Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00318988/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 012513262
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wyczółkowskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-092
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 523415261
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bydgoszcz@krus.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gov.pl/krus
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.krus.gov.pl/krus_bydgoszcz1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - Zakład Ubezpieczeń Społecznych lub Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego oraz zarządzane przez nie fundusze
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Ubezpieczenia społeczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-244c3aeb-2795-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00410989
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00125292/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont dachu budynku Placówki Terenowej KRUS w Wąbrzeźnie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00318988
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 0200-OP.261.2.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 195121,95 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest przeprowadzenie przez Wykonawcę remontu dachu budynku Placówki Terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego w Wąbrzeźnie ul. Budowlana 2, 87-200 Wąbrzeźno wraz z robotami wykończeń wewnętrznych, zgodnie ze złożoną ofertą Wykonawcy oraz Specyfikacją Warunków Zamówienia. Czynności składające się na przedmiot zamówienia zostały szczegółowo określone w Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych oraz w Szczegółowej Specyfikacji Technicznej Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, która stanowi załącznik nr 1 do umowy oraz Przedmiarze Robót, który stanowi załącznik nr 2 do umowy (wzór umowy – Rozdział II SWZ).
4.5.3.) Główny kod CPV: 45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia
45261320-3 - Kładzenie rynien
45312310-3 - Ochrona odgromowa
45410000-4 - Tynkowanie
45442100-8 - Roboty malarskie
45421146-9 - Instalowanie sufitów podwieszanych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45432111-5 - Kładzenie wykładzin elastycznych
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 240000,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 240000,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Europap-3 Rafał Sokołowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5030082838
7.3.3) Ulica: Sokoligóra 12
7.3.4) Miejscowość: Golub-Dobrzyń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-400
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-08-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 240000,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Zakup i dostawa "Zestawu komunalnego szt. 1"
- Dostawa sprzętu komputerowego i sieciowego
- Dostawa sond, odczynników i materiałów eksploatacyjnych do wykonywania badań metodą fluorescencyjną hybrydyzacji in situ
- Wykonanie robót m. in. budowlanych, instalacyjnych, montażowych i aranżacyjnych niezbędnych do adaptacji/przebudowy przestrzeni Spichrza Mącznego i Młyna wraz z pełnieniem funkcji nadzoru autorskiego
- Udzielenie kredytu długoterminowego w kwocie 400.000,00 PLN z przeznaczeniem na pokrycie deficytu Miejskiego Centrum Kultury
- DOSTAWA 3480 sztuk PENDRIVÓW
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOLSZEWIE
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
- Wykonanie robót budowlanych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie remontu toalet oraz pomieszczeń socjalnych w budynku położonym w Opolu przy ul. Oleskiej 127
- Wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej
- Modernizacja strukturalnej sieci komputerowej wraz z zasilaniem oraz instalacji elektrycznej, oświetleniowej i telefonicznej dla potrzeb LUW w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - piętro VIII
- "Budowa parkingu na 10 miejsc postojowych wraz z budową wiaty drewnianej i dostawą i instalacją elementów małej architektury "
więcej: Roboty w zakresie burzenia »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.