. Zakup wyposażenia nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte dofinansowany jest w ramach umowy nr FEMA.02.04-IP.01-002D/23-00 w ramach Priorytetu II: „Funduszu Europejskie na zielony rozwój Mazowsza”, Działania 2.4: „Dostosowanie do zmian klimatu” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00331020

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IZ.271.ZP.5.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest „Zakup wyposażenia no nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte”.
2. Zakup wyposażenia nowego średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego jednostki OSP Obryte dofinansowany jest w ramach umowy nr FEMA.02.04-IP.01-002D/23-00 w ramach Priorytetu II: „Funduszu Europejskie na zielony rozwój Mazowsza”, Działania 2.4: „Dostosowanie do zmian klimatu” programu Fundusze Europejskie dla Mazowsza 2021-2027.
3. Zakres wyposażenia opracowany został na podstawie dokumentu „Standardu wyposażenia średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego dla jednostek OSP włączonych do systemu KSRG” zatwierdzonego przez Komendanta Głównego PSP.
4. Zamawiający informuje, że dostarczone wyposażenie stanowić będzie integralną część średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego, który dostarczony będzie na podstawie odrębnego postępowania zakupowego.
5. Wyposażenie należy dostarczyć do Wykonawcy/Dostawcy średniego samochodu ratowniczo-gaśniczego mającego siedzibę na terenie Polski – dokładny adres dostawy zostanie udostępniony Wykonawcy po zawarciu umowy.
6. Szczegółowy zakres wyposażenia zawarty został w załączniku nr 8 do SWZ – OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA.
7. Wspólny Słownik Zamówień CPV:
351100008 – Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa
8. Zamawiający informuje, że złożenie oferty nie musi być poprzedzone odbyciem wizji lokalnej.
9. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych, nie dopuszcza składania ofert wariantowych, nie zamierza zawrzeć umowy ramowej, nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej, a także nie dopuszcza złożenia oferty w postaci katalogów elektronicznych ani załączenia do oferty katalogów elektronicznych.
10. Zamawiający na podstawie art. 462 ust. 2 ustawy żąda, aby Wykonawca wskazał w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom oraz podał firmy (nazwy) ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani.
11. Zamawiający nie przewiduje zwrotu kosztów udziału w postępowaniu.
12. Zamawiający informuje zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy, iż jeżeli w niniejszej SWZ zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródła lub szczególne procesy które charakteryzują produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, domniemywa się że towarzyszą im wyrazy „lub równoważne” w zakresie funkcjonalno-użytkowym. Zgodnie z art. 99 ust. 6 ustawy, Zamawiający stosował będzie kryteria równoważności określone w dokumentacji zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia.
13. Ponadto Zamawiający informuje, iż każdorazowo odnosząc się do norm, ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i/lub ust. 3 ustawy, dopuszcza rozwiązania równoważne wskazywanym, pod warunkiem, że wykonawca udowodni w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
14. Okres gwarancji na zaoferowany asortyment – 12 m-cy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 35110000-8 - Sprzęt gaśniczy, ratowniczy i bezpieczeństwa

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 159939,06 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159939,06 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 159939,06 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Horpol Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 584 27 04 230

7.3.3) Ulica: ul. Nowa 23

7.3.4) Miejscowość: Stara Iwiczna

7.3.5) Kod pocztowy: 05-500

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 159939,06 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.