Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00373306/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Usługowe Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510563346
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kolejowa 17
1.5.2.) Miejscowość: Nidzica
1.5.3.) Kod pocztowy: 13-100
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński
1.5.7.) Numer telefonu: 89 625-24-28
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pugknidzica.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pugknidzica.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9e2aa054-470b-11ee-9aa3-96d3b44407901.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zaopatrzenie w energię cieplną, Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi i gminnym zasobem mieszkaniowym, targowiskiem miejskim i obsługą szaletu miejskiego, utrzymywanie terenów zieleni itd
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9e2aa054-470b-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412235
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00373306
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa, udzielenie licencji oraz wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym.
Zakres prac objętych przedmiotem zamówienia podstawowego obejmuje m. in. :
a) wykonanie Analizy Przedwdrożeniowej,
b) dostawę, instalację oraz konfigurację relacyjnej bazy danych wraz z licencją,
c) dostawę infrastruktury IT,
d) udzielenie licencji na System Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym złożonego z następujących modułów/obszarów funkcjonalnych:
- Analizy i sprawozdania,
- Finanse i księgowość,
- Biuro obsługi klienta,
- Windykacja i rozrachunki,
- Środki trwałe,
- Kadry i płace,
- Gospodarka magazynowa,
- Zakup – Sprzedaż,
- Infrastruktura,
- System Gospodarka Mieszkaniowa,
- System bilingowy rozliczający odbiorców ciepła
- Korespondencja seryjna,
- Zarzadzanie obiegiem informacji,
- eBOK,
- System informacji przestrzennej GIS (w ramach prawa opcji)
e) dostawę oraz instalację Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym,
f) wykonanie migracji danych z systemów dotychczas wykorzystywanych przez Zamawiającego,
g) konfigurację i wdrożenie Systemu Zarządzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym zgodnie z założeniami określonymi w analizie przedwdrożeniowej,
h) przeprowadzenie szkoleń dla personelu Zamawiającego z obsługi wdrożonego Systemu Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym,
i) świadczenie usług Asysty Powdrożeniowej przez okres 12 miesięcy licząc od dnia wykonania przedmiotu zamówienia,
j) udzielenie gwarancji jakości na okres min. 12 miesięcy na wdrożony System Zarzadzania Przedsiębiorstwem Wielobranżowym.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 9 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 48000000-8 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
48610000-7 - Systemy baz danych
72263000-6 - Usługi wdrażania oprogramowania
80533100-0 - Usługi szkolenia komputerowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 304592,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 304592,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 304592,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Unisoft Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 008046770
7.3.3) Ulica: Kazimierza Pułaskiego
7.3.4) Miejscowość: Gdynia
7.3.5) Kod pocztowy: 81-368
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 374648,16 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące
INNE PRZETARGI Z NIDZICY
- Sprzedaż i dostawa ambulansu sanitarnego typu C dla Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- 16/2024 Świadczenie usług rekrutacyjnych w zakresie pozyskania personelu medycznego w celu udzielania świadczeń zdrowotnych na rzecz Zespołu Opieki Zdrowotnej w Nidzicy
- "Sukcesywny zakup paliwa do pojazdów i maszyn dla Przedsiębiorstwa Usługowego Gospodarki Komunalnej Sp. z o. o. w Nidzicy"
więcej: przetargi w Nidzicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem
- "Odnowienie oraz zakup licencji Microsoft Office 365 oraz CodeTwo Email Signatures for Microsoft 365 dla Instytutu Adama Mickiewicza z podziałem na zadania".
- Zakup oprogramowania
- Przedłużenie serwisów bezpieczeństwa oraz usług wsparcia serwisowego dla posiadanej przez Zamawiającego zapory sieciowej
- Zakup sprzętu oraz licencji na oprogramowanie w ramach zadania Cyberbezpieczny Samorząd - Poprawa cyberbezpieczeństwa w Gminie Chojna, realizowanego w ramach projektu Cyberbezpieczny samorząd
- Dostawa automatycznego systemu do identyfikacji (ID) i określania lekowrażliwości (AST) drobnoustrojów oraz systemu do genetycznej diagnostyki zakażeń
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.