eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PiszZakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego pierwotnych i rewizyjnych



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego pierwotnych i rewizyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ SZPITAL POWIATOWY W PISZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790316961

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: SIENKIEWICZA 2

1.5.2.) Miejscowość: Pisz

1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@szpitalpisz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalpisz.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/940312

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego pierwotnych i rewizyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-524bc4c5-2959-11ef-b091-ce35ef079555

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00411963

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00221204/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego, pierwotnych i rewizyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00364760

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: P/5/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa endoprotez stawu biodrowego pierwotnych
i rewizyjnych na potrzeby SP ZOZ Szpitala Powiatowego w Piszu
2. Zestawienie asortymentu, ilości i parametrów wymaganych zawiera załącznik nr 2 do SWZ
3. Dostawca wypożyczy na czas trwania umowy instrumentarium niezbędne do zaimplantowania.
4. Dostawca zapewnia bank endoprotez, w ilości zgodnej z krzywą zużycia nie mniej niż po 1 sztuce
w każdym z rozmiarów
5. Dostawca zapewni szkolenia personelu w zakresie oferowanego implantu
6. Pozycje 18-36 pakietu 1, dostarczane na czas zabiegu w terminie 7 dni od daty zapotrzebowania
7. Pozycje 30-31 mogą być na życzenie dostarczone na czas umowy
8. Pozycje 1-11 pakietu 2, dostarczane na czas zabiegu w terminie 7 dni od daty zapotrzebowania
9. Realizacja pozostałych pozycji z pakietów – 2 dni od złożenia zamówienia
10. Wyroby medyczne muszą spełniać wymagania ustawy z 20 maja 2010 ( tj. Dz. U z 2019 poz. 175)
o wyrobach medycznych.
11. Oferowane produkty, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia, muszą posiadać właściwe oznakowanie opakowań zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami.
12. W przypadku czasowego wstrzymania w obrocie, wycofania, zaprzestania produkcji Wykonawca jest zobowiązany do wyceny asortymentu po ostatniej cenie oraz wpisania w załączniku nr 2 (w danej pozycji) adnotacji (uwagi) o braku dostępności.
13. Kupujący zastrzega sobie możliwość korygowania złożonych zamówień w trakcie realizacji dostaw. Korekta dostawy wydłuża termin dostawy.
14. Tam, gdzie w SWZ został wskazany/-e:
1) znak towarowy, patent lub pochodzenie, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym;
2) odniesienie do norm, europejskich ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 Pzp, oraz przez odniesienie do wymagań dotyczących wydajności lub funkcjonalności Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym.
3) tam, gdzie w SWZ, zostało wskazane pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca, itd.) przedmiotu zamówienia, Zamawiający dopuszcza złożenie oferty równoważnej pod warunkiem, że zaproponowane sprzęty będą o parametrach nie gorszych niż wskazane
w SWZ.
Zaproponowane przez Wykonawcę produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe nie gorsze niż produkty wskazane przez Zamawiającego z nazwy. Zastosowane produkty równoważne nie mogą również powodować obniżenia wartości funkcjonalnych
i użytkowych.
15. Wymagania stawiane Wykonawcy:
a) Wykonawca odpowiedzialny będzie za całokształt, w tym za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia, za jakość i zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia,
b) wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia, rozumiana jako staranność profesjonalisty w działalności objętej przedmiotem niniejszego zamówienia,
c) spełnienie innych wymagań określonych we wzorze umowy oraz wynikających
z obowiązujących przepisów prawa.
16. Zamawiający nie określa dodatkowych wymagań związanych z zatrudnianiem osób, o których mowa w art. 96 ust. 2 pkt 2 Pzp.
17. Wszystkie oferowane implanty i materiały muszą być wprowadzone do obrotu i używania zgodnie z ustawą z dnia 7 kwietnia 2022 roku o wyrobach medycznych (t.j. Dz. U. z 2022 r., poz. 974 ze zm.).
18. Produkty muszą posiadać deklaracje zgodności lub deklaracje CE dla oferowanego wyrobu medycznego.
19. Zamawiający NIE dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. Zamawiający nie dokonał podziału zamówienia na części. Przedmiot zamówienia tworzy nierozerwalną całość, co oznacza, że nie może zostać podzielony na części, ze względów technicznych, organizacyjnych i ekonomicznych, a brak podziału zamówienia na części nie zakłóca konkurencji w ramach postępowania. Podział zamówienia na części mógłby poważnie zagrozić właściwemu wykonaniu usługi ze względu na nadmierne trudności techniczne, nadmierne koszty wykonania zamówienia, potrzebę skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia.
Oferta musi dotyczyć pełnego zakresu przedmiotu zamówienia.
20. Wykonawca na każdej wystawionej fakturze zobowiązany jest do umieszczenia nr umowy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 33141700-7 - Wyroby ortopedyczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1008666,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1008666,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1008666,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Aesculap Chifa Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7880008829

7.3.3) Ulica: Tysiaclecia 14

7.3.4) Miejscowość: Nowy Tomyśl

7.3.5) Kod pocztowy: 64-300

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008666,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.