Ogłoszenie z dnia 2024-10-29
Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM WSPARCIA SPOŁECZNEGO NA PRZEDWIOŚNIU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000293315
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przedwiośnie 1
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-748
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.7.) Numer telefonu: 228152104
1.5.8.) Numer faksu: 228152104
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat.cwsnaprzedwiosniu@um,warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.naprzedwiosniu.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fee49719-e914-4c99-926d-8f073607be7c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00570079
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-10-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-fee49719-e914-4c99-926d-8f073607be7c3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu następujących środków komunikacji elektronicznej:
1) platformy e-Zamówienia, która dostępna jest pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl
2) poczty elektronicznej: sekretariat.cwsnaprzedwiosniu@um.warszawa.pl
Komunikacja w postępowaniu z wyłączeniem składania ofert, odbywa się drogą elektroniczną za pośrednictwem formularzy do
komunikacji dostępnych w zakładce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za pośrednictwem „Formularzy do komunikacji”
odbywa się w szczególności przekazywanie wezwań i zawiadomień, zadawanie pytań i udzielanie odpowiedzi.Ofertę wraz z
wymaganymi oświadczeniami lub dokumentami należy złożyć poprzez Platformę e-Zamówienia. Ofertę należy przygotować przy pomocy interaktywnego „Formularza ofertowego” udostępnionego przez Zamawiającego na Platformie e-Zamówienia.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1) Korzystanie z Platformy jest bezpłatne.
2) W celu prawidłowego korzystania z usług Platformy e-Zamówienia wymagany jest:
• Komputer PC
a. parametry minimum: Intel Core2 Duo, 2 GB RAM, HDD
b. zainstalowany jedne z poniższych systemów operacyjnych:
1. MS Windows 7 lub nowszy
2. OSX/Mac OS 10.10,
3. Ubuntu 14.04
c. Zainstalowana jedna z poniższych przeglądarek:
-Chrome 66.0 lub nowsza
- Firefox 59.0 lub nowszy
- Safari 11.1 lub nowsza
- Edge 14.0 i nowsze albo
• Tablet/Telefon
a. Parametry minimum: 4 rdzenie procesora, 2GB RAM, Android 6.0 Marshmallow, iOS 10.
b. Przeglądarka Chrome 61 lub nowa
3) Dla skorzystania z pełnej funkcjonalności może być konieczne włączenie w przeglądarce obsługi protokołu bezpiecznej transmisji danych SSL, obsługi Java Script, oraz cookies.
4) Specyfikacja połączenia, formatu przesyłanych danych oraz kodowania i oznaczania czasu odbioru danych:
a) specyfikacja połączenia – formularze udostępnione są za pomocą protokołu TLS 1.2,
b) format danych oraz kodowanie: formularze dostępne są w formacie HTML z kodowaniem UTF-8,
c) oznaczenia czasu odbioru danych: wszelkie operacje opierają się o czas serwera i dane zapisywane są z dokładnością co do sekundy.
5) Formularz ofertowy podpisuje się kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym w
formacie PAdES typ wewnętrzny. Pozostałe dokumenty wchodzące w skład oferty lub składane wraz z ofertą, które są zgodnie z ustawą Pzp lub rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagań dla dokumentów elektronicznych opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym, mogą być zgodnie z wyborem wykonawcy/wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia/podmiotu udostępniającego zasoby opatrzone
podpisem typu zewnętrznego lub wewnętrznego. W zależności od rodzaju podpisu i jego typu (zewnętrzny, wewnętrzny) w polu „Załączniki i inne dokumenty przedstawione w ofercie przez Wykonawcę” dodaje się uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnętrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnętrzny). W przypadku przekazywania dokumentu elektronicznego w formacie poddającym dane kompresji, opatrzenie pliku zawierającego skompresowane
dokumenty kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym jest równoznaczne z opatrzeniem wszystkich dokumentów zawartych w tym pliku odpowiednio kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
6) Uwaga, zgodnie z komunikatem z Platformy e- Zamówienia - w związku ze zmianami po stronie Profilu Zaufanego od dnia 10 maja 2024 r. nie ma możliwości podpisywania Podpisem Zaufanym interaktywnego formularza ofertowego, tak jak wcześniej. Aby podpisać formularz ofertowy pobrany z Platformy e-Zamówienia należy po pobraniu i wypełnieniu formularza zapisać go w wersji nieedytowalnej i następnie podpisać Podpisem Zaufanym. Problemy z Podpisem Zaufanym należy zgłaszać do ePUAPu: tel. (42)
253 54 50 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 7:00 – 18:00) lub poprzez e-mail: pz-pomoc@coi.gov.pl lub epuappomoc@coi.gov.pl. W sprawach związanych z formularzem ofertowym należy kontaktować się z Infolinią Platformy e-Zamówienia:
tel. (22) 458 77 99 (czynny od poniedziałku do piątku w godzinach: 08:15-16:15).
