Ogłoszenie z dnia 2024-07-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00307119/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-04-30
- 2024/BZP 00326226/01 - Modyfikacja z dnia 2024-05-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 11
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Powiat Piotrkowski
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590648416
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Dąbrowskiego 7
1.5.2.) Miejscowość: Piotrków Trybunalski
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-300
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 447328800
1.5.8.) Numer faksu: 447328803
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiat-piotrkowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiat-piotrkowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Modernizacja węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 112.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1821d769-0617-11ef-bfd2-32fa350b5bfc
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412064
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00039717/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.5 Modernizacja węzla ciepłowniczego w budynku przy ul. Armii Krajowej 11
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00307119
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IM.272.15.2024.AZ
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowalnych związanych z modernizacją węzła ciepłowniczego w budynku przy Armii Krajowej 11.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączonej dokumentacji projektowej, przedmiarze robót i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót. Dokumentacja projektowa stanowi załączniki od 14 do 17 do SWZ i została zamieszczona na platformie zakupowej dostępnej pod adresem internetowym: https://powiat-piotrkowski.ezamawiajacy.pl
UWAGA: Z uwagi na przyjęty ryczałtowy charakter wynagrodzenia, Zamawiający wyłącznie pomocniczo, przekazuje jako załączniki do SWZ przedmiary robót dotyczące przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45410000-4 - Tynkowanie
45431200-9 - Kładzenie glazury
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45331000-6 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych
45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania
45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45311100-1 - Roboty w zakresie okablowania elektrycznego
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45317000-2 - Inne instalacje elektryczne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 230994,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 278743,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 230994,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Mon-Luk Łukasz Ziarkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7262286219
7.3.3) Ulica: u. Wolborska 1 lok. 13
7.3.4) Miejscowość: Łódź
7.3.5) Kod pocztowy: 91-434
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 230994,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-09-028.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
- Zakup tablic rejestracyjnych dla potrzeb Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Kompleksowa organizacja konferencji pn. "Doradztwo - kariera - sukces - jak to się robi w łódzkiem?" finansowanej ze środków Krajowego Planu Odbudowy i Zwiększania Odporności
- Dostawa samochodu osobowego typu van, minivan, minibus dla potrzeb Pogotowia Opiekuńczego w Piotrkowie Trybunalskim.
- Świadczenie usług całodobowej ochrony fizycznej obiektu i mienia Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Adama Próchnika w Piotrkowie Trybunalskim, ul. M. Curie-Skłodowskiej 3 w 2025 r. i 2026 r.
- Budowa utwardzenia podwórza oraz kanalizacji deszczowej przy ul. Plac Niepodległości 5 w Piotrkowie Trybunalskim
- KONSERWACJA I NAPRAWA ILUMINACJI ŚWIETLNYCH (ZIMOWO-ŚWIĄTECZNYCH) NA TERENIE MIASTA PIOTRKOWA TRYBUNALSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie infrastruktury targowej Pomorskiego Ośrodka Doradztwa Rolniczego w Lubaniu Etap I
- Przebudowa segmentów F i G budynku głównego Szkoły Policji w Pile
- Wyprofilowanie i ulepszenie nawierzchni poprzez wykonanie związanej warstwy bitumicznej na drogach gminnych w Gminie Świlcza w 2024 r.
- Przebudowa i nadbudowa zbiornika wody czystej na Stacji Uzdatniania Wody na terenie działki nr ew. 85/39 w m. Kozery Nowe gm. Grodzisk Mazowiecki
- Konserwacja dróg leśnych w Nadleśnictwie Pomorze w roku 2024.
- "Zmiana sposobu użytkowania budynku w celu dostosowania pomieszczeń Szkoły Podstawowej z Oddziałami Przedszkolnymi w Czernej do wymogów ochrony Przeciwpożarowej i Sanitarnej"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.