Og³oszenie z dnia 2023-09-26
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00521247/01 - Wynik z dnia 2023-11-29
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e2b4ee4-5c3f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00413167
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00141627/22/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa mebli do Kliniki Endokrynologii, Chorób Metabolicznych i Chorób Wewnetrznych i Kliniki Gastroenterologii w Szczecinie
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
www.spsk1.szn.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegó³owe informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których
zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z wykonawcami okre¶lone s± w Rozdziale III SWZ "Informacje o sposobie porozumiewania siê
Zamawiaj±cego z Wykonawcami" oraz w Rozdziale XV SWZ "Opis sposobu przygotowania oferty i forma sk³adanych dokumentów "
Poni¿szy adres s³u¿y do elektronicznego sk³adania ofert, o¶wiadczenia o którym mowa w art 125 ust 1 Ustawy, podmiotowych
¶rodków dowodowych, przedmiotowych ¶rodków dowodowych, wniosków o wyja¶nienie tre¶ci SWZ oraz innych o¶wiadczeñ lub
dokumentów.
Zamawiaj±cy bêdzie siê komunikowa³ z Wykonawcami za pomoc± Systemu (Portal e-Us³ug SMARTPZP) dostêpnego pod adresem:
https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Do pe³nego i prawid³owego korzystania
z Systemu (Portal e-Us³ug SMARTPZP) przez U¿ytkowników Zewnêtrznych konieczne jest posiadanie przez co najmniej jednego
uprawnionego U¿ytkownika Zewnêtrznego Wykonawcy elektronicznego podpisu kwalifikowanego lub podpisu zaufanego lub podpisu
osobistego s³u¿±cego do autentykacji i podpisu.
Szczegó³owe informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji
elektronicznej okre¶lone s± w Rozdziale III SWZ "Informacje o sposobie porozumiewania siê Zamawiaj±cego z Wykonawcami" oraz
w Rozdziale XV SWZ "Opis sposobu przygotowania oferty i forma sk³adanych dokumentów "
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): 1. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie, z siedzib±: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
Dane kontaktowe:
-kontakt listowny na adres: ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin,
- kontakt telefoniczny: 91 425 30 00
- kontakt e-mail: szpital@spsk1.szn.pl
inspektorem ochrony danych osobowych w Samodzielnym Publicznym Szpitalu Klinicznym Nr 1 im. prof. Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie jest Pan:
-Witold Frankiewicz
Dane do kontaktu:
listownie: SPSK NR 1 PUM, ul. Unii Lubelskiej 1, 71-252 Szczecin
adres e-mail:iod@spsk1.szn.pl
telefon: 91 4253305
Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego o Nr ZP-261-72/2023 na Dostawê mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie
prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji;
Odbiorc± Pani/Pana danych osobowych bêd± upowa¿nieni pracownicy Zamawiaj±cego oraz Portal PZP Sp. z o.o. z siedzib± w Tarnobrzegu (adres: ul. Henryka Sienkiewicza 64 39-400 Tarnobrzeg), wpisan± do Krajowego Rejestru S±dowego przez S±d Rejonowy w Rzeszowie XII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem KRS: 0000578182, REGON: 362607010, NIP: 8672240660, jako w³a¶ciciel Portalu e-Us³ug SMARTPZP, na której Zamawiaj±cy prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/ , oraz osoby lub podmioty którym zostanie udostêpniona dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych;
Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
Klauzula informacyjna, o której mowa w art. 13 ust. 1 i 2 RODO, znajduje siê w za³±czniku nr 1 do SWZ;
obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
posiada Pani/Pan:
− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
− na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych ;
− na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO ;
− prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
nie przys³uguje Pani/Panu:
− w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
− prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
− na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): jw.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: ZP-261-72/2023
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Tak
4.1.9.) Liczba czê¶ci: 3
4.1.10.) Ofertê mo¿na sk³adaæ na wszystkie czê¶ci
4.1.11.) Zamawiaj±cy ogranicza liczbê czê¶ci zamówienia, któr± mo¿na udzieliæ jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
Czê¶æ 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Meble biurowe
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Krzes³a
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Czê¶æ 3
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 Ró¿ne siedziska
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2023-12-15
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin gwarancji
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy w miejsce podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnie z za³. nr 4 do SWZ.
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych. Zamawiaj±cy w miejsce podmiotowych ¶rodków dowodowych wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia zgodnie z za³. nr 4 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
1. Katalog w jêzyku polskim lub przet³umaczony na jêzyk polski potwierdzaj±cy, ¿e oferowany produkt spe³nia wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonym w SWZ z zaznaczeniem wszystkich wymaganych i oferowanych parametrów danego produktu dla Pakietów 2, 3.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e p³yta wiórowa laminowana oraz blat kuchenny, z której Wykonawca wykona meble, spe³nia klasê higieniczno¶ci E1 – dot. pakietu 1.
3. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e p³yta wiórowa laminowana, z której Wykonawca wykona meble, spe³nia wymagania gêsto¶ci min. 650kg/m3 - dot. pakietu nr 1.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
1. Katalog w jêzyku polskim lub przet³umaczony na jêzyk polski potwierdzaj±cy, ¿e oferowany produkt spe³nia wymagania okre¶lone w opisie przedmiotu zamówienia okre¶lonym w SWZ z zaznaczeniem wszystkich wymaganych i oferowanych parametrów danego produktu dla Pakietów 2, 3.2. O¶wiadczenie Wykonawcy, ¿e p³yta wiórowa laminowana oraz blat kuchenny, z której Wykonawca wykona meble, spe³nia klasê higieniczno¶ci E1 – dot. pakietu 1.
