Ogłoszenie z dnia 2023-09-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00327106/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-26
- 2023/BZP 00337894/01 - Modyfikacja z dnia 2023-08-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu (...)
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Komunalne w Kruszwicy Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 090093448
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Goplańska
1.5.2.) Miejscowość: Kruszwica
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-150
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pk-kruszwica.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pk-kruszwica.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/7987301.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Spółka z o.o., której właścicielem w 100% jest Gmina Kruszwica
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ochrona fizyczna mienia, kontrolowania ruchu osobowego i towarowego oraz monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu (...)2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4535a8d1-2bea-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412609
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00150870/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Ochrona mienia
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00327106
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.6.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 504000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Opis przedmiotu zamówienia:
WSPÓLNY SŁOWNIK ZAMÓWIEŃ
Kod CPV:
79710000-4 – usługi ochroniarskie
79715000-9 – usługi patrolowania
79711000-1 – usługi nadzoru przy użyciu alarmu
1. Przedmiotem zamówienia jest:
1) ochrona fizyczna mienia oraz kontrolowanie ruchu osobowego i towarowego na terenie
i obiektach należących do Zamawiającego znajdujących się w Kruszwicy przy ul. Goplańskiej 2 zwany dalej „ochrona fizyczna mienia”;
2) monitorowanie sygnałów lokalnego systemu alarmu włamania, napadu, włamania i napadu na terenie i obiektach znajdujących się w:
a) Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji (ul. Zamkowa 13 w Kruszwicy),
b) Zakład Energetyki Cieplnej (ul. Wiejska 47 w Kruszwicy),
3) monitoring systemu alarmowego (system kamer z detekcją ruchu i komunikacją głosową)
a) Stacja Uzdatnia Wody (Chełmce),
b) Stacja Uzdatniania Wody (Piecki),
zwany dalej „lokalnym systemem alarmowym”.
2. Wykonawca zobowiązuje się do realizacji zamówienia zgodnie
z poniższym zakresem:
1) usługa ochrony mienia oraz kontrolowania ruchu osobowego i towarowego będzie wykonywana przez Wykonawcę codziennie przy ul. Goplańskiej 2 w Kruszwicy i w terenie, zgodnie z planem sytuacyjnym obiektu i terenu przedstawionym w załączniku
nr 1, w dni robocze (tj. od poniedziałku do piątku) od godziny 15:00 do godziny 07:00, przy czym w dni wolne od pracy oraz święta 24 godziny na dobę;
2) „lokalny system alarmowy” będzie wykonywany przez Wykonawcę codziennie w Zakładzie Wodociągów i Kanalizacji przy ul. Zamkowej 13 w Kruszwicy oraz w Zakładzie Energetyki Cieplnej, przy ul. Wiejskiej 47 w Kruszwicy, Stacji Uzdatniania Wody w Chełmcach i Stacji Uzdatniania Wody w Pieckach w cyklu 24 godziny na dobę.
3) wykonywania przedmiotu Umowy z należytą starannością, zgodnie z powszechnie obowiązującymi przepisami prawnymi;
4) przestrzegania przepisów bhp i ppoż., o ochronie danych osobowych, informacji niejawnych oraz zachowania tajemnicy służbowej uzyskanych podczas wykonywania przedmiotu Umowy;
5) wykonywania przez swoich pracowników doraźnych poleceń związanych z realizacją przedmiotu Umowy wydawanych przez osobę reprezentującą Zamawiającego;
6) wykonywania przedmiotu Umowy wyłącznie przez osoby będące jego pracownikami;
7) przekazania Zamawiającemu imiennego wykazu pracowników w terminie 5 dni przed podjęciem wykonywania przedmiotu Umowy i informowania o jego zmianach w terminie 3 dni roboczych przed wprowadzeniem takiej zmiany;
3. Przedmiot Umowy „ochrona fizyczna mienia” obejmuje ponadto, następujący zakres czynności i obowiązków, tj.:
1) obejmując ochronę należy sprawdzić w jakim stanie znajduje się obiekt, sprzęt oraz wyposażenie;
2) należy prowadzić „Książkę ochrony” i wpisywać do niej rozpoczęcie i zakończenie pracy, odnotować ewentualne uwagi dotyczące obiektu i zaszłych zdarzeń a także odnotowywać przekazywanie kolejnej osobie ochrony;
3) należy informować niezwłocznie Zamawiającego o wszelkich spostrzeżeniach podczas ochrony obiektu mających wpływ na jego bezpieczeństwo telefonicznie lub osobiście: Panią Ewelinę Szkudlarek oraz podjęcie osobistej interwencji, a w razie potrzeby straty pożarnej, policji;
4) należy dokonywać obchodu obiektu przy przyjęciu i przed zdaniem ochrony oraz w razie potrzeby jednak nie rzadziej niż co 60 minut. Przy przejmowaniu zmiany należy sprawdzić kompletność kluczy i pilotów do obiektu.
5) należy prowadzić bieżące monitorowanie prowadzonych obchodów przez pracownika ochrony za pomocą odczytów znaczników, a w przypadku nieprawidłowości podjąć czynności wyjaśniające oraz powiadomić Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do zakupu wraz z montażem systemu do monitorowania lokalizacji pracownika.
