Ogłoszenie z dnia 2023-09-26
Powiązane ogłoszenia:
- 2023/BZP 00289237/01 - Ogłoszenie z dnia 2023-07-04
- 2023/BZP 00303939/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-12
- 2023/BZP 00315401/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-19
- 2023/BZP 00322414/01 - Modyfikacja z dnia 2023-07-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa odzieży roboczej dla pracowników
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 1 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320927404
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Ciasna 7
1.5.2.) Miejscowość: Wałcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 78-601
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL427 - Szczecinecko-pyrzycki
1.5.7.) Numer telefonu: 261 472 205
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 1rblog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 1rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://portal.smartpzp.pl/1rblog1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa odzieży roboczej dla pracowników2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-00604836-1579-11ee-a60c-9ec5599dddc1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00413430
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-09-26
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00028026/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.17 Dostawa odzieży roboczej dla pracowników
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00289237
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 38/2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 591549,30 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 590793,20 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest dostawa odzieży roboczej dla pracowników, zgodnie ze wskazanymi przez Zamawiającego wymaganiami zamieszczonymi w "Opisie przedmiotu zamówienia" stanowiącym załącznik nr 4 do SWZ oraz zgodnie z zestawieniem zawartym w Rozdziale III ust. 1 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 18100000-0 - Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 3
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 512495,38 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 848364,71 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 512495,38 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Wielobranżowe „MADA” Kosiec i wspólnicy Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1181625269
7.3.3) Ulica: Słowicza 17
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-170
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-09-20
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 512495,38 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Wykonawca dostarczy przedmiot umowy w terminie do 30 dni od dnia poinformowania Wykonawcy
o realizacji dostaw w zakresie „Prawa opcji”.
3. W przypadku, gdy termin wykonania zamówienia zakończyłby się po 15 listopada 2023 r., to ostatecznym dniem, w którym Wykonawca zobowiązuje się wykonać zamówienie jest 15 listopada 2023 r. (dotyczy także zamówienia podstawowego i zamówienia w ramach „Prawa opcji”).
4. Za termin wykonania Umowy uznaje się datę dostarczenia przedmiotu Umowy do Odbiorcy zgodnie z wymogami Umowy do miejsca dostawy określonego w § 5 Umowy.
5. W przypadku, gdy ostatni dzień wykonania zamówienia przypada na dzień wolny od pracy tj. sobota, niedziela lub dzień ustawowo wolny od pracy, to termin realizacji zamówienia przypada następnego dnia, który nie jest dniem wolnym od pracy ani sobotą.
INNE PRZETARGI Z WAŁCZA
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 4 w Wałczu.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 1 im. K. Makuszyńskiego w Wałczu.
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Szkoły Podstawowej nr 2 im. R. Schumana w Wałczu w 2025 r.
- Usługi pocztowe na potrzeby Starostwa Powiatowego w Wałczu w obrocie krajowym i zagranicznym
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Publicznego Przedszkola nr 9 "Bajka" w Wałczu w 2025r.
- Remont lokali mieszkalnych - pustostanów znajdujących się w gminnym zasobie mieszkaniowym zarządzanym przez Towarzystwo Budownictwa Społecznego sp. z o.o. w Wałczu.
więcej: przetargi w Wałczu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa odzieży roboczej dzla Działu Gospodarczego i Eksploatacji, Działu Inżynierii Medycznej, Działu Inwestycji i Remontów, dostawa bluz polar i zakup konfekcji dla punktu Informacyjnego.
- "Sukcesywna dostawa odzieży dla członków zespołów ratownictwa medycznego"
- Dostawy odzieży roboczej
- Dostawa materiałów promocyjnych dla Jednostek Organizacyjnych PBŚ
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ I OCHRONNEJ ORAZ PODSTAWOWYCH ŚRODKÓW OCHRONY OSOBISTEJ
- DOSTAWA ODZIEŻY ROBOCZEJ
więcej: Odzież branżowa, specjalna odzież robocza i dodatki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.