Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00362850/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-08-22
- 2023/BZP 00442946/01 - Wynik z dnia 2023-10-13
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Szkoła Podstawowa w Starych Babicach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000272566
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Polna 40
1.5.2.) Miejscowość: Stare Babice
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-082
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 722 91 29
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: szkola-starebabice@wp.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.stare-babice.eu/p,17,szkola-podstawowa-im-h-sienkiewicza-w-starych-babicach
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-51ee4e4e-40e3-11ee-a60c-9ec5599dddc11.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-51ee4e4e-40e3-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413291
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00362850
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.1.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 395284,60 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 1 dostawa – warzywa, płody rolne4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 43902,44 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 2 dostawa – świeże wyroby piekarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 3 dostawa – świeże wyroby cukiernicze4.5.3.) Główny kod CPV: 15810000-9 - Pieczywo, świeże wyroby piekarskie i ciastkarskie
4.5.5.) Wartość części: 11382,11 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 4 dostawa – produkty mączne gotowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15851000-8 - Produkty mączne
4.5.5.) Wartość części: 55284,55 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
cześć 5 dostawa – wędliny4.5.3.) Główny kod CPV: 15131130-5 - Wędliny
4.5.5.) Wartość części: 13008,13 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 6 dostawa – warzywa i owoce, owoce cytrusowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 65040,65 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 7 dostawa – mięso wieprzowe i wołowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15113000-3 - Wieprzowina
15111000-9 - Mięso wołowe
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 8 dostawa – mięso drobiowe4.5.3.) Główny kod CPV: 15110000-2 - Mięso
4.5.5.) Wartość części: 32520,33 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 9 dostawa – artykuły spożywcze sypkie4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 26341,46 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 10 dostawa – produkty mleczarskie4.5.3.) Główny kod CPV: 15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 39024,39 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 11 dostawa – warzywa mrożone4.5.3.) Główny kod CPV: 15896000-5 - Produkty głęboko mrożone
4.5.5.) Wartość części: 26016,26 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 12 dostawa – warzywa kiszonki4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331461-6 - Kapusta kiszona puszkowana
4.5.5.) Wartość części: 3089,43 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
część 13 dostawa – warzywa przetworzone4.5.3.) Główny kod CPV: 15331000-7 - Warzywa przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 35772,36 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Nie złożono żadnej oferty w postępowaniu ZP.1.2023 pn.: „Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej w Starych Babicach.”
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI STARE BABICE
- Równanie, profilowanie i uzupełnianie kruszywem dróg gminnych o nawierzchni gruntowej na terenie gminy Stare Babice
- Wykonanie oświetlenia ulic na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
- Dostawa, montaż i konserwacja oznakowania pionowego i poziomego oraz urządzeń bezpieczeństwa ruchu na drogach gminnych na terenie gminy Stare Babice w 2025 r.
więcej: przetargi STARE BABICE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 18 WE WROCŁAWIU
- Dostawa mleka i przetworów mleczarskich dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej
- Dostawa pieczywa, wyrobów cukierniczych oraz bułki tartej.
- Dostawa artykułów spożywczych: przyprawy, dodatki gastronomiczne, produkty zbożowe, artykuły strączkowe, dżem i marmolada, cukier, mąka pszenna
- Artykuły spożywcze ( 1 /2025 )
- Dostawa wędlin
więcej: Mięso »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.