6) należy kontrolować miejsca niebezpieczne z punktu widzenia zagrożenia pożarowego oraz sprawdzać w czasie obchodu obiektów stan przestrzegania przepisów przeciwpożarowych;
7) wpuszczać na teren obiektu po godzinach pracy tylko osoby upoważnione wymienione
w pisemnej informacji przez Zamawiającego;
8) odnotowywać w „Książce ochrony” nazwiska upoważnionych osób wchodzących do obiektu w dni wolne od pracy;
9) zwracać uwagę na odpowiednie zamykanie bram, pomieszczeń biurowych i innych;
10) zwracać uwagę na właściwe oświetlenie obiektu, a o wszelkich usterkach informować Zamawiającego, a także zwracać uwagę na wszelkiego rodzaju nieprawidłowości, jak np. pozostawione pakunki, palenie papierosów, awantury, niszczenie mienia, itp.;
11) zwracać uwagę na osoby przebywające w pobliżu obiektu mogące stanowić potencjalne zagrożenie dla obiektu usiłujące nielegalnie wynieść z obiektu różne przedmioty lub podejrzane o popełnienie przestępstwa (kradzież, włamanie, itp.);
12) ująć osoby, które drogą nielegalną usiłują wejść lub wyjść z dozorowanego obiektu;
13) utrzymywać czystość w pomieszczeniu portierni;
14) dbać o czystość na terenie obiektu tj. usuwać zauważone na terenie obiektu śmieci, w razie konieczności odśnieżyć przejścia;
15) na bieżąco współpracować z wyznaczonymi pracownikami Zamawiającego;
16) posiadać przeszkolenie przeciwpożarowe oraz znać obowiązujące przepisy przeciwpożarowe;
17) znać lokalizację punktów przeciwpożarowych, ujęć wody, środków alarmowania oraz znać sposoby alarmowania i wzywania straży pożarnej;
18) posiadać umiejętność posługiwania się sprzętem przeciwpożarowym oraz znać sposoby gaszenia pożaru w zarodku przy pomocy podręcznych środków gaśniczych.
4. Przedmiot Umowy „lokalny system alarmowy” obejmuje, następujący zakres czynności
i obowiązków, Wykonawcy:
1) całodobowe monitorowanie sygnału lokalnego systemu alarmowego;
2) wysyłanie grupy interwencyjnej niezwłocznie po odebraniu sygnału alarmowego przez stację monitorowania czas dojazdu do obiektu 20 minut w celu:
a) sprawdzenia zasadności sygnału alarmowego,
b) zapobieżeniu powstania szkody lub zmniejszenia jej rozmiarów,
c) zabezpieczenia obiektu w przypadku powstania szkody i zawiadomienia Zamawiającego lub osoby przez niego upoważnionej, a nadto zawiadomienie odpowiednich służb;
3) ewentualne ujęcie sprawców zdarzenia;
4) rejestrowanie sygnału przyjętego z lokalnego systemu alarmowego;
5) rejestrowanie informacji przekazywanych Zamawiającemu;
6) udostępnianie nieodpłatnie Zamawiającemu wyciągu z odpowiednich rejestrów na pisemne żądanie Zamawiającego, jeżeli wystąpi z nim przed upływem 3 tygodni od chwili zdarzenia;
7) oznakowanie monitorowanych obiektów w sposób widoczny tablicami i naklejkami Wykonawcy.
8) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu, montażu i uruchomienia central alarmowych
i nadajników GSM oraz 4 sztuk pilotów antynapadowych dla Zamawiającego;
9) Wykonawca zobowiązuje się do zakupu rejestratorów do kamer, zabezpieczenia sygnału internetowego oraz nadajników do systemu alarmowego.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
79715000-9 - Usługi patrolowe
79711000-1 - Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 593352,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 914045,47 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 593352,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agencja Ochrony -Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "VOTUM" Lech Bączkowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5541007884
7.3.3) Ulica: ul. Nowa 21
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-119
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Podjazd grupy interwencyjnej - Solid Security, ul. Postępu 17, 02-676 Warszawa
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-04
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 593352,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-10-01 do 2026-09-308.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI KRUSZWICA
- Przebudowa przepustu drogowego na drodze gminnej nr 150848C w miejscowości Janowice
- Modernizacja nawierzchni drogi gminnej nr 150806C Polanowice -Chrosno
więcej: przetargi KRUSZWICA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi ochrony osób i mienia
- Świadczenie usługi ochrony fizycznej osób i mienia Amfiteatru w 2025 roku
- Usługa ochrony obiektów, osób i mienia Sądu Rejonowego w Opolu
- Ochrona osób i mienia
- Ochrona imprezy masowej oraz ochrony dodatkowej poza imprezą masową "Sosnowiec Fun Festival" w dniach 06.06.2025 r. do 08.06.2025 r. na terenie ZPS przy Placu Zagłębia w Sosnowcu
- Świadczenie usług ochrony fizycznej osób i mienia w 3 obiektach Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Wola m.st. Warszawy
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.