Ogłoszenie z dnia 2022-10-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00334683/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-06
- 2022/BZP 00342642/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-12
- 2022/BZP 00348663/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-15
- 2022/BZP 00359345/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-22
- 2022/BZP 00367216/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-28
- 2022/BZP 00372633/01 - Modyfikacja z dnia 2022-09-30
- 2022/BZP 00374409/01 - Modyfikacja z dnia 2022-10-03
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNO-ORTOPEDYCZNYCH W PAKIETACH I – II DLA BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Opieki Zdrowotnej w Dębicy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851643503
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Krakowska 91
1.5.2.) Miejscowość: Dębica
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-200
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: grzegorz.zima@zoz-debica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zoz-debica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zoz-debica.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNO-ORTOPEDYCZNYCH W PAKIETACH I – II DLA BLOKU OPERACYJNEGO W ZESPOLE OPIEKI ZDROWOTNEJ W DĘBICY2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cdc17cf9-2dba-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00410151
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-10-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00040010/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.78 JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNO-ORTOPEDYCZNYCH W P. I-II
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00334683/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-TP-45/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 645088,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET I - JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNO-ORTOPEDYCZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO - poz. 1 - 6 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 286390,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PAKIET II - JEDNORAZOWE ZESTAWY OPERACYJNE DO ZABIEGÓW CHIRURGICZNO-ORTOPEDYCZNYCH DLA BLOKU OPERACYJNEGO - poz. 1 - 10 (według Części XII A SWZ)4.5.3.) Główny kod CPV: 33140000-3 - Materiały medyczne
4.5.5.) Wartość części: 358698,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną (322 880,58 zł brutto) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (309 300,00 zł), o kwotę 13 580,58 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 322880,58 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 329724,00 PLN
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Oferta Wykonawcy z najniższą ceną (435 401,10 zł brutto ) przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie tej części zamówienia (387 390,00 zł), o kwotę 48 011,10 zł.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 435401,10 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 435401,10 PLN
INNE PRZETARGI Z DĘBICY
- Modernizacja zaplecza szatniowo-sanitarnego hali i modernizacja Sali treningowej sportów walki przy ul. Sportowej w Dębicy oraz zaplecza krytej pływalni i lodowiska przy ul. Piłsudskiego w Dębicy-et.2
- ZAD. I - DOSTOSOWANIE ISTNIEJĄCYCH POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY REZONANSU MAGNETYCZNEGO ORAZ ZAD. II - WYKONANIE WEWNĘTRZNEJ INSTALACJI ELEKTR. ZASILAJĄCEJ MOBILNY REZONANS MAGNETYCZNY DLA ZOZ W D-CY
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE PLACÓW ZABAW W GMINIE MIASTA DĘBICA
- Dostawa warzyw i owoców do Zakładu Karnego w Dębicy i Oddziału Zewnętrznego w Chmielowie
- Opracowanie dokumentacji technicznej dla zadania pn. "Przebudowa drogi powiatowej nr 1184R Przecław - gr. powiatu - Chotowa w km 15+846 - 20+998 i 21+335 - 25+384 (...) - II
- Poprawa infrastruktury turystyczno - sportowej w m. Głobikowa, Zawada, Stobierna, Kędzierz, Brzeźnica.
więcej: przetargi w Dębicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wyrobów medycznych określonych w 3 pakietach.
- Dostawy artykułów medycznych (igły do biopsji, przyrządy do żywienia dojelitowego, zestawy do kaniulacji).
- Dostawa odczynników i akcesoriów laboratoryjnych oraz wody do nawilżania tlenu - 63/TP/2024
- DFP.271.99.2024.LS - Dostawa materiałów chirurgicznych.
- Sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych
- NZ.261.38.2024 Sukcesywne dostawy sizerów, ekspanderów oraz implantów piersi
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.