eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławDostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SZPITAL SPECJALISTYCZNY IM. A. FALKIEWICZA WE WROCŁAWIU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 931082610

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: WARSZAWSKA

1.5.2.) Miejscowość: Wrocław

1.5.3.) Kod pocztowy: 52-114

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław

1.5.7.) Numer telefonu: 34 74 100

1.5.8.) Numer faksu: 34 65 172

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@falkiewicza.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.falkiewicza.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.falkiewicza.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostosowanie obiektu do standardu zgodności z obecnie obowiązującymi przepisami - modernizacja hydroforni w obiekcie Szpitala Specjalistycznego im. A. Falkiewicza we Wrocławiu.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4d491511-1cdd-11ef-bfd3-e6cc5d6d04e5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412140

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00342644

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/TP/12/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 2335321,7 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie prac związanych z modernizacją hydroforni, w tym m.in. wymiana automatyki na podstawie opracowanej dokumentacji wykonawczej zatwierdzonej przez Zamawiającego.
Przedmiot umowy został opisany za pomocą:
1) "Projektu Wykonawczego opracowanego przez Biuro Architektoniczno- Projektowe "ARCHITEKT Tomasz Cempa" .
2) Zostało wydane zaświadczenie nr 14805/2023 z dnia 01.12.2023 roku o braku sprzeciwu do zgłoszenia remontu budynku hydroforni w zakresie pełnego wyposażenia technologicznego: urządzeń i instalacji wewnętrznych oraz remontu struktury budowlanej obiektu,
3) "Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych autorstwa Biuro Architektoniczno- Projektowe "ARCHITEKT Tomasz Cempa",
4) "Proponowany Programu realizacji robót"
5) "Przedmiary robót".
Wskazane dokumenty stanowią załącznik do SWZ.
Uwaga: przedmiary robot Zamawiający udostępnia wyłąvcznie w celu informacyjnym. Przedmiar robót nie może stanowić podstawy do wyceny robót i prxzygotowania oferty.
Wszystkie koszty związane z przyjętą przez Wykonawcę technologią robót, polegającą w szczególności na bezprzerwowej dostawie wody do szpitala, należy uwzględnić w cenie ofertowej.
Modernizacja hydroforni została podzielona na dwa zadania - zakres prac dla poszczególnych zadań został opisany w zał. nr 6 do OPZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2640810,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2995050,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2640810 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Baumatech Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8951827482

7.3.3) Ulica: Jedności Narodowej

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-302

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2640810 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-15

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.