Ogłoszenie z dnia 2024-07-12
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00324916/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-05-15
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych –wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLITECHNIKA WROCŁAWSKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Dział Zakupów i Zamówień Publicznych
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001614
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: wyb. Stanisława Wyspiańskiego 27
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-370
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: anna.j.mikolajczak@pwr.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://przetargi.pwr.edu.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-efac3e45-129e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
SZP/242-095/2024_Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych –wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-efac3e45-129e-11ef-a7f7-6221b72ad4fc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410043
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00008019/30/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.47 Dygestorium i meble laboratoryjne
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00324916
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZP/242-095/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 85600,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wykonanie i dostawa mebli laboratoryjnych – wyposażenia pokoju 305c w Budynku A2 Wydziału Chemicznego Politechniki Wrocławskiej.
2. Dodatkowe informacje dotyczące wykonania przedmiotu zamówienia:
-dostawa, wniesienie do wskazanego pomieszczenia nowych, najwyższej jakości i odpowiadających parametrom i rodzajowi wskazanym w specyfikacji technicznej : mebli laboratoryjnych;
-wniesienie mebli i urządzeń na wysoki parter ( po schodach) oraz na wyższe piętro ( winda do dyspozycji);
-zamontowanie, ustawienie z wypoziomowaniem, ustabilizowanie oraz właściwe zamocowanie elementów zabudowy/mebli/urządzeń z ustaleniem wysokości oraz skręcenie ze sobą wskazanych mebli;
-wykonanie niezbędnych otworów i nacięć;
-podłączenie do istniejącej instalacji wod-kan , wentylacyjnej oraz elektrycznej (w tym dostarczenie wszystkich potrzebnych urządzeń i okablowania potrzebnych do podłączenia) uruchomienie, instruktaż;
-wykonanie przedmiotu umowy z należytą starannością , przestrzegania bieżących instrukcji i wskazówek Zamawiającego oraz informowania o dostrzeżonych uchybieniach w trakcie realizacji przedmiotu umowy;
-wymiana wadliwych mebli na własny koszt i ryzyko;
-usunięcie/wywóz na własny koszt pustych opakowań po dostarczonych i zamontowanych meblach i urządzeniach /sprzęcie oraz posprzątanie pozostałości po pracach montażowych;
-dostawa wszystkich elementów niniejszego przedmiotu zamówienia transportem będącym w dyspozycji Wykonawcy, na własny koszt i ryzyko;
-wszystkie prace wykonywane będą na obiekcie czynnym- w trakcie prowadzonych zajęć;
3. Kod CPV: 39180000-7 meble laboratoryjne
4. Miejsce dostawy i montażu mebli:
Politechnika Wrocławska, 50-371 Wrocław, Wybrzeże St. Wyspiańskiego 28,29 bud A-02, pomieszczenia: 305c.
5. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się odpowiednio w Załączniku nr 3 do SWZ – OPZ kalkulacja cenowa .
6. Szczegółowy zakres wykonania przedmiotu zamówienia, będący projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego, znajduje się we wzorze umowy, stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39180000-7 - Meble laboratoryjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 88649,79 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 108117,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 88649,79 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALPBIS JUSTYNA PIWCZYK UL.SAMOTNA 5, 34-325 ŁODYGOWICE
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260096560
7.3.3) Ulica: Samotna 5
7.3.4) Miejscowość: ŁODYGOWICE
7.3.5) Kod pocztowy: 34-325
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 88649,79 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 56 dni
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa fabrycznie nowych kserokopiarek cyfrowych sieciowych na urbancard dla Urzędu Miejskiego Wrocławia z pełną obsługą serwisową
- SZP/242-086/2025 Dostawa inkubatorów do hodowli komórkowych w ramach potrzeb Centralnego Laboratorium Nauk Przedklinicznych Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej - Zadania.
- USŁUGA ROCZNEJ KONTROLI STANU TECHNICZNEGO OBIEKTÓW BUDOWLANYCH (5 ZADAŃ)
- Kompleksowa dostawa oraz usługa przesyłowa gazu ziemnego.
- Dostawa urządzeń, rozbudowa i modernizacja Systemu Monitoringu Prewencyjnego Wrocławia z wykorzystaniem infrastruktury systemu łączności radiowej typu LMDS.
- Świadczenie usług wspierających rozwój Centrów Usług Społecznych (dalej CUS) w województwie dolnośląskim.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa krzeseł laboratoryjnych 20 szt. - DE-dzp.272-204/25
- Dostawa mebli laboratoryjnych dla WIMiC - DE-dzp.272-193/25
- Dostawa i montaż mebli laboratoryjnych oraz dygestoriów na potrzeby Morskiego Instytutu Rybackiego - Państwowego Instytutu Badawczego.
- Krzesła i fotele biurowe, krzesła laboratoryjne, ławki do poczekalni, fotele dla opiekunów
- WOFITM/32/2025/TP - Dostawa mebli laboratoryjnych.
więcej: Meble laboratoryjne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.