3. O¶wiadczenie wykonawcy potwierdzaj±ce, ¿e p³yta wiórowa laminowana, z której Wykonawca wykona meble, spe³nia wymagania gêsto¶ci min. 650kg/m3 - dot. pakietu nr 1.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Wykonawca sk³ada ofertê w jêzyku polskim, sporz±dzon± pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym na Formularzu Oferty oraz Szczegó³owym formularzu cenowym stanowi±cych za³±cznik Nr 1 oraz Nr 2 do Specyfikacji Warunków Zamówienia wraz z wymaganymi dokumentami zgodnie z tre¶ci± SWZ tj.1) przedmiotowe ¶rodki dowodowe, okre¶lone w Rozdziale XIV SWZ,
2) pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy),
3) o¶wiadczenie Wykonawcy o braku podstaw wykluczenia, zgodnie z za³±cznikiem nr 4 do SWZ,
4) o¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o którym mowa w Rozdziale XIII (je¶li dotyczy).
1. Dodatkowo Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia wraz z ofert± nastêpuj±cych dokumentów:
a) Pe³nomocnictwo (je¶li dotyczy)
• Gdy umocowanie osoby sk³adaj±cej ofertê nie wynika z dokumentów rejestrowych, wykonawca, który sk³ada ofertê za po¶rednictwem pe³nomocnika, powinien do³±czyæ do oferty dokument pe³nomocnictwa obejmuj±cy swym zakresem umocowanie do z³o¿enia oferty lub do z³o¿enia oferty i podpisania umowy.
• W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
b) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (je¿eli dotyczy),
c) W celu potwierdzenia, ¿e osoba/by dzia³aj±ca w imieniu wykonawcy jest umocowana do jego reprezentowania, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od wykonawcy odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru S±dowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej lub innego w³a¶ciwego rejestru. Wykonawca nie jest zobowi±zany do z³o¿enia dokumentów, o których mowa w zdaniu poprzednim, je¿eli zamawiaj±cy mo¿e je uzyskaæ za pomoc± bezp³atnych i ogólnodostêpnych baz danych, o ile wykonawca wskaza³ dane umo¿liwiaj±ce dostêp do tych dokumentów.
W przypadku wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia wykonawcy s± zobowi±zani do
ustanowienia pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w
postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
1. Wykonawca mo¿e z³o¿yæ tylko jedn± ofertê /w danej czê¶ci zamówienia-pakiecie/.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
23. W przypadku sk³adania oferty przez Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (konsorcjum), Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy (lider konsorcjum). Pe³nomocnikiem konsorcjum jest Wykonawca, który zaloguje siê na swoim profilu Wykonawcy i sk³adaj±c ofertê w zak³adce „Wykonawcy” doda pozosta³ych Wykonawców wpisuj±c ich dane.Pe³nomocnictwo, o którym mowa powy¿ej, powinno byæ w formie elektronicznej (czyli opatrzon± podpisem kwalifikowanym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym osób upowa¿nionych do reprezentowania Wykonawców oraz zostaæ przekazane w ofercie wspólnej Wykonawców.
Pe³nomocnik, o którym mowa powy¿ej, pozostaje w kontakcie z Zamawiaj±cym w toku postêpowania i do niego Zamawiaj±cy kieruje informacje, korespondencjê itp. Wszelkie o¶wiadczenia pe³nomocnika Zamawiaj±cy uzna za wi±¿±ce dla wszystkich Wykonawców sk³adaj±cych ofertê wspóln±.
Nie dopuszcza siê uczestniczenia któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia w wiêcej ni¿ jednej grupie Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. Niedopuszczalnym jest równie¿ z³o¿enie przez któregokolwiek z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia, równocze¶nie oferty indywidualnej oraz w ramach grupy Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
Wspólnicy spó³ki cywilnej s± traktowani jak Wykonawcy sk³adaj±cy ofertê wspóln±.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami Za³±cznika nr 3 Projekt umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2023-10-06 08:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://portal.smartpzp.pl/spsk1szczecin/
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2023-10-06 08:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKU£ÓW ¯YWNO¦CIOWYCH DLA ZESPO£U SZKÓ£ OGÓLNOKSZTA£C¡CYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZʦCI
- II - Przyjêcie do oczyszczenia w oczyszczalni ¶cieków wód odciekowych (¶ciek. przemys³.) pochodz±cych z zamkniêtego sk³adowiska odpadów innych ni¿ niebezpieczne i obojêtne w Sierakowie gm. Police.
- "Us³uga polegaj±ca na usuwaniu z dróg wewnêtrznych oraz publicznych po³o¿onych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie ca³kowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sze¶æ czê¶ci
- Dostawy oleju napêdowego grzewczego do celów opa³owych dla kot³owni w³asnych 15 Wojskowego Oddzia³u Gospodarczego w Szczecinie
- ¦wiadczenie us³ug w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmar³ym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wyposa¿enie Domu Pomocy Spo³ecznej "Wrzos"
- ADAPTACJA I WYPOSA¯ENIE POMIESZCZEÑ NA POTRZEBY PROGRAMU "AKTYWNY MALUCH - PIERWSZY DZIENNY OPIEKUN W GMINIE 2024" W BUDYNKU ZESPO£U SZKOLNO - PRZEDSZKOLNEGO W R¡BINIE
- Wy³onienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i monta¿em, krzese³ i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagielloñskiego w Krakowie.
- Dostawa mebli, pozosta³ego wyposa¿enia i zabawek do Klubu Dzieciêcego "Promyczek" w Ru¶cu przy ul. Wieluñskiej 33A
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dzieciêcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - czê¶æ II meble
- Zakup kontenerów dla potrzeb zaplecza sanitarno - szatniowego kompleksu boisk sportowych w Bilczy - etap 2024
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.