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 i 14 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiający informuje, że administratorem danych osobowych Wykonawcy oraz osób działających z jego ramienia (przedstawicieli, reprezentantów, osób wskazanych do kontaktu oraz osób, których dane osobowe Wykonawca bezpośrednio lub pośrednio pozyskał w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu, w tym podwykonawców) jest Centrum Wsparcia Społecznego „Na Przedwiośniu" z siedzibą przy ul. Przedwiośnie 1, 04-748 Warszawa-Międzylesie.
2. Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dostępne jest na stronie http://www.naprzedwiosniu.waw.pl/wazne-informacje/rodo w zakładce „Klauzule informacyjne”.
3. Wykonawca oświadcza, że spełnił w imieniu Zamawiającego – w zakresie przekazanych przez Wykonawcę danych osobowych – obowiązek informacyjny Zamawiającego, o którym mowa w ust. 2 powyżej, co Wykonawca potwierdza poprzez złożenie oświadczenia w treści „Formularza ofertowego”.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Szczegółowe informacje na temat przetwarzania danych osobowych w związku z postępowaniem o udzielenie zamówienia publicznego dostępne jest na stronie http://www.naprzedwiosniu.waw.pl/wazne-informacje/rodo w zakładce „Klauzule informacyjne”.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: CWS.DAG.251.21.2024.MM/6DP/UM
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej, przewidzianych do realizacji w Warszawie przy ul. Przedwiośnie 1, zgodnie z dokumentacją opracowaną przez Zespół Usług Projektowych „RAB” Andrzej i Bogumiła Rzepeccy, ul. Niedźwiedzia 8D/16, 02-737 Warszawa.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji pn. Projekt remontu wybranych pomieszczeń w budynkach Centrum Wsparcia Społecznego „Na Przedwiośniu”, ul. Przedwiośnie 1, 04-748 Warszawa Budynek Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiących załącznik nr 1 i 1 a do SWZ.
3. Ww. projekt swym zakresem obejmuje remont łazienki oraz wymianę stolarki drzwiowej w pomieszczeniach sanitarnych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej.
4. Zakres prac remontowych, przewidzianych do wykonania w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej to:
a) Prace rozbiórkowe:
- skucie terakoty z posadzki oraz glazury ze ścian w łazience,
- demontaż wyposażenia sanitarnego,
- demontaż stolarki drzwiowej,
- zbicie luźnych warstw istniejących tynków wewnętrznych,
- demontaż grzejników.
b) Prace budowlano – montażowe i prace wykonawcze:
- wykonanie robót instalacyjnych wg projektów branżowych,
- wykonanie warstwy wykończeniowej podłóg – gres,
- wykonanie warstwy wykończeniowej ścian – gres/glazura/tynk,
- montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej,
- wykonanie nowej malatury ścian i sufitów,
- montaż wyposażenia w pomieszczeniach sanitarnych (miski ustępowe, umywalki, armatura łazienkowa, podajniki papieru toaletowego, ręczników papierowych, dystrybutory mydła w płynie, uchwyty ścienne i poręcze),
- malatura ścian – naprawy i wyrównanie powierzchni ścian i sufitów wraz z ich malowaniem,
- montaż grzejników,
c) W łazience planowane jest pozostawienie istniejących opraw oświetleniowych oraz elektrycznych suszarek do rąk. Na czas prowadzenia robót remontowych, należy przewidzieć ich czasowy demontaż, zabezpieczenie, ewentualną konserwację i przygotowanie do ponownego montażu po zakończeniu zasadniczych robot budowlanych.
5. Wykonawca w zakresie realizacji zamówienia zobowiązany będzie również do:
a) utrzymywania na bieżąco porządku na terenie prowadzenia prac,
b) uporządkowania terenu prowadzonych prac oraz wywozu i utylizacji odpadów na własny koszt przed dokonaniem zgłoszenia gotowości do Odbioru Końcowego,
c) przekazania Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej w wersji papierowej i elektronicznej wraz z naniesionymi ewentualnymi zmianami dokonanymi w toku wykonania robót oraz protokołów odbiorów robót ulegających zakryciu i zanikających, wyników pomiarów m. in. elektrycznych oraz protokołów prób szczelności, a także deklaracji zgodności lub certyfikatów zgodności wbudowanych materiałów, certyfikatów na znak bezpieczeństwa.
