eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stare MiastoKompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj



Ogłoszenie z dnia 2024-07-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Ekonomiczno-Usługowych im. Fryderyka Chopina

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000097815

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żychlin, ul. Parkowa 2

1.5.2.) Miejscowość: Stare Miasto

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-571

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniński

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 63 2442663

1.5.8.) Numer faksu: + 48 63 2442553

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zseu@zychlin.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zychlin.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-157649eb-19a0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie - zaprojektuj i wybuduj

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-157649eb-19a0-11ef-a7c1-72acb4a2af8f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411716

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043202/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00344290

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSEU.343.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2147670,42 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wykonanie przedsięwzięcia według opracowanego projektu „Kompleksowa modernizacja stołówki w Zespole Szkół Ekonomiczno-Usługowych w Żychlinie – zaprojektuj i wybuduj” przy ul. Jodłowej 1.
Przedmiotowa inwestycja polega na przebudowie oraz remoncie pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz przebudowie pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku. Obiekt zostanie dostosowany do korzystania przez osoby z niepełnosprawnościami.
Przedmiot zamówienia został podzielony na dwa etapy:
Etap I Projektowy
Przedmiot zamówienia obejmuje :
- Wykonanie mapy do celów projektowych.
- Wykonanie niezbędnych inwentaryzacji budowlanych, instalacyjnych i ekspertyz w zakresie wymaganego opracowania projektowego.
- Uzyskanie zgody właścicieli urządzeń technicznych i sieci, właścicieli działek na udostępnienie terenu oraz wszelkich innych dokumentów związanych z wykonaniem zamówienia, a wymaganych na tym etapie zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa oraz pozostałych wymogów
- Opracowanie projektu budowlanego we wszystkich branżach wraz z niezbędnymi opiniami i uzgodnieniami umożliwiającymi uzyskanie pozwolenia na budowę,
- Uzyskanie ostatecznej decyzji pozwolenia na budowę przez Wykonawcę działającego z upoważnienia Zamawiającego.
- Opracowanie projektu wykonawczego we wszystkich branżach.
- Opracowanie specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych we wszystkich branżach (STWiORB).
- Wykonanie przedmiaru robót oraz kosztorysów we wszystkich branżach w układzie specyfikacyjnym z podziałem na zadania:
Zadanie I
Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku.
Zadanie II
Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne. - Wykonanie kosztorysu inwestorskiego we wszystkich branżach zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie formy i metod sporządzania kosztorysu inwestorskiego z podziałem na zadania:
Zadanie I
Remont i przebudowa pomieszczeń kuchni i stołówki na parterze budynku oraz remont i przebudowa pomieszczeń socjalnych dla personelu kuchni w części podpiwniczonej budynku.
Zadanie II
Dostosowanie (likwidacja barier architektonicznych) wejścia głównego i pomieszczeń stołówki do korzystania przez osoby niepełnosprawne.
- Sporządzenie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
- Opracowania zbiorczego zestawienia kosztów (ZZK),.
- Opracowanie Instrukcji bezpieczeństwa pożarowego.
- Opracowanie scenariusza pożarowego - jeżeli jest wymagany.
- Pełnienie nadzoru autorskiego.
Etap II Wykonawczy:
- Sporządzenie harmonogramu rzeczowo-finansowego robót budowlanych, sporządzonego w kwotach brutto z podziałem na miesiące.
- Opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ).
- Wykonanie planu organizacji budowy i technologii robót.
- Zabezpieczenie miejsca i terenu realizacji robót przed dostępem osób trzecich.
- Wykonanie niezbędnych robót towarzyszących (np. zaplecza budowy, uporządkowanie terenu budowy po zakończeniu prac).
- demontaż zbędnych urządzeń i instalacji, które nie będą wykorzystywane w pomieszczeniach objętych zakresem realizowanej inwestycji oraz w pomieszczeniach przyległych (demontowane urządzenia pozostają własnością Zamawiającego – zagospodarowanie wg decyzji Zamawiającego);
- Wykonanie robót budowlano – montażowych i instalacyjnych na podstawie opracowanej i zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót oraz uzyskanej decyzji pozwolenia na budowę.
- Kompletne wyposażenie obiektu zgodnie z opracowaną dokumentacją
zatwierdzoną przez Zamawiającego i programem funkcjonalno-użytkowym.
- Opracowanie i dostarczenie pełnej dokumentacji powykonawczej zawierającej dokumentację projektową, wszelkie protokoły, uzgodnienia, dopuszczenia, atesty aprobaty itp.
- Obsługa geodezyjna, wykonanie inwentaryzacji geodezyjnej.
- Uzyskanie i przekazanie Zamawiającemu niezbędnej dokumentacji dotyczącej odbioru przedmiotu zamówienia.
- Przygotowanie dokumentów związanych z oddaniem wybudowanego budynku do użytkowania;
- Przygotowania rozliczenia końcowego robót i sporządzania operatu kolaudacyjnego.
Zamówienie obejmuje uzyskanie przez Wykonawcę na rzecz Zamawiającego pozwolenia na użytkowanie obiektu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45000000-7 - Roboty budowlane

45214220-8 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich

45212500-1 - Przeróbki kuchni lub restauracji

45262690-4 - Remont starych budynków

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2637981,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4182000 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2637981,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Techniczno Usługowe Olbud Krystian Olejniczak ,

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 310276541

7.3.3) Ulica: ul. Rzgowska 8

7.3.4) Miejscowość: Posoka

7.3.5) Kod pocztowy: 62-500

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-11

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2637981,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 480 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.