eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec"PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW" W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-12


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW” W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zgorzelec

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821368

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Kościuszki 70

1.5.2.) Miejscowość: Zgorzelec

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-900

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.7.) Numer telefonu: 757721411

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@gmina.zgorzelec.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.gmina.zgorzelec.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/924515

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„PRZEBUDOWA BUDYNKU MIESZKALNO-USŁUGOWEGO NA MIESZKALNY WIELORODZINNY I USŁUG UŻYTECZNOŚCI PUBLICZNEJ
W MIEJSCOWOŚCI GRONÓW” W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD-PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-55227afe-0dd6-11ef-b4f6-06f4b0c1d0b5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00410715

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-12

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033282/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa wraz z rozbudową części istniejącego budynku mieszkalno-usługowego na budynek mieszkalny wielorodzinny i usług użyteczności publicznej w Gronowie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00316732

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WO.271.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszej umowy jest robota budowlana polegająca na przebudowie budynku mieszkalno - usługowego na mieszkalny - wielorodzinny i usług użyteczności publicznej, zlokalizowanego w miejscowości Gronów, o numerze porządkowym budynku 13, usytuowanego w granicach działek ewidencyjnych nr 167/2, 167/3, gmina wiejska Zgorzelec.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności przebudowę budynku w celu uzyskania 9 mieszkań socjalnych, z nadbudową części budynku Świetlicy wiejskiej w Gronowie, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów i standardów mieszkaniowych, obejmujące:
1) na parterze - 1 mieszkanie bez barier o pow. 38,7m2, dostępne od zewnątrz z wejściem w formie przedsionka, ganku dostępnego za pomocą nowoprojektowanej rampy,
2) na piętrze - 4 mieszkania przeznaczone dla rodzin 3-4 osobowych, o powierzchni mieszkań:
Mieszkanie nr 1/1 47,25 m2
Mieszkanie nr 1/2 67,2 m2
Mieszkanie nr 1/3 49 m2
Mieszkanie nr 1/4 43,58 m2
3) na poddaszu – po przebudowie i rozbudowie klatki schodowej, 4 mieszkania o powierzchni mieszkań:
Mieszkanie nr 2/1 41,3 m2
Mieszkanie nr 2/2 57 m2
Mieszkanie nr 2/3 46,6 m2
Mieszkanie nr 2/4 42 m2
4) wyposażenie lokali w instalację wentylacyjną w układzie grawitacyjnym, z wykorzystaniem nowych przewodów w pustakach wentylacyjnych betonowych,
5) w wyniku przebudowy powstanie nowa kondygnacja o konstrukcji murowanej przykryta gęsto żebrowym stropem spełniającym wymagania p.poż.,
6) forma zewnętrzna budynku zostanie wzbogacona na poziomie drugiego piętra o nową ścianę zwieńczoną szczytem,
7) dostosowanie instalacji wewnętrznych zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej i technicznej,
8) zagospodarowanie terenu w plac zabaw i miejsca parkingowe zgodnie z założeniami dokumentacji projektowej,
9) Na etapie realizacji zadania należy przewidzieć i zrealizować zamiennie w miejsce szamba przydomową oczyszczalnię ścieków dla 40 – 50 osób.
3. Charakterystyka budynku (dotycząca części przebudowywanej);
długość budynku 16,73m,
szerokość budynku 17,7m,
wysokość budynku 12,16m,
ilość kondygnacji 3
powierzchnia użytkowa 541,8m2,
kubatura 1851,4m3.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w dokumentacji projektowo – technicznej, rysunkach technicznych i opisach technicznych, zawartych w załączniku nr 7 do SWZ - plik pod nazwą Dokumentacja.zip
5. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA REALIZOWANY BĘDZIE W RAMACH RZĄDOWEGO FUNDUSZU POLSKI ŁAD: PROGRAM INWESTYCJI STRATEGICZNYCH - EDYCJA ÓSMA, EDYCJA 8/2023/811/POLSKI ŁAD”, ZWANY DALEJ PROGRAMEM.
a) Rozliczenie należności za wykonanie przedmiotu zamówienia nastąpi zgodnie z warunkami wypłat dofinansowania z Programu.
b) Zamawiający przewiduje zaliczkę. Szczegółowe zasady wypłaty zaliczki oraz rozliczeń zostały określone w załączniku Nr 2 do SWZ pod nazwą Projekt umowy.
c) Płatność końcowa nastąpi po dokonaniu odbioru końcowego inwestycji i otrzymaniu przez Zamawiającego środków z Banku Gospodarstwa Krajowego i płatna będzie przelewem w terminie do 35 dni od daty odbioru.
d) Wykonawca jest zobowiązany zapewnić finansowanie inwestycji w części niepokrytej wkładem własnym Zamawiającego na czas poprzedzający wypłatę środków z Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych.
6. Celem niniejszego postępowania jest otrzymanie robót budowlanych o określonej w SWZ jakości i funkcjonalności. Zamawiający opisując przedmiot zamówienia dołożył należytej staranności, aby nie został on opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, które mogłoby doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów.
Jeżeli pomimo tego okaże się, że w jakimkolwiek miejscu SWZ lub załącznikach do niej występuje takie wskazanie, nie należy ich traktować jako wymagań odnoszących się do przedmiotu zamówienia, a należy je rozpatrywać wyłącznie w kategorii wskazań o charakterze informacyjnym (niewiążących dla Wykonawców). Z tych względów oferta, która nie będzie odpowiadała takim wskazaniom nie będzie uznawana za niezgodną z warunkami zamówienia i nie zostanie z tych powodów odrzucona, pod warunkiem że Wykonawca udowodni w ofercie, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.
Wszędzie tam, gdzie przedmiot zamówienia jest opisany poprzez wskazanie: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, jeśli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych wykonawców lub produktów, Zamawiający dopuszcza zastosowanie przez Wykonawcę rozwiązań równoważnych w stosunku do opisanych w treści SWZ oraz załącznikach.
Przez rozwiązanie równoważne Zamawiający rozumie takie rozwiązanie, które umożliwia uzyskanie założonego w opisie przedmiotu zamówienia efektu za pomocą innych rozwiązań technicznych. W przypadku, gdy Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia oznaczeń norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp, należy je rozumieć jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SWZ oraz załącznikach. Każdorazowo, gdy wskazana jest w niniejszej SWZ lub załącznikach do SWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7749000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): INFRACONNECT SP. Z O.O.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: IMPEL SYNERGIES SP. Z O.O.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8992734777

7.3.3) Ulica: A.SŁONIMSKIEGO 1

7.3.4) Miejscowość: WROCŁAW

7.3.5) Kod pocztowy: 50-304

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.