6. Uwaga: Przedmiot zamówienia realizowany będzie w czynnym i funkcjonującym obiekcie Warsztatu Terapii Zajęciowej, prowadzonym przez Centrum Wsparcia Społecznego „Na Przedwiośniu”. W Warsztacie Terapii Zajęciowej prowadzona jest rehabilitacja społeczna i zawodowa osób dorosłych z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu znacznym i umiarkowanym. Zajęcia odbywają się od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 – 16:00. Wykonawca winien zorganizować prace w sposób gwarantujący możliwość prowadzenia zajęć terapeutycznych w budynku. Wykonawca może wykonywać prace na obiekcie w dni robocze w godz. 8:00 – 16:00. Wykonawca zobowiązany będzie do zabezpieczenia korytarza budynku przed ewentualnym uszkodzeniem np. podczas wywożenia odpadów budowlanych w czasie prowadzenia prac.
4.2.6.) Główny kod CPV: 45432210-9 - Wykładanie ścian
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45421131-1 - Instalowanie drzwi
45410000-4 - Tynkowanie
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45442100-8 - Roboty malarskie
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 21 dni
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami:
1) cena - 60%
2) długość okresu gwarancji jakości wykonania robót– 40%
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
inne.4.3.5.) Nazwa kryterium: długość okresu gwarancji jakości wykonania robót
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 1
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:1) Nie podlegają wykluczeniu zgodnie z art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego
2) Spełniają warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
a) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
b) posiadania uprawnień do prowadzenia działalność zawodowej:
Zamawiający nie konkretyzuje tego warunku, ocena spełnienia tego warunku zostanie dokonana na podstawie złożonego wraz z ofertą oświadczenia o spełnianiu przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu.
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną co najmniej 100 000 zł;
d) zdolności technicznej lub zawodowej
Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że:
1) w ciągu ostatnich pięciu lat liczonych od dnia w którym upływa termin składania ofert (a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie), wykonał należycie co najmniej jedną robotę budowlaną obejmującą układanie płytek ściennych i podłogowych oraz zakładanie stolarki drzwiowej wewnętrznej o wartości minimum 80 000 zł brutto.
2) że skieruje do realizacji zamówienia:
kierownika, posiadającego uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno-budowlanej lub architektonicznej (w rozumieniu ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2024 r. poz. 725 ze zm.) wraz z rozporządzeniami wykonawczymi) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa lub odpowiednich przepisów prawa państw członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państw członkowskich Europejskiego Porozumienia o wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, którzy nabyli prawo do wykonywania określonych zawodów regulowanych lub określonych działalności, jeżeli te kwalifikacje zostały uznane na zasadach przewidzianych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2023 r. poz. 334) - wpisanego na listę właściwej okręgowej izby inżynierów budownictwa.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a) odpis lub informacja z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, sporządzone nie wcześniej niż 3 miesiące przed ich złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp.
Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, jeżeli zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów. Jeżeli w imieniu wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z ww. dokumentów, Zamawiający może żądać od wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania wykonawcy.
b) oświadczenie Wykonawcy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów, z innym Wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, albo oświadczenie o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty niezależnie od innego Wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej, zgodne ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 3 do SWZ.
c) oświadczenie, że informacje w zakresie określonym w art. 108 ust. 1 pkt 3-6 ustawy Pzp, zawarte w oświadczeniu o którym mowa w Rozdziale IV ust. 3 SWZ są aktualne.
d) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 118 ustawy Pzp zobowiązany jest także przedstawić w odniesieniu do tych podmiotów dokumenty, o których mowa w ust. 5 pkt 1) lit. a, b, c.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie ostatnich 5 lat, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, wartości, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów określających, czy te roboty budowlane zostały wykonane należycie, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne dokumenty sporządzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zostały wykonane, a jeżeli Wykonawca z przyczyn niezależnych od niego nie jest w stanie uzyskać tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty. Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji robót budowlanych, dostaw lub usług, wykonywanych wspólnie z innymi Wykonawcami, wykaz robót budowlanych ma dotyczyć robót budowlanych, w których wykonaniu Wykonawca ten bezpośrednio uczestniczył– wg wzoru stanowiącego załącznik nr 7 do SWZ (zgodnie z zapisami rozdziału IV ust. 1 pkt. 2 lit. d SWZ).
b) Wykaz osób, skierowanych przez wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami, kontrolę jakości, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnień, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 6 do SWZ (zgodnie z zapisami rozdziału IV ust. 1 pkt 2 lit. d SWZ).
c) Dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia ze wskazaniem sumy gwarancyjnej tego ubezpieczenia tj. co najmniej 100 000 zł (zgodnie z zapisami rozdziału IV ust. 1 pkt 2 lit. c SWZ).
