eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Niechlów"MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY KANALIZACYJNEJ POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIECHLÓW"



Ogłoszenie z dnia 2024-07-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY KANALIZACYJNEJ POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIECHLÓW”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NIECHLÓW

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411050630

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Głogowska 31

1.5.2.) Miejscowość: Niechlów

1.5.3.) Kod pocztowy: 56-215

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@niechlow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.niechlow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://niechlow.ezamawiajacy.pl/pn/niechlow/demand/154935/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„MODERNIZACJA INFRASTRUKTURY KANALIZACYJNEJ POPRZEZ ROZBUDOWĘ I PRZEBUDOWĘ OCZYSZCZALNI ŚCIEKÓW W MIEJSCOWOŚCI NIECHLÓW”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90128b23-0b9d-11ef-bfd2-32fa350b5bfc

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00412972

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-07-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00059742/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.4 RFPŁ Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w m. Niechlów

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00330924

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RRIOŚ.271.8.2024.AM

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest realizacja w formule zaprojektuj i wybuduj zadania pn. „Modernizacja infrastruktury kanalizacyjnej poprzez rozbudowę i przebudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Niechlów”
2. ZADANIE DOTYCZY WYKONANIA REALIZACJI PRAC WYŁĄCZNIE ETAPU I.
3. PLANOWANY ZAKRES PRAC PROJEKTOWYCH I BUDOWLANYCH OBEJMOWAĆ BĘDZIE W SZCZEGÓLNOŚCI:
1) Wymiana punktu zlewnego na nowy wyposażony w sito i płuczkę skratek,
2) Budowa i wyposażenie zbiornika ścieków dowożonych o objętości 30m3 w napowietrzanie średniopęcherzykowe i pompę do ścieków brudnych, dmuchawę,
3) Budowa nowego zbiornika uśredniającego na ścieki dopływające i dowożone o łącznej objętości 160m3 (komora uśredniająca 100m3 i KTSO ok. 60m3). Zbiornik uśredniający i KTSO należy wyposażyć w oprzyrządowanie oraz napowietrzanie średniopęcherzykowe,
4) Remont istniejącej pompowni wyposażonej w dwie pompy do ścieków surowych, pompy pompują ścieki do kratopiaskownika. Wyposażenie istniejącej przepompowni w sito pionowe o perforacji 10 mm dla wstępnej separacji części stałych,
5) Zabezpieczenie polimocznikiem zbiorników technologicznych (reaktorów biologicznych istniejących i nowo projektowanych) - ok. 600m2,
6) Wymiana piaskownika na krato piaskownik z separatorem tłuszczu, praso płuczką skratek wraz z komorą rozprężną i łapaczem kamieni. Kratopiaskownik umieszczony będzie w kontenerze wolnostojącym na zbiorniku uśredniającym, kontener wyposazony w instalację grzewczą i oświetleniową, krate recznę na obiegu awaryjnym,
7) Wymiana dmuchaw,
8) Remont istniejącego reaktora biologicznego oraz wyposażenie reaktora w nowe napowietrzanie drobnopęcherzykowe, złoża biologiczne, pompy, mieszadła, osprzęt stalowy,
9) Prace budowlane polegajace na demontażu zbiorników wewnątrz budynku wraz z remontem pomieszczeń i ich odtworzeniem,
10) Wykonanie elementów AKPiA – wizualizacji pracy oczyszczalni ścieków,
11) Wymiana instlacji prasy do osadów wraz z higienizacją,
12) Prace budowlane związane z budową wiaty magazynującej, budowa instalacji fotowoltaicznej, zagospodarowaniem terenu, ułożenie i utwardzenie dróg dojazdowych, remont ogrodzenia terenu itd.
13) Wykonanie pełnobranżowej dokumentacji projektowej (projekt budowlany, wykonawczy obsługa geodezyjna) wraz uzyskaniem niezbędnych decyzji, pozwoleń, uzgodnień, ekspertyz, itp.
4. Modernizacja odbywać się będzie na obiekcie czynnym, wszystkie roboty powinny być tak zaplanowane aby zachowana była ciągłość pracy oczyszczalni.
5. Wszystkie roboty będą wykonywane na czynnym obiekcie, wszelkie wyłączenia, bądź inne czynności związane z ingerencją Wykonawcy w pracę obiektu muszą być uzgodnione z użytkownikiem obiektu. Roboty budowlane należy prowadzić w sposób zapewniający nieprzerwalną pracę oczyszczalni ze szczególnym uwzględnieniem okresu sezonu letniego, w trakcie którego zwiększona jest ilość ścieków trafiających na modernizowany obiekt.
6. Do obowiązków Wykonawcy należy doprowadzenie wody oraz zasilania placu budowy w energię elektryczną wraz z zamontowaniem liczników zużycia wody i energii elektrycznej oraz poniesienie kosztów z tym związanych wraz z zapłatą za energię, wodę i inne media zużyte w trakcie budowy oraz wykonanie prób i prób końcowych.
7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w:
1) Programie Funkcjonalno – Użytkowym (PFU) - (załącznik nr 2 do SWZ).
2) Projektowanych postanowieniach umowy – załącznik nr 5 do SWZ.
3) Harmonogramie rzeczowo - finansowym z uwzględnieniem etapowania zadania oraz zakresu poszczególnych etapów – załącznik nr 2A do SWZ
Wszystkie wymagania określone w dokumentach wskazanych powyżej stanowią wymagania minimalne, a ich spełnienie jest obligatoryjne. Niespełnienie ww. wymagań minimalnych będzie skutkować odrzuceniem oferty jako niezgodnej z warunkami zamówienia na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45232421-9 - Roboty w zakresie oczyszczania ścieków

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8098693,92 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10942080,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8098693,92 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Eko-Dbaj Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6172079775

7.3.3) Ulica: Cielcza, ul. Gajówka

7.3.4) Miejscowość: Jarocin

7.3.5) Kod pocztowy: 63-200

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-07-01

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8098693,92 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 18 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.