eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mirsk¦wiadczenie us³ugi cateringu dla uczniów szko³y Podstawowej w Rêbiszowie, Szko³y Podstawowej w Mirsku i dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku



Og³oszenie z dnia 2024-07-12


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
¦wiadczenie us³ugi cateringu dla uczniów szko³y Podstawowej w Rêbiszowie, Szko³y Podstawowej w Mirsku i dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Mirsk

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821693

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolno¶ci 39

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Mirsk

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-630

1.5.4.) Województwo: dolno¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@mirsk.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.mirsk.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

¦wiadczenie us³ugi cateringu dla uczniów szko³y Podstawowej w Rêbiszowie, Szko³y Podstawowej w Mirsku i dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-41675578-7aa2-4346-95fd-0321201b96f8

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00410011

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00043222/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.4 Do¿ywianie uczniów szkó³ i wychowanków przedszkola

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-41675578-7aa2-4346-95fd-0321201b96f8

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Zgodnie z Rozdzia³em I pkt 3 SWZ

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiaj±cy dopuszcza do³±czenie katalogu elektronicznego do oferty

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.18.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak

4.1.5.) £±czna warto¶æ poszczególnych czê¶ci zamówienia: 981211,20 PLN

4.1.6.) Warto¶æ zamówienia stanowi±cego przedmiot tego postêpowania (bez VAT): 899889,2 PLN

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

¦wiadczenie us³ugi cateringowej dla uczniów Szko³y Podstawowej w Rêbiszowie, Szko³y Podstawowej w Mirsku i dzieci w Przedszkolu Publicznym w Mirsku
Opis przedmiotu zamówienia:

Zadanie I
Przygotowanie, dostarczenie (z wy³±czeniem dni wolnych od nauki) obiadów dla uczniów:
1) Szko³y Podstawowej w Mirsku, ul. Kpt. Stanis³awa Betleja 32 (klasy IV i VIII) i ul. Wodna 2 (klasy I-III) , 59-630 Mirsk. Szacuje siê, ¿e dziennie 11 uczniów szko³y bêdzie korzysta³o z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mirsku oraz 41 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.
2) Szko³y Podstawowej w Rêbiszowie, Rêbiszów 125, 59-630 Mirsk. Szacuje siê, ¿e dziennie 14 uczniów szko³y bêdzie korzysta³o z obiadów finansowanych przez Miejsko Gminny O¶rodek Pomocy Spo³ecznej w Mirsku oraz 36 uczniów z obiadów wykupionych przez rodziców.

Zadanie II
Przygotowanie i dostarczenie (z wy³±czeniem dni, w których przedszkole jest nieczynne) ¶niadania, obiadu i podwieczorku wraz napojem dla dzieci Publicznego Przedszkola w Mirsku, ul. Wodna 2, 59-630 Mirsk. Szacunkowa dzienna liczba wychowanków korzystaj±cych z posi³ków wyniesie 96 dzieci.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 55523100-3 - Us³ugi w zakresie posi³ków szkolnych

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

55524000-9 - Us³ugi dostarczania posi³ków do szkó³

55521200-0 - Us³ugi dowo¿enia posi³ków

55321000-6 - Us³ugi przygotowywania posi³ków

55322000-3 - Us³ugi gotowania posi³ków

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2024-09-02 do 2025-08-14

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Tak

4.2.14.) Przedmiot, wielko¶æ lub zakres oraz warunki zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Zamawiaj±cy przewiduje w przypadku otwarcia Klubu Dzieciêcego przy ulicy Wodnej 2 w Mirsku udzielenie zamówienia polegaj±cego na powtórzeniu podobnych us³ug na podstawie art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp w ilo¶ci oko³o 24 posi³ków (¶niadanie + II ¶niadanie + obiad+ podwieczorek). Planowany termin otwarcia Klubu Dzieciêcego 01.02.2025r.

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

Okre¶lone w Rozdziale II pkt 7 SWZ

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Tak

6.4.1) Informacje dotycz±ce wadium:

10 000,00 z³

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Umowa mo¿e byæ modyfikowana zgodnym postanowieniem stron dokonywanym w formie pisemnej na zasadach
okre¶lonych w art. 455 ust. 1 ustawy Pzp

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-07-22 11:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma e-zamówienia

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-07-22 11:00

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-08-20

8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.