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Nie dotyczy5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty (wzór oferty stanowi Załącznik nr 2 do SWZ) należy załączyć:1) Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia i spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z Załącznikiem nr 4 do SWZ (w sposób i w zakresie wymaganym w SWZ);
2) pełnomocnictwo, w przypadku, gdy ofertę lub załączone do niej oświadczenia lub dokumenty podpisuje pełnomocnik;
3) oświadczenie innego podmiotu, na którego zasoby powołuje się Wykonawca, aktualne na dzień składania ofert, celem wykazania braku istnienia wobec niego podstaw wykluczenia oraz spełniania, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby, warunków udziału w postępowaniu;
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zamawiający dopuszcza możliwość składania oferty przez dwóch lub więcej Wykonawców (w ramach oferty wspólnej w rozumieniu art. 58 ustawy Pzp) pod warunkiem, że taka oferta spełniać będzie następujące wymagania:1) Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
2) Wszelka korespondencja prowadzona będzie przez Zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem, którego adres należy wpisać w Formularzu oferty.
3) Pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa konsorcjum, spółki cywilnej) z którego wynika takie pełnomocnictwo należy złożyć razem z ofertą.
4) W odniesieniu do warunków określonych w rozdziale IV SWZ, wymagania te muszą być spełnione wspólnie przez Wykonawców składających ofertę wspólną (nie musi ich spełniać osobno każdy z Wykonawców składających ofertę wspólną).
5) Każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie składa oświadczenie zgodne z treścią Załącznika Nr 4 do SWZ, aktualne na dzień składania ofert, celem potwierdzenia, że każdy z Wykonawców ubiegających się wspólnie o zamówienie nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 108 ust. 1 ustawy pzp oraz spełnia warunki udziału
w postępowaniu określone w SWZ w zakresie, w którym każdy z nich wykazuje brak podstaw wykluczenia z postępowania oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Dodatkowo członkowie Konsorcjum na podstawie art. 117 ust. 4 wskazują podziały zadań między podmiotami tworzącymi Konsorcjum. Zamawiający nie wskazuje wzoru dokumentu.
6) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia mogą polegać na zdolnościach tych wykonawców, którzy wykonają roboty budowlane, do realizacji których te zdolności są wymagane. W takiej sytuacji wykonawcy są zobowiązani dołączyć do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni wykonawcy.
Zamawiający nie wskazuje wzoru dokumentu.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Wzór umowy stanowi Załącznik nr 5 do SWZ.Strony przewidują możliwość zmiany umowy zgodnie z zapisami w załączniku nr 5 do SWZ.
Zamawiający oświadcza, że zgodnie z art. 455 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, przewiduje możliwość zmian Umowy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z wymienionych w Załączniku nr 5 okoliczności oraz określa warunki tych zmian.
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-13 09:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma e-Zamówienia
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-13 09:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont instalacji elektrycznej w lokalu mieszkalnym nr 4 przy ul. 1000-lecia 8 w Lublińcu
- Dostawa bielizny jednorazowej fizelinowej
- Dostawa transparentnej antyadhezyjnej folii poliestrowej.
- Świadczenie usług w zakresie medycyny pracy oraz profilaktycznej opieki zdrowotnej dla pracowników Centrali IPN
- Dostawa skanerów dokumentowych i urządzeń wielofunkcyjnych
- Kompleksowe utrzymanie czystości i porządku w obiektach i na terenie FINA w Warszawie
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- PRACE REMONTOWO-BUDOWLANE DLA POTRZEB SZKOŁY PODSTAWOWEJ NR 1 IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W BOLSZEWIE
- "Budowa budynku na potrzeby sołectwa Świerczów wraz z podłączeniem budynku do sieci wodociągowej i elektrycznej oraz z budową zbiornika na nieczystości"
- Wykonanie robót budowlanych na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Opolu w zakresie remontu toalet oraz pomieszczeń socjalnych w budynku położonym w Opolu przy ul. Oleskiej 127
- Wykonanie prac remontowych w budynku Warsztatu Terapii Zajęciowej
- Modernizacja strukturalnej sieci komputerowej wraz z zasilaniem oraz instalacji elektrycznej, oświetleniowej i telefonicznej dla potrzeb LUW w Lublinie przy ul. Lubomelskiej 1-3 - piętro VIII
- "Przebudowa z rozbudową oraz częściowa rozbiórka budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Świerczowie"
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.