Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00374931/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-31
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont zespołu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Stęszewie ul. Szkolna 1.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Stęszewie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000265046
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Poznańska 25
1.5.2.) Miejscowość: Stęszew
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-060
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sp.steszew@steszew.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://sp.steszew.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_steszew1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont zespołu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Stęszewie ul. Szkolna 1.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d605998d-47c3-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00412643
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00082792/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Remont nawierzchni boiska szkoły
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00374931
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SP.231.31.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na remoncie zespołu boisk sportowych przy Szkole Podstawowej w Stęszewie ul. Szkolna 1.
2. Opis przedmiotu zamówienia stanowią:
1) Dokumentacja projektowa – Załącznik nr 1 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie „Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia”,
2) Specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych – Załącznik nr 1 do SWZ. Plik zawierający skompresowane dokumenty w formacie „Załącznik nr 1 – Opis przedmiotu zamówienia”.
4. Klauzula społeczna:
4.1 Zamawiający na podstawie art. 95 ust. 1 ustawy PZP wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności w zakresie realizacji zamówienia w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023r. poz. 1465 z późn. zm.)
4.2. Zamawiający wymaga , aby osoby wykonujące roboty budowlane określone w dokumentacji projektowej byli zatrudnieni na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę, za wyjątkiem osób, których obowiązki nie polegają na wykonywaniu prac w sposób określony w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks Pracy (Dz.U. z 2023 r. poz. 1465), co dotyczyć może między innymi kierownika budowy i kierowników robót branżowych.
4.3. Wykonawca lub Podwykonawca zatrudni wyżej wymienione osoby na okres realizacji
zamówienia. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, zobowiązuje się do niezwłocznego zatrudnienia na to miejsce innej osoby.
4.4. Wykonawca:
1) zobowiązuje się, że pracownicy świadczący usługi będą w okresie realizacji umowy
zatrudnieni na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca
1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. 2023 r., poz. 1465 ze zm.);
2) Wykonawca zobowiązany jest do przekazania Zamawiającemu najpóźniej w terminie 7 dni od
podpisania umowy wykazu pracowników wraz z oświadczeniem o zatrudnieniu na podstawie
umowy o pracę osób wykonujących roboty budowlane .
3) każdorazowo na żądanie Zamawiającego, w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie umów o pracę osób wykonujących w trakcie
realizacji umowy czynności, których dotyczy ww. oświadczenie Wykonawcy . Kopie umów
powinny zostać zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych
pracowników , zgodnie z przepisami o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez
adresów, nr PESEL pracowników). Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
Informacje takie jak: data zawarcia umowy, rodzaj umowy o pracę i wymiar etatu powinny być
możliwe do zidentyfikowania.
4) każdorazowo na żądanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego nie
krótszym niż 5 dni roboczych, Wykonawca zobowiązuje się przedłożyć do wglądu
poświadczone za zgodność z oryginałem kopie dowodów potwierdzających zgłoszenie
pracowników przez pracodawcę do ubezpieczeń lub zaświadczenie właściwego oddziału ZUS,
potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne
z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę. Dokumenty te winny zostać
zanonimizowane w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie
z przepisami o ochronie danych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji.
5) nieprzedłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie kompletu
dokumentów, o których mowa w pkt. 2) – 4), potwierdzających spełnianie przez Wykonawcę
wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę będzie traktowane jako niewypełnienie
obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących usługi na podstawie umowy o pracę i
skutkować będzie naliczeniem kar umownych.
6) za niedopełnienie wymogu zatrudniania Pracowników świadczących usługi na podstawie
umowy o pracę w rozumieniu przepisów Kodeksu Pracy, Wykonawca zapłaci Zamawiającemu
kary umowne w wysokości określonej w załączonym do SWZ wzorze umowy.
4.5. W przypadku uzasadnionych wątpliwości, co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45236119-7 - Naprawa boisk sportowych
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta.INNE PRZETARGI STĘSZEW
więcej: przetargi STĘSZEW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje boisko - Orlik 2012" w Żukowie
- Modernizacja boiska przy Gminnej Szkole Podstawowej w Oławie
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - Orlik 2012" przy ul. Okuniewskiej w Halinowie w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Modernizacja obiektu Orlik 2012 w Halinowie"
więcej: Naprawa boisk sportowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.