Og³oszenie z dnia 2023-11-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2023/BZP 00413167/01 - Og³oszenie z dnia 2023-09-26
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Samodzielny Publiczny Szpital Kliniczny Nr 1 im. prof Tadeusza Soko³owskiego Pomorskiego Uniwersytetu Medycznego w Szczecinie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000288892
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Unii Lubelskiej, 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 71-252
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zampub@spsk1.szn.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spsk1.szn.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
www.spsk1.szn.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa mebli biurowych na potrzeby klinik internistycznych w obiektach SPSK Nr 1 w Szczecinie2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-4e2b4ee4-5c3f-11ee-9aa3-96d3b4440790
2.5.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00521247
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2023-11-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2023/BZP 00141627/32/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.7 Dostawa mebli do Kliniki Endokrynologii, Chorób Metabolicznych i Chorób Wewnetrznych i Kliniki Gastroenterologii w Szczecinie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2023/BZP 00413167
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP-261-72/2023
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 1 Meble biurowe4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 287880,49 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 2 Krzes³a4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 115200,79 PLN
Czê¶æ 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet nr 3 Ró¿ne siedziska4.5.3.) G³ówny kod CPV: 39100000-3 - Meble
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 21980 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 238761,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 340531,65 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238761,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jard sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017350570
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 238761,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 8
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 96518,1 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 96518,1 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 96518,1 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jard sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 017350570
7.3.4) Miejscowo¶æ: Warszawa
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 96518,10 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15Czê¶æ 3
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 3)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 21315 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 26163 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21315 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 3)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SALTAR Group Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 522714882
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-11-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 21315,05 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2023-12-15INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Przebudowa i dostosowanie do obowi±zuj±cych przepisów Domu Studenta nr 4 przy ul. Podgórnej 26 w Szczecinie - etap I.
- "¦wiadczenie us³ug pogrzebowych dla Miejskiego O¶rodka Pomocy Rodzinie w Szczecinie"
- "¦wiadczenie us³ug w zakresie ¿ywienia Mieszkañców Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie, w roku 2025."
- "Bezpo¶rednia ochrona obiektu, osób i mienia w godz. 19:00- 07:00 w budynku Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. W³. Broniewskiego 4/6 w Szczecinie w 2025 roku, czê¶æ 1 "
- "Bezgotówkowa dostawa paliw p³ynnych do pojazdów s³u¿bowych u¿ytkowanych przez Okrêgowy Urz±d Miar w Szczecinie"
- Us³uga dostêpu do Systemu Informacji Prawnej
wiêcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania Budowa Gminnego Klubu Dzieciêcego Nasze Gzuby w Szczytnikach Duchownych - czê¶æ I zabawki i wyposa¿enie sal
- Dostawa i monta¿ mebli zestaw II dla SPZOZ Choszczno
- "Przebudowa wraz z rozbudow± i wyposa¿eniem w bazê dydaktyczn± budynku Centrum Kszta³cenia Zawodowego i Ustawicznego w Lesznie"
- Dostawa i monta¿ mebli do Domu Pomocy Spo³ecznej przy ul. So³tysowskiej 13D w Krakowie, Centrum Us³ug Wspólnych w Krakowie, mieszkania treningowego w Krakowie oraz MOPS w Krakowie
- Dostawa mebli wraz z monta¿em i ustawieniem do sal lekcyjnych Akademickiego Liceum Ogólnokszta³c±cego przy Akademii Mazowieckiej w P³ocku
- Czê¶æ 1: Sprzeda¿ i dostawa mebli kuchennych na III piêtrze siedziby KOWR w Poznaniu. Czê¶æ 2: Dostawa rega³ów archiwalnych do SZ w Maliñcu Czê¶æ 3: Dostawa rega³ów archiwalnych do SZ w Przygodzicach
wiêcej: Meble »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.